Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään taas ikävä sinua

Vierailija
09.11.2025 |

Traumaside sucks. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jäänyt kiinni traumasuhteeseen. Jotenkin en pääse eteenpäin enkä osaa irrottaa. Asiaa pahentaa että pidämme edelleen yhteyttä, vaikka miehellä on naisystävä. Itseasiassa viimeisin jonka kanssa minua petti.

Tämä on mielestäni uskomatonta, koska luulin olevani vahva ihminen ja pärjään itsekseni vallan mainiosti. Mutta tämän edessä olen täysin voimaton... Aivan kuin huumetta. En kehtaa tästä kenellekään puhua, koska on niin sairasta. Uutta suhdetta en voi edes ajatella kun olen niin kiinni tässä, en voisi ketään vetää tähän sumuun mukanani. 

Vierailija
22/23 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jäänyt kiinni traumasuhteeseen. Jotenkin en pääse eteenpäin enkä osaa irrottaa. Asiaa pahentaa että pidämme edelleen yhteyttä, vaikka miehellä on naisystävä. Itseasiassa viimeisin jonka kanssa minua petti.

Tämä on mielestäni uskomatonta, koska luulin olevani vahva ihminen ja pärjään itsekseni vallan mainiosti. Mutta tämän edessä olen täysin voimaton... Aivan kuin huumetta. En kehtaa tästä kenellekään puhua, koska on niin sairasta. Uutta suhdetta en voi edes ajatella kun olen niin kiinni tässä, en voisi ketään vetää tähän sumuun mukanani. 

Minä olen myös inhonnut ja _vihannut_ itseäni tämän heikkouden vuoksi. Historiastani löytyy kyllä entisiä parisuhteita, eikä niistä _yksikään_ ole jäänyt kummittelemaan tai vaivaamaan - kyse ei siis ole toistuvasta ripustautumisesta tai läheisriippuvuudesta. Nyt on vain tämä saatanallinen helvetti, joka ilmeisesti jatkuu maailman tappiin saakka. Tänään taas sydän pimeä surusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ilta, päivän sainkin ajatukset pysymään muualla. En millään jaksaisi upota analysoimaan; se on yhtä suota ja mustaa aukkoa. Silti on _ikävä_ - voi jumalauta! Masentaa 😭