Mihin voisi käyttää maustekurkkujen liemen?
Ideoita? En haluu pois heittää. Onko joku ruoka johon sopii?
Kommentit (32)
Marinadiksi riisille, vähän soijakastiketta joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdistaa viemäriputket ja hajulukon, ei mene hukkaan kun kaadat lavuaariin ja lattiakaivoihin.
Oletko hullu?!
Hullu vai tollo, etkö edes näe.
Voiko etikkaa kaataa viemäriin?
9.8.2024 Toinen tehokas tapa on yhdistää etikka ja ruokasooda. Kaada ensin ruokasoodaa viemäriin ja lisää sitten etikkaa. Tämä aiheuttaa kemiallisen ...
Siinä toinen tollo: kun yhdistää emäksen ja hapon, reaktion tuloksena on vain vettä...
Kuulepa tuplatollo. Se kuohuu ja irrottaa karstat putkesta
Niinhän se kuohuu jännästi ja näyttää tosi tehokkaalta aineelta. Se muuttuu siinä vain vedeksi.
Jäikö koulut muuten käymättä?
Olen käyttänyt kotitekoisen kurkkuliemen testaukseen, että tulee samanlainen makeus, happamuus ja suolaisuus, mutta ei siitä oikein minkään ruokaan ole, sen verran pilaantuvaa kuitenkin vaikka ei näkyvää hometta olisi.
Jos ei raaski heittää pois, niin kiehauttamalla siitä saa uuden pohjan kurkuille tai kurpitsalle, mutta etikkaa pitäisi lisätä eikä sitten ole enää sama.
Pidät kunnon bakkanaalit ja tarjoat vittumaisille naapureille juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kalaseljankakeiton reseptissäkin mainitaan kurkkujen liemi.
Oon laittanut perus kermaiseen lohikeittoon, ihan kelpo happo siihenkin.
Useampikin on jo vinkannut, että erilaisten keittojen ja kastikkeiden maun säätämiseen sopii hyvin. Suolakurkkuliemessä kun on happoa, suolaa ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalaseljankakeiton reseptissäkin mainitaan kurkkujen liemi.
Oon laittanut perus kermaiseen lohikeittoon, ihan kelpo happo siihenkin.
Eli Keisarinnan kalakeitto, Imatran Valtionhotellista peräisin oleva resepti. On muuten ihan sama, käyttääkö suolakurkun vai maistekurkun lientä, molemmat käyvät.
Salaatin päälle voi roiskia ainakin osan.
Voi ottaa kasvojenhoitorutiinin lisukkeeksi. Laita sumutinpulloon ja viimeistele kasvojenpesu suihkuksella maustekurkkulientä. Todellinen glow kasvoilla jo parin käyttökerran jälkeen.
Toimii myös hikoileviin jalkoihin raikastavana.
Itse olen ihan juonut shotteina. Hyvänmakuista ja terveellistäkin. Etikka tekee elimistölle hyvää.