Pyöritän montaa naista yhtäaikaa.
En aio kertoa asiasta. Huijaan haluavani suhteen vaikka todellisuudessa pelkkä seksi mielessä.
Mies41
Kommentit (34)
Niin ne akatkin saattaa pyörittää ja heitellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tekevät, mutta eivät sentään teeskentele rakastunutta/ihastunutta/tosiswaan olevaa valheellisesti.
Jos parikymppinen mies kirjoittaisi noin, ajattelisin, että kyllä hän vielä oppii. Mutta että nelikymppinen, säälittävää. Vaikkakin provo. Mutta kyllähän noita on.
Ja mulla ei ole kun yks nainen ja siinäkin on jaksamista, en mitenkään kykenisi useampaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tekevät, mutta eivät sentään teeskentele rakastunutta/ihastunutta/tosiswaan olevaa valheellisesti.
Kyllä minä aina kivasti hymyilen ja käyttäydyn ja luulevat olevan tosi tärkeitä ja että muistaa vuosien päästä nimenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä riittää aikaa
mcGyver
vauvapalstailuun. Oikeen ihmemies!
Ja huono
Setämiehen iltailluusio, palaa Ylikselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos parikymppinen mies kirjoittaisi noin, ajattelisin, että kyllä hän vielä oppii. Mutta että nelikymppinen, säälittävää. Vaikkakin provo. Mutta kyllähän noita on.
Aloitus voi hyvinkin olla provo, mutta itsekin henk koht tunnen, tiedän ja olen tavannut paljon sikamaisempiakin miehiä kasakaupalla. Moni ylittänyt tuon 40 rajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia fantasioita teinipojilla. Ainut, mikä tässä ihmetyttää, on tarve jakaa näitä vauvapalstalla.
Ei enää pyöritellä, nykyään rauhoituttu ja vakiinnuttu
Jo 15v iässä vakiinnuitte mammapalstan vakiotrolleiksi. Aikamoista.
Ei ole tarvis trollata. Tähän ikään mennessä paljon on ehtinyt.
Enempää ei kiinnosta kirjoitella, ne jutu on vain asianomaisille eikä niitä muut edes uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä aina kivasti hymyilen ja käyttäydyn ja luulevat olevan tosi tärkeitä ja että muistaa vuosien päästä nimenkin.
Esität oikein vasiten rakastunutta/ihastunutta/vakavissaan olevaa? Ok sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esität oikein vasiten rakastunutta/ihastunutta/vakavissaan olevaa? Ok sitten.
Niin tasa arvon nimissä. Täällä on tyhmää porukkaa tänä iltana.
On mullakin ollut joskus saman viikon aikana useampia.
Mun ei tarvitse edes valehdella ja esittää mitään eikä niin ole tehnyt ne miehetkään. Itseasiassa vielä mua nuorempia.
N38
Jo 15v iässä vakiinnuitte mammapalstan vakiotrolleiksi. Aikamoista.