Mitä kuuluu yläasteen ja lukion luokkanne priimuksillle?
Mihin menivät opiskelemaan ja mitä työtä nyt tekevät? Entä onko parisuhdetta ja lapsia?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei pienintä aavistustakaan. Enkä kyllä tiedä, keitä ne edes olivat.
Tämä!
Se olin minä. Olen FM ja kieltenopettaja eli humanistinen koulutus. Minulla on kansainvälistä työkokemusta ja olen asunut aikoinani perheeni kanssa vuosia ulkomailla omien töiden ja puolison opiskelun vuoksi. Lapsia on 3, kaikilla akateeminen koulutus plus yhdellä vähän muutakin. Olen onnellinen eläkkeellä oleva isoäiti.
Priimus yläasteelta tässä. Opena oon.
Yksi tyttö lähti Hankenille, kärsi mielenterveysongelmista ja opinnot venyi, en tiedä onko valmistunut. Kaksi poikaa luki lääkäriksi ja toinen taitaa olla myös DI .
Meni kauppakorkeaan. Opiskeluaikana teki itsemurhan.
Asianajaja ja DI, en tiedä heidän kuulumisiaan nykyään.
Pärjäsi hyvin. Oli vielä vuoden 2025 alussa VTT:n toimitusjohtajana.
Meni oikikseen. Nyt tuomarina. Naimisissa ja kaksi lasta.
Mistä minun pitäisi tietää, kuka on priimus, ja samoin että mitä heille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Suljetulla skitsofreenisen psykopatian vuoksi, toinen muutenvain persu.
Meidän luokan hihhuli vihervassari jäi sontivan poliisihevosen paskojen alle ja murskaantui liiskaksi hentoluisena teoriasosialistina.
Vierailija kirjoitti:
Priimuspojat ovat kavereitani, toisesta tuli lääkäri ja toisesta DI. Kummallakaan ei ole lapsia eikä naista. Priimustytöistä tuli lääkäreitä, molemmilla on lapsia mutta sen tarkemmin en tiedä.
Priimus on maskuliinimuoto ja priima feminiini-. Priimatytöistä siis...
Vierailija kirjoitti:
Pärjäsi hyvin. Oli vielä vuoden 2025 alussa VTT:n toimitusjohtajana.
Oli kurssikaverini Otaniemessä.
Meidän luokan priimus halusi äidiksi. On kolme lasta, ei ole palkkatyössä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu
Vierailija kirjoitti: