Mitä kuuluu yläasteen ja lukion luokkanne priimuksillle?
Mihin menivät opiskelemaan ja mitä työtä nyt tekevät? Entä onko parisuhdetta ja lapsia?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei pienintä aavistustakaan. Enkä kyllä tiedä, keitä ne edes olivat.
Tämä!
Se olin minä. Olen FM ja kieltenopettaja eli humanistinen koulutus. Minulla on kansainvälistä työkokemusta ja olen asunut aikoinani perheeni kanssa vuosia ulkomailla omien töiden ja puolison opiskelun vuoksi. Lapsia on 3, kaikilla akateeminen koulutus plus yhdellä vähän muutakin. Olen onnellinen eläkkeellä oleva isoäiti.
Priimus yläasteelta tässä. Opena oon.
Yksi tyttö lähti Hankenille, kärsi mielenterveysongelmista ja opinnot venyi, en tiedä onko valmistunut. Kaksi poikaa luki lääkäriksi ja toinen taitaa olla myös DI .
Meni kauppakorkeaan. Opiskeluaikana teki itsemurhan.
Asianajaja ja DI, en tiedä heidän kuulumisiaan nykyään.
Pärjäsi hyvin. Oli vielä vuoden 2025 alussa VTT:n toimitusjohtajana.
Meni oikikseen. Nyt tuomarina. Naimisissa ja kaksi lasta.
Mistä minun pitäisi tietää, kuka on priimus, ja samoin että mitä heille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Suljetulla skitsofreenisen psykopatian vuoksi, toinen muutenvain persu.
Meidän luokan hihhuli vihervassari jäi sontivan poliisihevosen paskojen alle ja murskaantui liiskaksi hentoluisena teoriasosialistina.
Vierailija kirjoitti:
Priimuspojat ovat kavereitani, toisesta tuli lääkäri ja toisesta DI. Kummallakaan ei ole lapsia eikä naista. Priimustytöistä tuli lääkäreitä, molemmilla on lapsia mutta sen tarkemmin en tiedä.
Priimus on maskuliinimuoto ja priima feminiini-. Priimatytöistä siis...
Vierailija kirjoitti:
Pärjäsi hyvin. Oli vielä vuoden 2025 alussa VTT:n toimitusjohtajana.
Oli kurssikaverini Otaniemessä.
Meidän luokan priimus halusi äidiksi. On kolme lasta, ei ole palkkatyössä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu
Vierailija kirjoitti:
Minun kouluaikanani kyllä koko luokalle kailotettiin, kellä oli paras keskiarvo ja mikä se oli. Itse olisin primuksena toivonut enemmän hienotunteisuutta.
Ja yo-tutkintoni arvosanat kerrottiin koko kunnalle paikallislehdessä. Mitään lupaa kertomiseen ei minulta kysytty.
En tiedä. Muiden arvosanat ei kiinnostanut. En muutenkaan tiedä mitään entisten luokkalaisten tekemisistä. Paitsi tietenkin vaimoni.
Olin yläasteella priimus, nykyään tohtori. En ole tavannut kahdeksaan viikkoon ketään tuttua.
Suhakza
Yksi opiskeli ensin DI:ksi, väitteli sitten tekniikan tohtoriksi ja on töissä yliopistossa. Hän on naimisissa ja hänellä on kolme aikuista lasta. Toinen opiskeli lääkäriksi ja väitteli myöhemmin. Taitaa olla töissä THL:ssä. Hänkin on naimisissa ja hänellä on kaksi aikuista lasta. Kolmas opiskeli eläinlääkäriksi. Hänet olen viimeksi tavannut noin 20 vuotta sitten, mutta ainakin silloin hän oli naimisissa ja hänellä oli lapsi.