Naisystävä ei usko, että olen allerginen kondomeille
Tämä on fakta. Jos käytän kondomia niin seuraavana päivänä paikat kutiaa ja punottaa. Naisystävä ei usko tätä. Eikö joku hormonaalinen ehkäisy olisi muutenkin fiksumpi ratkaisu pitkässä suhteessa? Olemme kuitenkin seurustelleet jo lähes puoli vuotta. Miten puhun hänelle järkeä?
M31
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy ostaa sellaisia kondomeja joille et ole allerginen. Kaikissa kodomeissa ei ole lateksia.
T. Kumiallerginen
Onko siinä sitten järkeä tuhlata rahaa tuohon? Nainen voisi kuitenkin hyvin popsia pillereitä ja mies pääsisi rakastelemaan paljaalla.
Luuletko sä, että ne pillerit on ilmaisia?
Mä annoin miehelle kaksi vaihtoehtoa. Joko kondomilla tai ei ollenkaan. Kiltisti on kondomia 20 vuotta käyttänyt. Lateksitonta toki, koska minä olen allerginen lateksille, eikä kierukka ja hormonitkaan sovi.
Niinpä.niin. Suosittelen googlettamaan elatusmaksujen summia niin saattaa suojautuminen kummasti alkaa kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et voi painostaa etkä pakottaa toista sekoittamaan kroppaansa sinun himojesi tähden. Etkä varsinkaan, kun rivien välistä luettavissa, ettei sinua mikään vaivaa siltä osin, et vain halua käyttää kondomia ja suojata naistasi mahdollisilta sukupuolitaudeilta oman nautintosi tähden. Kortsu päälle, jos meinaat saada tai sitten päästät naisen menemään ja löytämään itselleen sinua vastuullisemman kumppanin. Sinä voit tyytyä omaan käteesi tai sellaiseen, jota ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vähättely, halveksunta ja solvaus tiettyä suojattua ihmisryhmää kohti on lain perusteella rangaistava vihapuhe -niminen rikos, johon voi syyllistyä kritisoimalla mm. translakia!