Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka on aina kiva kaikille?
Riippumatta olosuhteista ja teki se toinen ihminen mitä tahansa. Mies ei koskaan puuttuisi mihinkään eikä jyrähtäisi vaan olisi kiva ihan sama mitä sieltä tulee.
Kommentit (24)
Voisin olla tekemisissä vain miehen kanssa, joka on aina kohtelias kaikille. En olisi miehen kanssa, joka kokisi oikeudekseen jyrähdellä muille. Toki ihmisen pitää olla järkevä ja asettaa rajoja, mutta ne voi asettaa muutenkin kuin konfliktien kautta. Esim sellaisten ihmisten kanssa ei olla tekemisissä, jotka eivät osaa sivistyneesti käyttäytyä.
Se ehkä alkaisi ärsyttää. Vaikka kiva että on kiva. Nainen räjähtäisi kun ei kestäisi liian kilttiä?
Voisin olla, koska olen yhä 30 vuoden jälkeenkin miehen kanssa, joka on aina kiva kaikille.
Tämmöinen ihminen kylvää hyvää karmaa.
En, koska tuollaiselta ihmiseltä puuttuu omat rajat tai omat mielipiteet. Ei tarvitse hermostua toiselle, mutta pitää itse tietää, missä seisoo, mitä haluaa ja mitä ei hyväksy.
Tässä elämässä ei ole mitään muuta yhtä tärkeää, kuin olla kiva ja ystävällinen kaikille. Sellainen ihminen on helposti lähestyttävä ja häntä kohtaan ollaan myös ystävällisiä.
Mikään ei myöskään ole yhtä viihdyttävää, kuin olla ystävällinen jollekin hapannaamalle.
Muunlaisen miehen kanssa en olisikaan.
Riippuu niin siitä kiltteyden sävystä. Jos on tietoisesti kiltti, osaten asettaa rajoja niin se on vain hyvä juttu. Sen sijaan tiedostamaton kiltteys, joka lähentelee kynnysmattomaisuutta - ei kiitos.
Ei hyvä. Voi olla kuutenkin niin ylimielinen ettei mikään kosketa. Helppo näytellä ulkopuolelle kivaa.
Ei naiset halua olla kiltin miehen kanssa. Usein ne kusipää miehet jotka pettää saakin naisia.
Kohtelias pitää olla lähtökohtaisesti. Siinä tapauksessa että toinen osapuoli on ilkeä, on osattava asettaa rajat, eikä olla kynnysmattona. Sitäkään ei tosin tarvitse tehdä aggressiiviseen sävyyn, vaan voi olla vaikka kylmän viileä jatkossa.
Kyllä voisin. Puuttua voi myös olemalla asiallinen ja mukava.
No hyväluonteinen on tosi tärkeä, mutta tottakai esim jos vaikka joku tulee kaupungilla riitelee, niin on osattava puolustaa oikeutta ja minua/toimittava järkevästi.
Mitään taistelijaa en halua, joka uhoaa lapsillekin tai eläimille tms. En myöskään ikinä haluaisi miestä joka uhittelee sukulaisilleni tai siskolleni tms. Tai ilman syytää aggressiivinen.
Ei. Ei kukaan ole aina ystävällinen tms. En jaksaisi sellaista esittämistä. Pitää olla vähän luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
En, koska tuollaiselta ihmiseltä puuttuu omat rajat tai omat mielipiteet. Ei tarvitse hermostua toiselle, mutta pitää itse tietää, missä seisoo, mitä haluaa ja mitä ei hyväksy.
Miten niin? Ihmisellä voi olla paljonkin mielipiteitä, ja olla silti kiva kaikille. Hän voi olla lempeä, mutta jämäkkä. Kyllä kiva ihminen tietää missä seisoo.
Ei se kivuus tarkoita, että pitää joustaa kaikista periaatteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä elämässä ei ole mitään muuta yhtä tärkeää, kuin olla kiva ja ystävällinen kaikille. Sellainen ihminen on helposti lähestyttävä ja häntä kohtaan ollaan myös ystävällisiä.
Mikään ei myöskään ole yhtä viihdyttävää, kuin olla ystävällinen jollekin hapannaamalle.
Tämä. Hapannaama tulkitsee ystävällisyyden piilovttuiluksi ja sekö sitä entisestään myrryttää...
Tuollainen joo-mies alkaa ennenpitkää pitää puolisoaan itsestäänselvyytenä, ja juoksee aina auttelemassa muita. Hyvin todennäköisesti myös myös mielistely kohdistuu tässä vaiheessa ulkopuolisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen mies ja kyllä rajat löytyy. Ei vaan ole mitään järkeä reagoida puolituttujen sanoihin tai tekemisiin. Oma elämä ja antaa muun maailman pyöriä siten miten pyörii. Ihmisiä ei voi hallita. Ja kun usein näkee että ihminen on vasta opettelemassa jotain asiaa. Voi huomata että kehitysaskel on vasta tulossa nurkan takana. Ei voi suuttua jostain mitä toinen ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen mies ja kyllä rajat löytyy. Ei vaan ole mitään järkeä reagoida puolituttujen sanoihin tai tekemisiin. Oma elämä ja antaa muun maailman pyöriä siten miten pyörii. Ihmisiä ei voi hallita. Ja kun usein näkee että ihminen on vasta opettelemassa jotain asiaa. Voi huomata että kehitysaskel on vasta tulossa nurkan takana. Ei voi suuttua jostain mitä toinen ei ymmärrä.
En muuten ole aloittaja
Olen itsekin. Ei mua liikuta. Jatkan matkaa. Hyvä itsetunto.