Joka viides nuori nainen syö masennuslääkkeitä !
Kommentit (54)
Eli jossain mättää? Onko tämäkin vanhempien ja kodin vika niin kun joka kerta?!
Vierailija kirjoitti:
Näiltä kännykkä pois ja pöytäkoneella pääsy nettiin vain kolmesti viikossa tunnin ajan. Ulkoilua, ihmisten tapaamista livenä, opiskelua ja sitten töihin. Ei masenna enää.
Jos se vaan olisikin noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Näiltä kännykkä pois ja pöytäkoneella pääsy nettiin vain kolmesti viikossa tunnin ajan. Ulkoilua, ihmisten tapaamista livenä, opiskelua ja sitten töihin. Ei masenna enää.
Ikävää trollata vakavalla asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se vaan olisikin noin yksinkertaista.
Joskus on. Minulla olisi muuten toiminut, mutta en tiedä olisinko pystynyt opiskelemaan, koska minulla on varmaan adhd.
Medialla ja miesten sairaalla naisfantasiakuvalla, puhumattakaan kiusaamisesta, naisten välisestä toksisuudesta, yleisistä oletuksista, että elämässä täytyy pärjätä kaikesta huolimatta ja syömishäiriövaarasta on varmasti osansa asiaan. 🖤
Olin minäkin ihan peruskaunis, masentunut nuori parikympöinen nainen ja olen masentunut yhä, vaikka ikää on jo lähes 20 vuotta enemmän.
Ihanaa on, että elämässä pärjätäkseen tulee olla positiivinen, sosiaalinen, kaunis ja p1rTsAkka.
Vaikka mitä tahansa muuta pahaa olisi aiemmin käynyt/tapahtuisi. 🖤🖤🖤
- Minttu.
Onhan se sikäli hullua, kun plasebo tekee saman. Kuka ja missä on mitannut ja millä tavalla aivojen välittäjäaineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullut syövät masennuslääkkeitä.
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Täällä jokainen jankuttaja ääliö"mies" on tyhmä. Eikä suakaan näköjään haittaa paljastaa että olet tyhmä.
Psykoosilääkitys voisi sopia sinulle parhaiten?
Voi ressukkaa. Taisi osua ja upota.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän kaikkea muuta...
Mitäpä mahdollista lääkettä kuka tahansa sairas ei söisi pysyäkseen itse hengissä? Ihmeellisiä stigmoja ihan normaaleilla asioilla yhä.. 🙄
Meidän perheessä jokainen syö masennuslääkkeitä mut kellään ei masennusta vaan päänsärkyyn, univaikeuksiin ja ihan muihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono mieli niin pakko vetää masennuslääkkeitä :D V ittu mitä surkimuksia
Ei masennuslääkkeet toimi sillä tavalla että mieliala parantuu kuin taikaiskusta kun napin vetää huuleen, sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullut syövät masennuslääkkeitä.
Älä selitä kun et mitään tiedä. Niitä lääkkeitä tarjotaan myös unettomuuteen ja kipuihin. Suutuin niin että käskin lääkärin mennä hoitoon niiden mielialalääkkeidensä kanssa. Kaikkea en viitsi toistaa mutta kerroin miksi en suostu syömään niitä. Jouduin kokeilemaan unettomuuteen kaksi ja niistä toinen oli ketipinori. Lääkäri nosti aivan käsiään pystyyn ettei niitä ole pakko syödä. Koitti tarjota kipulääkkeeksi niin meni hermot. Elämäni ainoa kerta kun olen pyytänyt kipulääkkeitä. Liukastuin käteni vähän rikki. Sain reseptillä niitä miedoimpia kolmiolääkkeitä 50 kpl. Luulin että riittävät helposti viikon. Ei ne kovin kauan riitä kun 3 pitää ottaa että oikeasti jotain auttaa. Vaikutus on 5-6 tuntia ja sitten pitää ottaa lisää.
Olen muutaman kerran kunnellut sadun aiheesta "masennuslääke nostaa kipukynnystä".
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä jokainen syö masennuslääkkeitä mut kellään ei masennusta vaan päänsärkyyn, univaikeuksiin ja ihan muihin juttuihin.
Hölmöähän niitä on noihin syödä, kun ajattelee haittavaikutuksia ja lopettamisoireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän kaikkea muuta...
Mitäpä mahdollista lääkettä kuka tahansa sairas ei söisi pysyäkseen itse hengissä? Ihmeellisiä stigmoja ihan normaaleilla asioilla yhä.. 🙄
Maailma on kaunis paikka, jossa on paljon _rumia (sielullisesti) ihmisiä_.
Kukapa ei masentuisi täällä?
Enemmän kummastuttavat ylipositiiviset tai sellaisia leikkivät persoonat.
Niinpä, ja kun vielä tiedämme mainittujen lääkkeiden sivuvaikutukset, jotka saattavat jäädä pysyviksi, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi naiset eivät halua seksiä.
Minusta on hullumpaa se että iso osa masennusta sairastavista miehistä ei hae masennukseensa apua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hullumpaa se että iso osa masennusta sairastavista miehistä ei hae masennukseensa apua.
On vain järkevää olla hakematta itselleen leimaa. Mitään apua kun ei ole edes olemassa.
Akat voisi itsehoitaa nuo pääongelmansa vetämällä kunnon ryynikännit tarvittaessa kuten miehetkin tekevät.
Kertoisko joku missä pitää vastaanottoa sellainen lääkäri, jolta saa masennuslääkkeet ja ADHD lääkkeet lapsille tosta noin vaan senkun käy reseptin hakemassa?
Meidän lapsi on kohta neljä vuotta ollut terapia/hoitoputkessa, ADHD vahva epäilys mutta jatkuvasti lääkityksen aloitusta lykätään ja lykätään..
Mielelläni hakisin kertakäynnillä reseptin ja kokeilisin lapselle lääkettä, josko se auttaisi kun terapiat sun muut käynnit ei auta. Eli kenen lääkärin luo suuntaan, kertoisitteko kiitos 🙏
Se on surullista. Onko isoilla medioilla vastuu asiasta. Jatkuvaa veivaamista siitä, mistä kaikesta voi ahdistua. KLIKKISANAT = ahdistus, pöyristys, viha, raivo, ääri. Kun näet nämä, älä klikkaa auki.