Jos tarkoituksena on löytää joku ilman appeja ja nettiä
niin minne suosittelisit menemään? Missä on todennäköistä tavata toista sukupuolta oleva ja että se voisi johtaakin johonkin?
Mielestäni seksuaalisen mielenkiinnon tietää vasta tavatessa ja sen vuoksi en halua tuhlata aikaa tindereihin tai muuhun, mutta onko livenä enää mitään saumaa kehenkään?
Kommentit (9)
Minä olen tavannut seitsemän naista tanssilavoilla. Siis näitten kanssa on ollut seksiä joista yksi on yhden illan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut seitsemän naista tanssilavoilla. Siis näitten kanssa on ollut seksiä joista yksi on yhden illan juttu.
Lähdetäänkö tanssilavoiltakin panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö tanssilavoiltakin panemaan?
Kolme pidempää suhdetta on alkanut tansseista, joista yksi on nykyinen. Mutta kyllä se pelkkä panokin on pari kertaa onnistunut. Ihmisiähän siellä ollaan.
Harrastusten parissa olen itse parikin mahtavaa naista tavannut. Toisen kanssa olin vuosia ja toisen kanssa pari vuotta. Vaikka loppujen lopuksi emme olleet täysin mätsit niin ne meidän ensikohtaamiset oli parhaita hetkiä elämässäni. En ole ikinä ollut online-dateilla, enkä mene. Parempi olla yksin ja nauttia elämästä, kuin olla 24/7 epätoivoisena tarjolla. Myös työpaikalla kannattaa pitää silmät auki, vaikka se on (ennen ja jälkeen) haastavampi ympäristö.
"Valitse taistelusi"
M49
Vierailija kirjoitti:
Mulla pari pidempää ja n. 5 lyhyempää suhdetta syntynyt samoissa puuhissa.
N 50
Translatr SILLOIN ENNEN VANHAAN HYVÄÄN AIKAAN kun lavoilla pyöri kaikenikäistä väkeä ja varsinkin nuoria ja tanssityyleinä oli paljon tango ja hitaat, niin päästiin korvaan kuiskaamaan "mennäänkö meille vai teille". Kondomit piti klubitakin taskussa aina olla tansseihin lähtiessä.
Baarista oon löytänyt miehiä...ihan seurustelusuhteisiin asti edenneet nuo tuttavuudet. Itse siis nainen olen ja kyllä mun mielestä baareista löytää helpommin.
Miehiä löytää lähi baareista ja naisia lähi-yökerhoista. Parhaiten peti seuraa löytää loppu illasta kun kaikki on päissään, mutta silloin kannattaa itse olla selvänä.