Mistä syistä olet ollut ilkeä ystävälle?
Monesti ihmiset miettii että miksi ystävä ilkeilee, niin siitä tämä kysymys.
Kommentit (10)
Nuorempana saatoin loukkaantua jostain toisen tekemästä, mutta sen sijaan että olisin sanonut siitä suoraan niin muutuin kylmäksi ja ilkeäksi.
Kerran olin tyly. Olin kyllästynyt henkilön rehvasteluun perättömillä asioilla joita ei aikonutkaan tehdä. Siihen se ystävyys sitten loppuikin.
Kypsymättömyyttäni. Kotona vallitsi ilkeyden kulttuuri, jonka omaksuin ja olen opetellut siitä eroon. Nykyään hillitsen käytöstäni, mutta pääni sisällä osaan olla aika ilkeä ja kostonhaluinen. Haluaisin päästä joskus senkin yläpuolelle, mutta olen jo niin vanha, ettei tässä enää kehitystä varmaan tapahdu.
Ärsytti ystävän kaksinaamaisuus ja ailahtelevuus tunne-elämässä.
Ilkeä-hullu taas palstailemassa. Koita jo oppia että aikuinen ei käytä sana ilkeä, kiusata, peppu, pimppi ja tuhma.
En ole ilkeillyt. Mutta, jos joku on ilkeillyt minulle, sanon siitä suoraan ja tarvittaessa ilkeilen takaisin, jos suora puhe ei tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti ystävän kaksinaamaisuus ja ailahtelevuus tunne-elämässä.
#naiset
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä-hullu taas palstailemassa. Koita jo oppia että aikuinen ei käytä sana ilkeä, kiusata, peppu, pimppi ja tuhma.
Sanooko isot pojat että vi ttu ja muuta rohkeaa?
Koska se on mielestään joka asiassa oikeassa. Sen takia olen joskus ilkeillyt. Mutta ei siitä ollut mitään hyötyä, ystävä luulee edelleen olevansa joka asiassa oikeassa, joten totesin, että on ajan haaskausta ilkeillä.