Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi todella inhottavasti riidan aikana

Vierailija
18.01.2025 |

Oli siis normaalia riitaa/väittelyä ja yhteen väliin mies sitten sanoi: " kaikki te naiset ootte tollasta persereikiä" 

Niinku okei mitä.. mies on yli 30v. ja hän tollee puhuu vaimolle. Tekis mieli kohta sanoo heipat lopullisesti kun älykkyys on tota luokkaa. Toisaalta huvittaa mut samalla en halua olla suhteessa missä toiselle puhutaan noin.

Sit kun hän ei pyytänyt anteeksi tota niin sain selityksesi sen et "se oli tarkoitettu kaikille naisille"

MUT VAIN MÄ KUULIN SEN NIIN ÖÖ?? :D hohhoijaa siis mitä mieltä te ootte? Kuka antais ton mennä läpi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei puhun tästä sit mun terapeutille seuraavaks 

Vierailija
2/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuntiakaan tuollaisen haukkuvan tyypin kanssa. Eikä riitely ole normaalia. Asioista voi keskustella asiallisesti silloinkin, kun ollaan eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti terapeuttisikin on nainen. Onkohan yhdelläkään tervehenkisellä naisella Suomessa terapeutti?

Vierailija
4/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuntiakaan tuollaisen haukkuvan tyypin kanssa. Eikä riitely ole normaalia. Asioista voi keskustella asiallisesti silloinkin, kun ollaan eri mieltä.

Sepä. Harmi kun toinen kommunikoi huutamalla ja haukkumalla nii eihän siitä tuu mitään vaikka kuinka argumentois fiksusti 

Vierailija
5/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimo sanoi äsken saunassa että jos hän välittäisi seksistä, niin olisi jättänyt minut jo aikoja sitten tai pettänyt muiden miesten kanssa, vain koska minulla ei ole jotain norsun kalua. Aika ilkeästi sanottu, piti ihan katsoa toiseen suuntaan ja nieleskellä, kun meinasi itkettää. Tuskaista on olla suhteessa seksittömän naisen kanssa.

Vierailija
6/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet persereikä? Luulitko että voit käyttäytyä miten lystää ja olla kusipää eikä mies saisi sanoa mitään? Sitte ryntäät valittelemaan tänne että saisit vahvistusta omalle toiminnallesi ja tietysti jätät kertomatta mitä itse teit ja sanoit saadaksesi tuollaista palautetta.

Vierailija
7/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti terapeuttisikin on nainen. Onkohan yhdelläkään tervehenkisellä naisella Suomessa terapeutti?

No haloo jos on tervehenkinen niin mihin tatvitsee terapeuttia? 

Vierailija
8/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailumies oli kaikilta henkisiltä ominaisuuksilta A-luokkaa: ällistyttävän älykäs, hyvät tunnetaidot ja kommunikaatio. SILTI paljastui että halveksii naisia, alkoi yhtäkkiä puhua just noin. "Vitsjjtu olis hirveetä olla nainen! Olis heikompi ja TYHMEMPI" jne. Eikä ollut edes riitaa. Paljastui että jos jotain, naisilla olis ollut varmaan aika huonoa sanottavaa tästä herrasta myös, oli nimittäin hoidellut puolet suomettarista.

Vierailija
9/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet persereikä? Luulitko että voit käyttäytyä miten lystää ja olla kusipää eikä mies saisi sanoa mitään? Sitte ryntäät valittelemaan tänne että saisit vahvistusta omalle toiminnallesi ja tietysti jätät kertomatta mitä itse teit ja sanoit saadaksesi tuollaista palautetta.

Why so angry bro

Vierailija
10/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoit itse? Ennen tuota miehesi turhautunutta tokaisua?

Vierailija
11/11 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet, ansaitset parempaa.