Olen mummo. Haluatteko kysyä jotain tämän ikäiseltä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
No mikä saatana se sun ikäs on? Minua ei kiinnosta kysyä yhtään mitään sinulta. Ainoa saavutus on, että olet saanut kyr.pää paljaalla ja niin on penskaskin. Mitä annettavaa sinulla on kenellekään?
No mikä se saatana on, kun et osaa lukea?! Ikä mainittu jo ajat sitten.
Tässäpä muistoja :
Hai-saappaat
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjsaUJSUGbJ1q…
Hollannikkaat/puukengät
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKgBPUtk-huU…
Oletko se sinä, joka osti 9 purkkia kermaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sinä, joka osti 9 purkkia kermaa?
Jos tarkoitat kysymyksen minulle niin en ole ostanut. 😏
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla tällainen tyrkky, että tänne tulet mummoilemaan? Et ole edes kunnon mummoikäinen, vain akan kurppana.
Oletko jotenkin kateellinen että me on päästy mummoikään. Sinun kannattas katsoa peiliin millainen kurppa katsoo peilistä kun on viikonloppu. Otapa illalla hilpeenä kaljaa niin kattelet aamulla kalpeena ja hiljaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu v***uun!
Sieltä sinä olet tullut.
... niin mutta kumpi tuli viimeksi ja jos vielä haistattelet niin itse sen oot haistellut viimeksi... kai sä sen muistat..
Kysymys mummolle. Mitä mieltä olet tästä SDP harjoittamasta touhusta
Demaripervoilun top 3: pedari
Tässä rankkauksessa ei huomioida poliitikkoja, jotka ajavat erilaisia pervolakeja. Näitä "preverttejähän" demareilla myös riittää.
Mutta tehdäänpä yhteenveto top 3 pedareista jotka ovat viime aikoina päässeet julkisuuteen:
1. Seydoy Koyanda
Poliittisesti korrektin pigmenttikertoimen insestisestä alaikäisraiskauksesta tuomittu kunniademari. Raiskasi oman tyttärensä tämän täytettyä 9 useaan kertaan.
2. Asa Korhonen
81-vuotias espoolaisdemari, joka tuomittiin kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja kahdesta raiskauksesta vankeuteen neljäksi vuodeksi.
Jostain syystä demari-pedari oli vuorokauden vapaalla jalalla tuomion julistamisen JÄLKEEN. Ehkä erityiskohtelua sen vuoksi kun on (kunnon) demari?
3. Markku Ahjoniemi
Namusedän tilillä löytyy kahden lapsen törkeän seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan alaikäis-kuvamateriaalin hallussapito ja levittäminen.
Että tämmöisiä ovat suomalaisen moraalin ylivartijat Seksuaalisten Pervertikkojen Debiilipuolueessa.**
* Tein noin vuosi sitten kun asia ensimmäistä kertaa tuli julkisuuteen keskustelunavauksen Ahjoniemestä. Se avaus myöhemmin katosi kummasti palstalta.
** Tässä avauksessa keskitytään ainoastaan pedari kärynneisiin. Demareiden riveistä ei puutu kuitenkaan muitakaan ketkuja kuten turkulainen kaupunginvaltuutettu joka tällä hetkellä pakoilee monia velkojiaan.
Pitääkö naisille antaa periksi eli olla suututtamatta vaikka he tekisivät väärin? Pahasti olen ihastunut kun edes harkitsen tätä!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisille antaa periksi eli olla suututtamatta vaikka he tekisivät väärin? Pahasti olen ihastunut kun edes harkitsen tätä!
Jos olet täällä vielä. Ehkä lähdit ostamaan tarjouksesta Dallaspitkon :)
Vastaan kyllä vielä tulleisiin kysymyksiin. Oli pakko ottaa huonosti nukutun yön jälkeen pienet päikyt. Olen lupautunut lähtemään hakemaan auton Porista. En osta vaan kaveri ostaa. Siinä sitten tulomatkalla ajellaan peräkkäin kuin Porin pirut. Mukavaa lauantain jatkoa tyypit.
- ap
Moni tulee mummoksi jo 40-vuotiaana tai nuorempanakin. Osa vasta eläkeiässä. Minkä ikäinen mummo siis olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ikäiseltä? Mummot voivat olla monenkin ikäisiä eli minkä ikäinen olet?
Kuusi kymppiä tulee lasiin helmikuussa.
Mäkin oon 6-kymppinen. Kuopus muutti just opiskelemaan ja ei yhtään lastenlasta. Ei oo mummo ikä siis.
Oletko vielä töissä?
Onko ap mummo 69v vai täyttää pian 60v, kun oli kaksi erilaista vastausta? Vai onko peräti trolli.
Mäkin oon 6-kymppinen. Kuopus muutti just opiskelemaan ja ei yhtään lastenlasta. Ei oo mummo ikä siis.
Oletko vielä töissä?