Olen mummo. Haluatteko kysyä jotain tämän ikäiseltä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Onko mummoja nyt kaksi täällä vastailemassa? Aikaisemmin ikä oli 59 (täyttää 60 ensi vuoden tammikuussa) nyt Ap on 69- vuotias
Mummot lisääntyvät jakautumalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut mummo koko ikäsi?
No en. Nuoruus oli melkoista festaria. Ekan lapsen myötä rauhoituin. 😏
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Miksi se sua liikuttaa? Oletko kiinnostunut myös sukulaistesi ja naapureidesi seksielämästä?
Kyllä hän voi ollakin jos se ainoa aivosolu heiluu vain mumapusseissa. Minun mielestä tuollaiset kyselijät ovat jotenkin henkisesti sairaita.
Tästä tulee mieleen: Millainen mummo haluaisit olla, jos siis saisit olla joskus mummo?
Olisitko kannustava, auttava, huoltava vai moittisitko poikasi/tyttäresi puolisoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mummoja nyt kaksi täällä vastailemassa? Aikaisemmin ikä oli 59 (täyttää 60 ensi vuoden tammikuussa) nyt Ap on 69- vuotias
Mummot lisääntyvät jakautumalla.
Niin ja nuoremmat hässimällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Miksi se sua liikuttaa? Oletko kiinnostunut myös sukulaistesi ja naapureidesi seksielämästä?
Kyllä hän voi ollakin jos se ainoa aivosolu heiluu vain mumapusseissa. Minun mielestä tuollaiset kyselijät ovat jotenkin henkisesti sairaita.
Niinpä. Nuo jutut on vaan mielessä.
Miksi haluat olla tällainen tyrkky, että tänne tulet mummoilemaan? Et ole edes kunnon mummoikäinen, vain akan kurppana.
Minä olen melkein 60v, ja en ole vielä isoäiti. Kaksi omaa biologista lastani on vielä peruskoulussa. Esikoinen on jo aikuinen, mutta elämäntilanne on sellainen, että lapset eivät ole ajankohtaisia ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Eukko itse käskee kyselemään, joten mitä iniset?
Tällaiset ketjut saisi laittaa heti poistoon, aivan turhaa täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla tällainen tyrkky, että tänne tulet mummoilemaan? Et ole edes kunnon mummoikäinen, vain akan kurppana.
Ajattelin, että jos täällä olisi minunkin ikäisiäni niin vois jutella. En halua olla "tyrkky" . Jos minä en ole mummoikäinen niin kuka sitten? 😊
- ap
Vierailija kirjoitti:
Painu v***uun!
Sieltä sinä olet tullut.
Jos vituttaa mummon jutut niin avaa joku muu keskustelu! Pakkoko on tulla vittuilemaan?!
Vierailija kirjoitti:
Jos vituttaa mummon jutut niin avaa joku muu keskustelu! Pakkoko on tulla vittuilemaan?!
Tätä olen miettinyt. Miksi joku edes tulee keskusteluun, mikä ei kiinnosta yhtään? V*ttuillakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Selevä! Kaikki törkeydet ja kivespussien vertailut pysykööt!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut mummo koko ikäsi?
Mummoksi tullaan kun saa lapsenlapsia.
No mikä saatana se sun ikäs on? Minua ei kiinnosta kysyä yhtään mitään sinulta. Ainoa saavutus on, että olet saanut kyr.pää paljaalla ja niin on penskaskin. Mitä annettavaa sinulla on kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Kerropa, miksi tulit tähän ketjuun? Muitakin olisi ollut ja sellaisia, mistä tykkäät. Oletko itse kommenttisi kanssa turhaa täytettä?
Minä en kuuntele, vaikka ehkä onkin hyvää musiikkia.
- ap