Olen mummo. Haluatteko kysyä jotain tämän ikäiseltä?
Kommentit (74)
Onko mummoja nyt kaksi täällä vastailemassa? Aikaisemmin ikä oli 59 (täyttää 60 ensi vuoden tammikuussa) nyt Ap on 69- vuotias
Vierailija kirjoitti:
Onko mummoja nyt kaksi täällä vastailemassa? Aikaisemmin ikä oli 59 (täyttää 60 ensi vuoden tammikuussa) nyt Ap on 69- vuotias
Minä kuitenkin aloitin keskustelun - n69v - , mutta muutkin mummot ovat tervetulleita keskustelemaan. Pitäisiköhän minun kirjautua?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ikäiseltä? Mummot voivat olla monenkin ikäisiä eli minkä ikäinen olet?
Kuusi kymppiä tulee lasiin helmikuussa.
Minä olen nelikymppinen mummo.
Ei sitten mummoilu checkissä kaikki täyty. Ei työttömänä olo ja mummoilu sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin 40v kun tulin mummoksi. Nyt olen 62v ja jo useampi lapsenlapsi tullut maailmaan. Mun äitini on isomummo, 86v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nuori mummo,
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ikä sittenn on?
Ikä on se joka kertoo kuinka monta vuotta on vanha
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ikä sittenn on?
Tarkoititko minun ikääni? Kerroin sen jo; 69v,
- ap
Olen vasta 45-vuotias mutta elämään hyvin kyllästynyt. Kiinnostaako sinua vielä elämä ja mitä teet vapaa-ajallasi?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Miksi se sua liikuttaa? Oletko kiinnostunut myös sukulaistesi ja naapureidesi seksielämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Miksi se sua liikuttaa? Oletko kiinnostunut myös sukulaistesi ja naapureidesi seksielämästä?
Olen
Minua on kuitenkin moitittu musiikkimaustani. Pitäisi kuulemma kuunnella 50-luvun musiikkia. Hienoa sekin on.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Äläpä häiriköi, anna mummon vastata tähän, hän vastaa jos hän itse haluaa vastata
Vierailija kirjoitti:
Minua on kuitenkin moitittu musiikkimaustani. Pitäisi kuulemma kuunnella 50-luvun musiikkia. Hienoa sekin on.
- ap
nykymummot kuuntelee vaikka naikkareita jos haluavat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Äläpä häiriköi, anna mummon vastata tähän, hän vastaa jos hän itse haluaa vastata
😊 Kiitos.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on seksiä?
Häirikkö on se limanuljaska, jonka pitää vetää seksi mukaan joka keskusteluun. Oletko se sinä?
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 45-vuotias mutta elämään hyvin kyllästynyt. Kiinnostaako sinua vielä elämä ja mitä teet vapaa-ajallasi?
En oikeasti tiedä, mitä pitäisi tehdä. Olen jämähtänyt paikoilleni. Totta kai elämä kiinnostaa ja nyt vaan on huono tilanne tuon papparaisen terveyden takia. Luen paljon ja ne kirjat on tietokirjoja.
- ap
No moi! Ajattelin aloittaa täällä keskustelua meidänkin ikäisille. Mukavaa, että siihen vastataan. No mitäpä mieltä mummoilusta... Ekaa lapsenlasta hoidin kaksi vuotta arkipäivisin. Nyt hän on jo teini.
- ap