Mitä tekisitte jos teillä olisi paljon rahaa
Sanotaan satoja tuhansia eikä juurikaan menoja. Miten kuluttaisitte aikaa?
Kommentit (68)
Eihän tuolla saisi paljon mitään, ei välttämättä edes kunnollista asuntoa. Mutta varmaan matkustaisin maailman ympäri, ja kustantaisin reissun samalla jollekin hyvälle ystävälleni tai miehelleni, jos hän haluaisi lähteä mukaan. Elämykset jäävät sentään mieleen ikuisesti toisin kuin pelkkä materia.
sadat tuhannet eivät hetkauttaisi elämääni mihinkään.
Muuttaisin pois Suomesta ja rakentaisin elämän sinne.
Kun sain rahaa perintönä niin tein töitäkin vielä paljon. Olin telakalla laivaa rakentamassa 2 vuotta ja sen jälkeen olin raksatöissä 2 vuotta. Palkka oli hyvä joten oli pakko tehdä ja olin vielä alle 40 vuotias. Nyt olen 50 v tasan ja töitä ei saa enää niin helposti. Yritän päästä telakalle jäänmurtajia rakentamaan. Jos en pääse töihin niin aion ainakin matkustella tulevana talvena aion käydä japanissa avovaimon kanssa ja mökillä teen pientä remonttia. Kyllä tekemistä riittää. Mutta sijoittamaan en ala vaikka olisi 10 miljoonaa niin en sijoita osakkeisiin enkä mihinkään. Käy niin kuin jethrolle että menettää kaiken ja tulee miljoonia velkaa.
Kuluttaisin joka pennin samalla tavalla kuin köyhänäkin. Menisi tismalleen samoihin juttuihin, mutta suosisin laadukkaampia.
Ensimmäiset muutama kymppitonni menisi ainakin kunnon hevoseen, jos kyse olisi tosiaan sadoista tuhansista tai miljoonista.
Irtisanoutuisin tai tekisin lyhyempää työviikkoa. Ostaisin kakkosasunnon jossa lapseni voisi asua yhtiövastikkeen hinnalla. Remontoisin pesuhuoneen.
Oikeastaan voisin tehdä nyt jo nuo muut pl irtisanoutuminen
N55
Oliko tässä tarkoitus keksiä ilmaisua ajanviettotapoja, kun menoja ei saisi olla?
Huvittavaa hehkuttaa, kuinka elämä on on ihanaa, kun pienellä tulee toimeen eikä mitään tarvitse, mutta toivomuslista on silti melkoinen.