Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos teillä olisi paljon rahaa

Vierailija
07.11.2025 |

Sanotaan satoja tuhansia eikä juurikaan menoja. Miten kuluttaisitte aikaa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein, en kertoisi kenellekään että olen saanut yhen äkin paljon rahaa. Kävisin säännöllisesti hierojalla, ostaisin retkeilyauton, hankkisin kuntosalille henkilökohtaisen valmentajan, ompeluttaisin vaatteet laadukkaista ja kestävistä materiaaleista, hankkisin kevyet retkeilykamppeet, ostaisin sopivan pyörän, söisin vain luomuruokaa, lahjoittaisin kuukausittain tärkeäksi katsomiini kohteisiin ja sijoittaisin. 

Nyt on jo velaton katto pään päällä joten eipä tässä kummempia tartte. Pienellä tulee toimeen kun oppii olemaan tyytyväinen siihen mitä jo on. Ohis.

Huvittavaa hehkuttaa, kuinka elämä on on ihanaa, kun pienellä tulee toimeen eikä mitään tarvitse, mutta toivomuslista on silti melkoinen. 

Vierailija
62/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla saisi paljon mitään, ei välttämättä edes kunnollista asuntoa. Mutta varmaan matkustaisin maailman ympäri, ja kustantaisin reissun samalla jollekin hyvälle ystävälleni tai miehelleni, jos hän haluaisi lähteä mukaan. Elämykset jäävät sentään mieleen ikuisesti toisin kuin pelkkä materia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadat tuhannet eivät hetkauttaisi elämääni mihinkään.

Vierailija
64/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois Suomesta ja rakentaisin elämän sinne.

Vierailija
65/68 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain rahaa perintönä niin tein töitäkin vielä paljon. Olin telakalla laivaa rakentamassa 2 vuotta ja sen jälkeen olin raksatöissä 2 vuotta. Palkka oli hyvä joten oli pakko tehdä ja olin vielä alle 40 vuotias. Nyt olen 50 v tasan ja töitä ei saa enää niin helposti. Yritän päästä telakalle jäänmurtajia rakentamaan. Jos en pääse töihin niin aion ainakin matkustella tulevana talvena aion käydä japanissa avovaimon kanssa ja mökillä teen pientä remonttia. Kyllä tekemistä riittää. Mutta sijoittamaan en ala vaikka olisi 10 miljoonaa niin en sijoita osakkeisiin enkä mihinkään. Käy niin kuin jethrolle että menettää kaiken ja tulee miljoonia velkaa.

Vierailija
66/68 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaisin joka pennin samalla tavalla kuin köyhänäkin. Menisi tismalleen samoihin juttuihin, mutta suosisin laadukkaampia. 

Ensimmäiset muutama kymppitonni menisi ainakin kunnon hevoseen, jos kyse olisi tosiaan sadoista tuhansista tai miljoonista.

Vierailija
67/68 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin tai tekisin lyhyempää työviikkoa. Ostaisin kakkosasunnon jossa lapseni voisi asua yhtiövastikkeen hinnalla. Remontoisin pesuhuoneen. 

Oikeastaan voisin tehdä nyt jo nuo muut pl irtisanoutuminen

N55

Vierailija
68/68 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä tarkoitus keksiä ilmaisua ajanviettotapoja, kun menoja ei saisi olla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan