Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos teillä olisi paljon rahaa

Vierailija
07.11.2025 |

Sanotaan satoja tuhansia eikä juurikaan menoja. Miten kuluttaisitte aikaa?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on satoja tuhansia koska sain perintöä. On palkka säästöjäkin mutta en oikeastaan ole tehnyt mitään viime vuosina. Olen lähinnä kalastellut ja harrastanut jotain. Kuntoilu on tärkeää mulle ja pyöräilen pitkiäkin matkoja. En ole matkustanut missään ulkomailla 10 vuoteen. Perinnön sain 10 v sitten kun äitini kuoli. Kävin risteilyllä 2017 ja rukalla olen käynyt laskettelemassa kolme kertaa. Ei minua kiinnosta mikään kanarian saaret , en saa siitä mitään iloa että maksan monta tonnia rannalla makoilusta. 

Duoda, maailmassa on paljon muutakin nähtävää kuin Kanariansaaret.

Vierailija
22/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitukseen sen verran että eläisin osingoilla ja tuotoilla.Ehkä toteuttaisin unelman ja perustaisin oman kaupan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin vuokran ja laskut, ei haittaa vaikka menisi ulosotonkin kautta kun myöhemmin voi vain heittää rahaa päälle

Vierailija
24/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin etelän aurinkoon koska aurinko helpottaisi mun prosiaasisoireita.

Vierailija
25/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt riippuu ihan siitä paljonko sitä rahaa olisi. Asuntolaina on joka tapauksessa jo maksettu pois. Jos ei tarvitsisi töissä käydä, niin varmaan toteuttaisin jotain opiskeluhaaveita, ja harrastelisin kaikenlaista. Mulla ei oo ikinä ollut ongelmaa saada aikaa kulumaan. Nykyelämässä työt on vaan ärsyttävästi vapaa-ajan tiellä, olis kiva kun siitä ongelmasta pääsisi.

Vierailija
26/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itse asiassa on. Mitäkö teen? Ihan normaalisti käyn töissä, enkä juuri shoppaile turhia. 

Vierailija
27/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on satoja tuhansia koska sain perintöä. On palkka säästöjäkin mutta en oikeastaan ole tehnyt mitään viime vuosina. Olen lähinnä kalastellut ja harrastanut jotain. Kuntoilu on tärkeää mulle ja pyöräilen pitkiäkin matkoja. En ole matkustanut missään ulkomailla 10 vuoteen. Perinnön sain 10 v sitten kun äitini kuoli. Kävin risteilyllä 2017 ja rukalla olen käynyt laskettelemassa kolme kertaa. Ei minua kiinnosta mikään kanarian saaret , en saa siitä mitään iloa että maksan monta tonnia rannalla makoilusta. 

Surullista näiden buukien elämä.

Vierailija
28/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin naapurille mitä ikinä hän haluaisi. Todennäköisesti romanttisen ja aisteja stimuloivan kokemuksen.

Vierailija
29/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömyyden jäljiltä sanoisin, että kävisin kyllä töissä jos vaan saisin töitä. Toki mielelläni vaikka kolmipäivästä viikkoa tekisin, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty, mun alalla nimittäin tehdään se 40 h viikossa, vähintään ja siitä ei työnantajat tingi! Työni on ihan superkivaa ja tuo paljon sisältöä elämääni.

Vierailija
30/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoittaisin kaikki

Kaikki kananmunat samaan koriin ? 😂🤣

Vierailija
31/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden asunnon ennen kun olen saanut nykyisen myydyksi. 

Remuavat naapurin kakarat vi tuttaa

Vierailija
32/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makssisin asuntolainan pois ja remppaisin talon. Jos jotain jäisi, niin laittaisin rahastoon lapsille.

Laskin, että 2 miljoonalla saisin taattua toimeentulon loppuelämäkseni. Kävisin jonkin aikaa vielä töissä, että kerryttäisin kunnon eläkkeen, eikä tarvitsisi niin pääomaan koskea.

Vierailija
33/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä millään rahalla voisi tällä hetkellä onnea ostaa, sivusta täytyy seurata äidin hidasta lähtöä.

Sen jälkeen taas olisikin ihan toinen juttu. Vois lähtee mualimalle ja pistää rahaa menemään, tinata päivin öin. Ei ois enää väliä elääkö vai kuoleeko.

Sen verran selvennän, että olisin toivonut äitini saavan elää arvokkaan vanhuuden terveenä loppuun asti, vaan alzheimer ei säästä.

Vierailija
34/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin varmaan samaa kuin miljoonat muut siinä tilanteessa: turvaisin oman tulevaisuuteni ostamalla kodin ja säästämällä rahat hyvään eläkeaikaan, loput jalkaisin lapsilleni perheineen. 

Dorka

Vierailija
35/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin yliopiston jatko-opintoihin, firman kehittämiseen ja perustaisin toisen yrityksen. Palkkaisin työntekijöitä. Laittaisin siis rahat poikimaan ja muut saisivat työtä, Jälkikasvulle en vastikkeetta rahoja antaisi, mutta tukisin heitä kyllä. Tekisin vapaaehtoistyötä lisäksi rakastamani harrastuksen tueksi. Talo ison järven rannalta ja joku pieni vene. Ai niin, tukisin myös Käpy ry:tä, lapsensa menettäneitä pitää tukea. Itsekin sen kokeneena.

Vierailija
36/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin tuloveroa, pääomatuloveroa, yhteisöveroa, arvonlisäveroa, kiinteistöveroa, perintöveroa, lahjaveroa, varainsiirtoveroa, ajoneuvoveroa, polttoaineveroa, valmisteveroa, sähköveroa, jäteveroa, apteekkiveroa, vakuutusmaksuveroa, arpajaisveroa, autoveroa, tonnistoveroa, virvoitusjuomaveroa, ympäristöveroa, metsänhoitomaksua, työeläkemaksua, työnantajan työeläkemaksua, työntekijän työeläkemaksua, yrittäjän eläkevakuutusmaksua (yel-maksua), maatalousyrittäjän eläkevakuutusmaksua (myel-maksua), julkisen alan eläkevakuutusmaksua (kelan, kunnan tai valtion eläkemaksua), lisäeläkemaksua, työttömyysvakuutusmaksua, sairausvakuutusmaksua, kansaneläkemaksua, tapaturmavakuutusmaksua, liikennevakuutusmaksua, eläketurvakeskuksen maksua, sosiaaliturvamaksua, yleisradioveroa, kalastonhoitomaksua, jätehuoltomaksua, vesimaksua, jätevesimaksua, kunnallista palvelumaksua, tieveroa, huoltovarmuusmaksua, energiaomavaraisuusmaksua, sähköverkon siirtomaksua, öl

Tämäpä tämä. Alle parin miljoonan  pörssiomaisuudella ei vielä herroiksi elellä. 

Vierailija
37/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin varmaan samaa kuin miljoonat muut siinä tilanteessa: turvaisin oman tulevaisuuteni ostamalla kodin ja säästämällä rahat hyvään eläkeaikaan, loput jalkaisin lapsilleni perheineen. 

Käärinliinoissa ei ole taskuja. Elää pitää nyt, ei sitten kun on eläkkeellä.

Vierailija
38/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos?

Vierailija
39/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mutta olet väärässä. Käärinliinassa nimenomaan on taskut, jos on perillisiä. Minä ainakin haluan jättää lapselleni.

Vierailija
40/68 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläminen on törsäystä ja ylikulutusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan