Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon äijä hakkasi tänään autoani

Vierailija
07.11.2025 |

Mikä ihme ihmisiä vaivaa?

Jouduin tänään pysähtymään autollani suojatielle. Ei kiva, tiedän, ja olen pahoillani. Tiedän, että olin kävelijöiden tiellä. Mutta sitä en odottanut, että autoni eteen tulee pyöräilijä, joka heittäytyy auton konepellille, alkaa hakata sitä ja huutaa. Jähmetyin täysin. Lopulta hän lopetti ja pääsin jatkamaan matkaa. Näen varmaan painajaisia tästä. Olen nainen, mutta voin kertoa että tilanne ei olisi ollut mukava myöskään mieskuskille.

Ilmeisesti jotkut kokevat, että väkivalta on ratkaisu, jos asiat eivät mene oman mielen mukaan. Oikeasti pelkäsin, että tuleeko tyyppi vielä avaamaan oven ja riehumaan. Ehkä olisin ehtinyt lukita ovet ennen sitä.

Mitä jos autoon olisi oikeasti tullut vaurioita? Olisiko vakuutus korvannut? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Tampereella?

Vierailija
2/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pelkäsit että hän satuttaa? Hän pelkäsi, kun sinä meinasit satuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuntuvat vihaavan autoilijoita. Kerran yksi rullahiihtäjä suivaantui siihen, kun olin risteyksessä hieman suojatien päällä. Huitoi sauvoillaan autoani, vaikka mahtui hyvin siitä menemään.

Vierailija
4/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Ei välitetä toisten omaisuudesta. Autoani kolhittiin vuosia sitten jonkin bussin toimesta parkkipaikalla ja jäi hirveät jäljet. Mitään yhteystietoja ei tietenkään oltu jätetty. Jouduin maksamaan korjaukset omasta pussistani kun tekijää ei saatu selville.

Vierailija
5/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhea tilanne. Onneksi ei käynyt pahempaa. Jotkut ihmiset vaan ovat tosi hulluja ja täynnä vihaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi