Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa
Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Kommentit (298)
Nykyään verovirasto tekee sun veroehdotuksen tekoälyllä. Joten siellä ei näy mitään ellet lisää sinne itse . Tekoäly tekee vain perusvero luettelon tuloistasi.
Jos apukoulun reputtanut AP-reppana ymmärtäisi jotakin, niin hän tietäisi kaksi asiaa: Sannan kirja on Englanniksi tehty alunperin ja englannin kielen kymmenenneksi yleisin sana on I; minä. https://en.wikipedia.org/wiki/Most_common_words_in_English
Kirjoitetussa kielessä minä ei mahdu kymmenen kärkeen suomessa, mutta Kotimaisten kielten keskuksen mukaan se on sijalla yhdeksän eri murteista koostuvasta aineistosta puhutussa kielessä. https://kotus.fi/kolumni/suomen-yleisin-sana/
Vierailija kirjoitti:
Niin se kirjahan kertoo hänestä itsestään. Olisiko sama ulina, jos vaikka Teemu Selänne tekisi vastaavan kirjan? Ei kun hän olisi vain kansallissankari. Tai jos täytyy olla politiikko niin esimerkiksi Stubb? Mutta kun Sanna on nainen niin kaikki hänen tekemisensä tuntuu hiertävän joitain.
Sellainen miesvihaoksennus tuli sinulta!
Eiväthän persut pitäisi tuollaista meteliä Marinista jos eivät pelkäisi tätä. Marin on ollut poissa Suomen politiikasta pitkään eikä ole edes kommentoinut sitä millään tavalla mutta kun nimi mainitaan niin heti tulee 100 pelokasta persua haukkumaan. Sitten kun etsitään haukkuja ja kysytään että miksi kommentoit noin niin vastaus on luokkaa "En se minä ollut, puhelin oli kavereiden käytössä kun grillattiin ja juotiin kaljaa" Sellaista on persun vastuu puheistaan.
Unohtiko Marin kirjassaan mainita, että häntä ei kansa pääministeriksi äänestänyt? Aivan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, jos ihminen kirjoittaa omia tuntojaan ja omia kokemuksiaan niin nekö on muka vääriä, ihana Sanna, kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi
Jaa, Jaa, mutta miksi sillä pitää rahastaa? Pitäisikö minun muka maksaa Sannan kirjoittamista tunteista tai fiktiokirjasta?
Tarkoitatko että kaikki muut jotka julkaisevat kirjan ovat oikeutettuja saamaan siitä rahaa, mutta Sanna Marin ei, niinkö ajattelet
VALEHTELEVAN purran VÄKÄLEUKA KUN AVAA TURPANSA NII JOKA SANA ON V A L H E T T A .......
Olisiko persuiigorien mielestä parempi, että siinä lukisi esimerkiksi "me", aina kun hän puhuu itsestään?
Sitten sillä olisi teidän mielestä jakomielitauti, tai muuta vastaavaa.
Kun ei voi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Unohtiko Marin kirjassaan mainita, että häntä ei kansa pääministeriksi äänestänyt? Aivan!
Olet aika höperö. Miksi sen pitäisi mainita asia, jonka kaikki tietävät. Pääministeriä ei valita niin, että kansa äänestäisi sitä suoraan.
Kaikki muut tietää, paitsi näköjään persut.
Vierailija kirjoitti:
Jos apukoulun reputtanut AP-reppana ymmärtäisi jotakin, niin hän tietäisi kaksi asiaa: Sannan kirja on Englanniksi tehty alunperin ja englannin kielen kymmenenneksi yleisin sana on I; minä. https://en.wikipedia.org/wiki/Most_common_words_in_English
Kirjoitetussa kielessä minä ei mahdu kymmenen kärkeen suomessa, mutta Kotimaisten kielten keskuksen mukaan se on sijalla yhdeksän eri murteista koostuvasta aineistosta puhutussa kielessä. https://kotus.fi/kolumni/suomen-yleisin-sana/
Olen kyllä varsin koulutettu. Siteerasin Iltistä vain kuinka monta kertaa Sanna Marinin kirjassa on minä-sana.
Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on paljon ajatusviivoja. Itse käytän erinäisiin tehtäviin tekoälyä ja tekoäly tuottaa runsaasti ajatusviivoja.
Mikä on tämä palstalla esiintyvä Sanna vs. persut -juttu?
Kai Marinista voi kirjoittaa ilman persuja ja persuista ilman Marinia.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä varsin koulutettu. Siteerasin Iltistä vain kuinka monta kertaa Sanna Marinin kirjassa on minä-sana.
Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on paljon ajatusviivoja. Itse käytän erinäisiin tehtäviin tekoälyä ja tekoäly tuottaa runsaasti ajatusviivoja.
Sanna Marin kirjoitti kirjansa englanniksi.
Miksi? Eihän sitä juurikaan ole edes missään jenkeissä myyty.
Eikö Marin todella priorisoi sen maan kieltä, jonka pääministerinä on ollut?
Kertooko tämä vain siitä, että Marinia kiinnostaa enemmän olla joku kansainvälinen viihdejulkkis kuin kertoa oma tarinansa suomeksi suomalaisille?
Vierailija kirjoitti:
??
Eipä muilla ole vihaa Marinia kohtaan, paitsi venäläisillä ja persuilla. Persutrollit kyllä erottaa kielenkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Monellekko kielelle on käännetty Halla-ahon uhriutumiskirja ??
Niin, Halla-aho on suomalainen poliitikko ja ajattelee asioita kotimaan vinkkelistä, toisin kuin somepersoona jonka suosiokin on pääosin ulkomailla
Voisi katsoa ensi kerralla myös poliittisen suojatyöpaikkansa jostain muualta kuin Suomesta. Siellä sitten julkaisee lisää bikinikuvia ja on onnellinen.. Iloa ja valoa, mutta jossain muualla kiitos
Vierailija kirjoitti:
??
Monet demaritkin ovat täysin tympääntyneitä Mariniin, eivät vain persut.
Sanna Marin pyllisti tamperelaisille todella pahasti, kun ei edes ilmoittanut lähdöstään Tampereen valtuustosta. Tämä on aivan anteeksiantamatonta. Keksittekö Marinin avustajat jotain tästäkin hänen puolustuksekseen?
Vierailija kirjoitti:
Kansa ei äänestä ketään pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on liian pienet rinnat.
Jussilla on liian pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Marin on noinkin itsekeskeinen? Aina haluaa puhua vain itsestään.
Miksi Marin ylipäätään kirjoitti kirjan englanniksi eikä suomeksi?
Eikö suomi ole Marinin äidinkieli?
Hänhän puhui varsinaista rallienglantia, joten miksi näin?
Marin oikeasti luulee olevansa joku kansainvälinen tähti.
Hänellä on instassa vain miljoona seuraajaa, eikä se ole pitkään aikaan kasvanut. Joten Marin ei todellakaan ole tähti.
Ehkä jossain influenssereiden mittakaavassa, mutta ei mikään globaali tähti.
Ja kansallisella tasolla hän onnistui vetämään Suomen talouden vessanpytystä alas.
Ainakin osa seuraajista vaikuttaa ostetuilta, mene ja tiedä ovatko.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on liian pienet rinnat.
Ne on helppo korjata.. Rahaa on
Hmm, just oli tänään hesarissa hyvä juttu, kuinka Stubb on edistänyt pressakautensa aikana vientisuhteita paljon enemmän kuin aiemmat presidentit. Kekkonen toki aikoinaan Neuvostoliittoon teki samoin. Väitän kyllä jos ihan euromääräisesti aletaan laskemaan, niin Stubb on saanut paljon enemmän aikaan konkretiaa kuin Marin. Yhtään Sanna Marinin sädekehää väheksymättä..