Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa
Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Kommentit (176)
Eiköhän se ole aika luonnollista käyttää subjektina minä-muotoa, kun kirjan kerrontamuoto tapahtuu (käsittääkseni) minä-muodossa ja on omin sanoin kerrottu elämänkerta. :)
Vuosia sitten eräs luuska vanhasta koulustani jaksoi ärähtää omasta blogistani, kun puhuin hänen mielestään vain itsestäni ja omista kokemuksistani. Kenen kokemuksista minun olisi pitänyt puhua? :D Kyseinen naishenkilö itse kylläkin jauhoi omilla kanavillaan siitä kuinka haki panoseuraa räkälöistä eikä oltu osattu panna oikein, josta oli tietenkin pakko kaikille omalla nimellään mennä kertomaan verkkoon heti seuraavana päivänä. 😂 Että silleen. Itse en olisi kehdannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Marin on noinkin itsekeskeinen? Aina haluaa puhua vain itsestään.
Miksi Marin ylipäätään kirjoitti kirjan englanniksi eikä suomeksi?
Eikö suomi ole Marinin äidinkieli?
Hänhän puhui varsinaista rallienglantia, joten miksi näin?
Marin oikeasti luulee olevansa joku kansainvälinen tähti.
Hänellä on instassa vain miljoona seuraajaa, eikä se ole pitkään aikaan kasvanut. Joten Marin ei todellakaan ole tähti.
Ehkä jossain influenssereiden mittakaavassa, mutta ei mikään globaali tähti.
Ja kansallisella tasolla hän onnistui vetämään Suomen talouden vessanpytystä alas.
Joo, Suomessahan Marin on vihatuimpia poliitikkoja.
Enää kukaan ei tullut kuuntelemaan M
Sinä olet kelan elätti, eikä sinusta muuta edes tule.
Vierailija kirjoitti:
Niinistön reaktio kun Sannasta tuli PM: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/249581b7-6ed6-461a-b407-79283dba3…
Luulen että Niinistöä nyppii kun Zensky pyysi juuri Marinin omaa tiiminsä muiden arvoihmisten joukkoon. Ja nyt harmittaa kun kun aMarinin kija viee hänen kirjasta huomion pos. Tietysti vanhaa ukkoa veettää kun Marin on jatkuvasti maailmalla pidetty ja tekemisissä eri maiden johtavien kanssa iloisena ja raikkaana. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut kivapäivä persujen naistantoilla Juusolla ja Purralla kun pohjoisen kansa tuli paikan päälle akkoja jututtamaan.. Eivätpä uskaltaneet tulla ulos niikuin pyydettiin. Valheet ja kierros pelottaa.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Nautin että nämä akat eivät saa kannatusta pohjoisen vihaisilta ihmisiltä.
Joukkopako Persuista kiihtyy.
Tärkeintä saada ajettua Suomi ja valkonaamat perikatoon, niinkö? Mahdatte te olla ylpeitä itsestänne, globoliskot.
Persujen tavoitteena on Suomen alasajo sekä EU-ero.Sitten sinkkisankko kauppaa naapurin kanssa.
En ole Sanna-fani, julkisuuskuvan perusteella täysin päinvastoin. En tosin oikeasti tietenkään tunne sitä yhtään, niin en oikein ole mitään mieltä. Sen poliittisia näkemyksiä ja lausahduksia en yleensä kannata ja ihmettelen juttuja.
Mutta tämmöiset hakemalla haetut muka epäkohdat vaan ärsyttää. Jos kirjoittaa kirjan itsestään ja omista kokemuksista, varmaan aika monta kertaa täytyy sanoa minä, millä kielellä vaan. Keksikää jotain oikeasti merkittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistön reaktio kun Sannasta tuli PM: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/249581b7-6ed6-461a-b407-79283dba3…
Luulen että Niinistöä nyppii kun Zensky pyysi juuri Marinin omaa tiiminsä muiden arvoihmisten joukkoon. Ja nyt harmittaa kun kun aMarinin kija viee hänen kirjasta huomion pos. Tietysti vanhaa ukkoa veettää kun Marin on jatkuvasti maailmalla pidetty ja tekemisissä eri maiden johtavien kanssa iloisena ja raikkaana. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Marinin tähti on maailmalla jo hiipumassa, eikä ihme kun perustui alunperinkin nuoreen naiseuteen, eikä kykyihin. Keski-ikäisiä naispoliitikkoja on maailma täynnä ja huomattavasti pätevämpiäkin joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. ,😝
Runkatkaa persupoiijjaat ja ämmylit tälle jussuukan kahden naisen hoitelulle 8vuotta putkeen. 🍑🍑🥕
Ei uskaltanut Sanna mainita sanallakaan Uniper-sekoiluja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin tähti on maailmalla jo hiipumassa, eikä ihme kun perustui alunperinkin nuoreen naiseuteen, eikä kykyihin. Keski-ikäisiä naispoliitikkoja on maailma täynnä ja huomattavasti pätevämpiäkin joten se siitä.
Persup utinistit ovat täysin turhia, kun taas Marin kerää työkseen rahaa Ukrainalle. Se siitä.
Marinistit vielä äänestäjiensä pettämisenkin jälkeen palvoo kulttijohtajaansa heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauska omaelämäkerta, jos olisi 275 "sinä" - sanaa.
Persuiigorit on tänään tavallistakin tyhmempiä.
Persut meni sekaisin Keskimunasarjan alaston kuvasta Hesarissa. Runkkaavat sille sivarille.
🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Niinistöä nyppii kun Zensky pyysi juuri Marinin omaa tiiminsä muiden arvoihmisten joukkoon. Ja nyt harmittaa kun kun aMarinin kija viee hänen kirjasta huomion pos. Tietysti vanhaa ukkoa veettää kun Marin on jatkuvasti maailmalla pidetty ja tekemisissä eri maiden johtavien kanssa iloisena ja raikkaana. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Ei uskaltanut Sanna mainita sanallakaan Uniper-sekoiluja. :D
Uniperista mainitseminen on naisvihaa kuten kaikista muistakin mokailuista.
Ihan ok näkönen pirihoro biksupeppuineen, mutta turhan kallis Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se kirjahan kertoo hänestä itsestään. Olisiko sama ulina, jos vaikka Teemu Selänne tekisi vastaavan kirjan? Ei kun hän olisi vain kansallissankari. Tai jos täytyy olla politiikko niin esimerkiksi Stubb? Mutta kun Sanna on nainen niin kaikki hänen tekemisensä tuntuu hiertävän joitain.
Hyvä kun otit esille. Jos teemu kirjoittaisi elämänkerran, niin siinä olisi kaikki sinun mielestäsi idioottimaista fonttia ja kannen värisävyjä myöden.
Ai jos kirjoitettaisiin? Taidat olla todella nuori. On kirjoitettu jo 4 kirjaa eka jo vuonna 1992 viimeisin 2015, elokuva Sel8nne valmistui 2013,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas PersuPojalta sangen viiltävä analyysi.Täällä nauretaan jo pöydän alla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok näkönen pirihoro biksupeppuineen, mutta turhan kallis Suomelle.
Eipä Suomella ole enää varaa sen palkkoihin.
Pääministerin palkka Suomessa on 14 448/kk , mutta Marinin yritys teki viime vuonna 3,32 miljoonan euron liikevaihdon ja 1,48 miljoonan euron tuloksen.
Persuiigoreita kiukuttaa.
Ei kiinnosta kirjoitustyylilliset seikat, mutta kertooko miten pystyy samaan aikaan puhumaan Venäjän laittomasta hyökkäyssodasta ja olemaan ongelmitta USA:n ja Brittien käymän laittoman hyökkäyssodan päätirehtöörin Tony Blairin leivissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitustyylilliset seikat, mutta kertooko miten pystyy samaan aikaan puhumaan Venäjän laittomasta hyökkäyssodasta ja olemaan ongelmitta USA:n ja Brittien käymän laittoman hyökkäyssodan päätirehtöörin Tony Blairin leivissä?
Mitähän laitonta sotaa USA ja britit käyvät tällä hetkellä yhdessä, iigori?
Suomalaisia oli ennen persuja ja tulee olemaan myös persujen jälkeen.
Persut on pelkkä uskonnollinen kultti, mikä on täysin tarpeeton.