Puoliso keski-iän kriisissään jätti minut ja lapset, ja otti itseään 20 v nuoremman naisennu
No. Tämä nuori nainen maksatti yliopisto opintojen aikaiset menot miehelläni, ja lisäksi kaikkea muuta kuten merkkilaukut, merkkivaatteet ja luxus lomat. Mies kiltisti maksoi koska muutoin suhde olisi loppu.
Nyt valmistuttuaan nainen halusi perheenlisäystä ja viisikymppinen mieheni huomasi olevansa isä kaksosvauvoille, yö-syöttöineen ja rahan menemisiin.
Nyt itkee minulle, miten katuu koko suhdetta nuorempaan naiseen ja uuteen elämään vauva-arkeen, miten ei saa nukuttua öitään ja elämä on stressaavaa jatkuvine vaatimuksineen tiettyyn elämäntasoon. Nuorikko haluaa prinsessa elämää ja mies pettynyt mihin hänen roolinsa on johtanut.
Täytyy sanoa, että katkeruus miehen jättämisestä on muuttunut vahingon iloksi. Mies itkee entisen, rauhallisen ja helpon arjen perään, jossa nainen hoiti lapset ja kodin ja hän kävi vain töissä. Lapset oli jo kasvaneet ja elämä helpottanut, ja elämän kohokohtia oli ihanat ja rentouttavat mökkiviikonloput meren äärellä ja elintaso hyvä, ja seksiäkin oli, kun lapset oli jo kasvaneet ja vanhemmilla aikaa keskinäiseen oloon.
Minä löysin lähes heti uuden miehen, joka oli jäänyt leskeksi ja etsi rauhallista, tasapainoista ikäistään naista suhteeseen. Juuri sovittiin, että menemme jouluna kihloihin ja juhannuksena naimisiin. Lapset ovat ottaneet miehen elämäänsä ilolla, kun ovat huomanneet miten ihana, luotettava ja rehellinen miesystäväni on ja miten hän tekee minut onnelliseksi.
Tämä vain siksi, että haluan kertoa, ettei se nuoren naisen kanssa suhde aina johda parempaan elämään.
Mun elämä on nyt hyvää. Vaikka ei ensin siltä tuntunut, mutta nyt mun elämäni paras asia oli kun mies petti ja jätti minut.
Kommentit (55)
Hehe, ukko pääsi kastamaan nuorempaan, mutta ei se yhteiselo lopulta niin auvoista olekaan. Siitä saatte vanhat ukot kun munallanne suunnistatte!
Olisit antanut riittävästi pimppaa ja takaluukkua niin ei olisi muut naiset jaksaneet kiinnostaa. Oma syy että et saa miestä pidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Se vauva arki 40-60 v miehellä on kuin kylmä rätti vastoin kasvoja. Ei enää tuon ikäinen jaksa valvoa koliikki vauvan kanssa. Ikä tulee vastaan
Onneksi olen vasta 36v sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vauva arki 40-60 v miehellä on kuin kylmä rätti vastoin kasvoja. Ei enää tuon ikäinen jaksa valvoa koliikki vauvan kanssa. Ikä tulee vastaan
Onneksi olen vasta 36v sinkku.
Ja saan töiltä unta 0-6h yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Päivän "vanhemmat naiset ovat parempia kuin nuoret naiset" avaus. Se menee aina samaa kaavaa, mies jättää pitkäaikaiskumppanin nuoremman naisen takia ja katuu tätä, ja tottakai jätetyllä naisella pyyhkii hyvin, on vielä löytänyt paremman miehen. Jos saisin euron joka kerta kun olen lukenut samanlaisen avauksen olisin miljonääri
Usein ne vanhat miehet myöhemmin jätetään. Ei ole enää vanhaa eikä nuorta miehellä. Viinapullo uskollisesti seurana.
Vain katkerien ja vanhojen akkojen höpölynpölyjutuissa. Tilastollisesti sinkkuus yleistyy naisilla iän myötä, ei miehillä.
Niin kun ne miehet kuolee.
Miksei mies hankkinut vasektomiaa. Olisi saanut uuden suhteen mitä toivoi ja olisi samalla välttänyt perheenlisäyksen. Itse kuoppansa kaivoi. Lapseton suhde olisi ollut onnellisempi.
Nuorta kiimaista naista mies saanut
Huomastko ap että kirjoitit koko ajan eksästäsi mieheni miehelläni. Ei taida olla vielä erotyöskentely ohi.
Vierailija kirjoitti:
Loput onkin naisen fantasiaa että miehellä menisi huonosti :D
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies hankkinut vasektomiaa. Olisi saanut uuden suhteen mitä toivoi ja olisi samalla välttänyt perheenlisäyksen. Itse kuoppansa kaivoi. Lapseton suhde olisi ollut onnellisempi.
Kyllähän se mies on ihan onnellinen uudessa suhteessa. Jätetyn fantasiaa ja voimaantumista koko sepustus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loput onkin naisen fantasiaa että miehellä menisi huonosti :D
Tässä on ero mies- ja naisnäkökulmassa. Mies keskittyy siittämiseen ja miehuutensa todisteluun samalla kun nainen hoitaa työt: siksi ihan joka ikisestä naisesta, jolla on lapsia, isojen lasten vaihtaminen kaksosvauvoihin on sitä, että menee huonosti. 😄🤷🏻
Fiksu nuori nainen. Ei opintolainaa ja lapset varakkaalle miehelle. Nappisuoritus! Kadehdin!
Hyvä että tyttö porsi lisää veronkuluttajia. Työttömiä on vieläkin alle kuusi miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nuori nainen. Ei opintolainaa ja lapset varakkaalle miehelle. Nappisuoritus! Kadehdin!
Kadehdit hyväksikäyttöä?
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan jos pystytään. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.