Puoliso keski-iän kriisissään jätti minut ja lapset, ja otti itseään 20 v nuoremman naisennu
No. Tämä nuori nainen maksatti yliopisto opintojen aikaiset menot miehelläni, ja lisäksi kaikkea muuta kuten merkkilaukut, merkkivaatteet ja luxus lomat. Mies kiltisti maksoi koska muutoin suhde olisi loppu.
Nyt valmistuttuaan nainen halusi perheenlisäystä ja viisikymppinen mieheni huomasi olevansa isä kaksosvauvoille, yö-syöttöineen ja rahan menemisiin.
Nyt itkee minulle, miten katuu koko suhdetta nuorempaan naiseen ja uuteen elämään vauva-arkeen, miten ei saa nukuttua öitään ja elämä on stressaavaa jatkuvine vaatimuksineen tiettyyn elämäntasoon. Nuorikko haluaa prinsessa elämää ja mies pettynyt mihin hänen roolinsa on johtanut.
Täytyy sanoa, että katkeruus miehen jättämisestä on muuttunut vahingon iloksi. Mies itkee entisen, rauhallisen ja helpon arjen perään, jossa nainen hoiti lapset ja kodin ja hän kävi vain töissä. Lapset oli jo kasvaneet ja elämä helpottanut, ja elämän kohokohtia oli ihanat ja rentouttavat mökkiviikonloput meren äärellä ja elintaso hyvä, ja seksiäkin oli, kun lapset oli jo kasvaneet ja vanhemmilla aikaa keskinäiseen oloon.
Minä löysin lähes heti uuden miehen, joka oli jäänyt leskeksi ja etsi rauhallista, tasapainoista ikäistään naista suhteeseen. Juuri sovittiin, että menemme jouluna kihloihin ja juhannuksena naimisiin. Lapset ovat ottaneet miehen elämäänsä ilolla, kun ovat huomanneet miten ihana, luotettava ja rehellinen miesystäväni on ja miten hän tekee minut onnelliseksi.
Tämä vain siksi, että haluan kertoa, ettei se nuoren naisen kanssa suhde aina johda parempaan elämään.
Mun elämä on nyt hyvää. Vaikka ei ensin siltä tuntunut, mutta nyt mun elämäni paras asia oli kun mies petti ja jätti minut.
Kommentit (55)
Jaa että sellasta tarinaa. Tällä kertaa. Huomenna sitten jotain muuta.
Kerro lisää satuja ap. Mies vaan "jätti" ja sä löysit "uuden miehen" heti perään :D
Voi vit tu mitä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Päivän "vanhemmat naiset ovat parempia kuin nuoret naiset" avaus. Se menee aina samaa kaavaa, mies jättää pitkäaikaiskumppanin nuoremman naisen takia ja katuu tätä, ja tottakai jätetyllä naisella pyyhkii hyvin, on vielä löytänyt paremman miehen. Jos saisin euron joka kerta kun olen lukenut samanlaisen avauksen olisin miljonääri
Sun täytyy kyllä sit päivystää täällä 24/7. Minun silmää än tämä on piristävä poikkeus sen jatkuvan suominaisen haukkumiseen.
Kerran 1-2 päivään käyn ja lähes aina on joku itku avaus kun mies jätti nuoremman naisen takia
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämän pitänyt olla totta palstanaisten mielestä. Sillä eihän kukaan nuori nainen nyt vanhemman miehen kanssa parisuhteeseen ala, eihän?
Ei alakaan. Se ei ole parisuhde, se on businessuhde.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
no. En voi sanoa muuta, kuin että elämä on parempaa nyt uuden kumppanin kanssa. Toki tiedostan, että olen onnekas
Joo joo... Kerro lisää satuja!
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen kanssa tajuaa myös sen, ettei he tee mitään kotitöitä. Vanhemmat naiset hoiti kodin ja lapset käytännössä yksin, mutta nuorilla naisilla tilanne on täysin toinen. Tuossa iässä varmasti todella raskas tilanne ex miehellesi.
En usko tuohon. Tällä palstalla kaiken ikäiset naiset valittavat kun miehet eivät osallistu kotitöihin.
Ps. Ei ne kotityöt niin raskaita ole, kunhan valittavat.
Estä. Älä kuuntele itkuja. Hänen ongelmia. Hanki säkin uusi elämä tai ehkä on jo, ettei jää miettimään tuota liikaa. Kai se mies tietää kenen kanssa haluaa olla tai ei ole.
"Mun elämä on nyt hyvää. Vaikka ei ensin siltä tuntunut, mutta nyt mun elämäni paras asia oli kun mies petti ja jätti minut."
Aika moni nainen sanoo samaa. Mies teki palveluksen. Kuinka moni mies sitä pystyy sanomaan? Ainiin, ei kukaan kun mies on aina se joka pettää, jättää ja alkaakin itkemään.
Se on vaan ärsyttävää, kun ne yrittää oikeasti takaisin, varmaan ekan kerran elämässään itkee. Onkohan se katumus vain niiden kadonneiden hyödykkeiden takia vai osaisko ne oikeasti rakastaa naista epäitsekkäästi? Jos ne ottaa takaisin niin ne samat jutut tulee kuitenkin eteen, joista on vannottu että ei ikinä.
Miten ihmeessä se on niin vaikeaa arvostaa sitä mitä käsissä on silloin kun se vielä on?
Miksi naimisiin tuossa iässä? Muista kuitenkin twhdä avioehto jotta merenrantamökki ei mene uuden kumppanin perillisille.
Olette alpineet menevänne jouluna kihloihin ja juhannuksena naimisiin? Sorry, mutta olette jo kihloissa.
En usko tätä tarinaa mutta jos olisikin totta niin harvinaisen epäkypsästi kirjoitettu
Hieno tarina. Miehesi tosin ei kirjoittele sinusta perjantai-iltana vauvapalstalle vaan elää elämäänsä. Sinä haet täältä hyväksyntää tarinallesi ja yrität kovasti vakuutella kuinka hyvin sinulla menee. Perjantai-iltana vauvapalstalla.
Ihana satu. Good for you. Jotain särmää tohon, niin ois uskottavampi. Tollasenaan toi on jokanaisen kostofantasia.
Ja vielä kaksoset tuli, heh. Näinhän se on aina sarjoissakin. Pappaikänen isukki sitten lämmittelee korvikkeita, kun nuorikko painaa töissä pitkää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Päivän "vanhemmat naiset ovat parempia kuin nuoret naiset" avaus. Se menee aina samaa kaavaa, mies jättää pitkäaikaiskumppanin nuoremman naisen takia ja katuu tätä, ja tottakai jätetyllä naisella pyyhkii hyvin, on vielä löytänyt paremman miehen. Jos saisin euron joka kerta kun olen lukenut samanlaisen avauksen olisin miljonääri
Usein ne vanhat miehet myöhemmin jätetään. Ei ole enää vanhaa eikä nuorta miehellä. Viinapullo uskollisesti seurana.
Vain katkerien ja vanhojen akkojen höpölynpölyjutuissa. Tilastollisesti sinkkuus yleistyy naisilla iän myötä, ei miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen kanssa tajuaa myös sen, ettei he tee mitään kotitöitä. Vanhemmat naiset hoiti kodin ja lapset käytännössä yksin, mutta nuorilla naisilla tilanne on täysin toinen. Tuossa iässä varmasti todella raskas tilanne ex miehellesi.
Toivottavasti tämä keskustelu viimeistään avaa palstamammojen silmiä siitä, että nuoret naiset ovat aivan erilaisia vanhempiin naisiin verrattuna.
Väitätkö siis tekstissäsi naisten olevan rahan perään?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon. Tällä palstalla kaiken ikäiset naiset valittavat kun miehet eivät osallistu kotitöihin.
Ps. Ei ne kotityöt niin raskaita ole, kunhan valittavat.
Näin nuoria naisia läheltä seuranneena voin todistaa, että ihan paikkaansa tuo pitää.
Kiva voimafantasia, ap-trolli. Kaikki kliseet hienosti.