Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alasti vai seksihepenissä

Vierailija
07.11.2025 |

Minulla on lipastonaatikollinen seksiasuja, verkkosukkia, pitsialusvaatteita. Joskus kysyn mieheltäni, haluaisiko hän minun pukevan jotain niistä seksihetkiimme. Melkein aina vastaus on, että alasti parempi. Itse tykkäisin joskus vaihtelun vuoksi pukeutua seksiä varten.

Kysynkin nyt, onko tämä kovinkin yleistä vai tykkäävätkö muut miehet siitä että nainen pukeutuu seksiä varten?

Kumpi parempi seksileikeissä

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen joka on hoikka ja jolla on pikkutisulit sekä pikkupakarat eikä lainkaan tatuointeja on herkullisin läpeensä paljaana.

Tatuoitu nainen, jos joku sellaisen kansaa pystyy peuhaamaan, on tietenkin parempi peitettynä siten ettei tatuoinnit näy.

Vierailija
22/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihepenet tekee etenkin vanhemmista naisista seksikkäämmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjähtäisin nauruun

Siis mikä sinua naurattaa?? Katsoitko peiliin?

Vierailija
24/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita asusteita tulee ihailleeksi jo sellaisenaankin,  jos niitä on esillä.   Kauniita ne ovat. 

Vierailija
25/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin nais ystävälle rahaa ja pyysin häntä ostamaan uusia alus asuja ja rintaliivejä. Aikaa on mennyt perkeleesti enkä ole niitä nähnyt. 

Meilläkin näin, mutta kyllä ne vaimon vaatekaappiin ilmestyivät. Hänen lähdettyään tyttöjen iltaan ja kurssipäiville, olen kurkistanut kaappiin ja ovat poissa. Vähän ajan kuluttua ne taas ilmestyvät sinne. 

Vierailija
26/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitsiä, mutta muuten hepeneitä ja paljon! Vaihtelu on parasta.

Vierailija
27/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin laittaa jotain kivaa mutta miehet haluaa mut aina alasti. 

Vierailija
28/31 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin laittaa jotain kivaa mutta miehet haluaa mut aina alasti. 

Laita vaan jotain sexyä päälle! Miehet yleensä tykkää riisua naisen ja meillä ainakin molemmat kiihottuu riisumisesta osana esileikkiä!

Vierailija
29/31 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään se, että kaikki ei ole heti näkyvissä laittaa mielikuvituksen töihin ja heti kiihotusmomentti on paljon suurempi. Hepeneitä siis pliis

Vierailija
30/31 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tyttisajalta on vaimoni käyttänyt naisellisia alusvaatteita  On tosi kiihottavaa kun hän nousee ratsaille ja avokuppirintsikat työntävät nännit saamaan kielihoitoa ja samalla saan sivellä hänen nailonsukkareisiään.

Käyttääkö tuota "tyttis" -nimitystä täällä monikin. Minusta se kuulostaa niin helvetin typerältä

Vierailija
31/31 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo tyttisajalta on vaimoni käyttänyt naisellisia alusvaatteita  On tosi kiihottavaa kun hän nousee ratsaille ja avokuppirintsikat työntävät nännit saamaan kielihoitoa ja samalla saan sivellä hänen nailonsukkareisiään.

Käyttääkö tuota "tyttis" -nimitystä täällä monikin. Minusta se kuulostaa niin helvetin typerältä

No joku on jonne koko ikänsä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme