Alasti vai seksihepenissä
Minulla on lipastonaatikollinen seksiasuja, verkkosukkia, pitsialusvaatteita. Joskus kysyn mieheltäni, haluaisiko hän minun pukevan jotain niistä seksihetkiimme. Melkein aina vastaus on, että alasti parempi. Itse tykkäisin joskus vaihtelun vuoksi pukeutua seksiä varten.
Kysynkin nyt, onko tämä kovinkin yleistä vai tykkäävätkö muut miehet siitä että nainen pukeutuu seksiä varten?
Kommentit (31)
Seksihepenet tekee etenkin vanhemmista naisista seksikkäämmän.
Vierailija kirjoitti:
Räjähtäisin nauruun
Siis mikä sinua naurattaa?? Katsoitko peiliin?
Noita asusteita tulee ihailleeksi jo sellaisenaankin, jos niitä on esillä. Kauniita ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Annoin nais ystävälle rahaa ja pyysin häntä ostamaan uusia alus asuja ja rintaliivejä. Aikaa on mennyt perkeleesti enkä ole niitä nähnyt.
Meilläkin näin, mutta kyllä ne vaimon vaatekaappiin ilmestyivät. Hänen lähdettyään tyttöjen iltaan ja kurssipäiville, olen kurkistanut kaappiin ja ovat poissa. Vähän ajan kuluttua ne taas ilmestyvät sinne.
Ei pitsiä, mutta muuten hepeneitä ja paljon! Vaihtelu on parasta.
Mä tykkäsin laittaa jotain kivaa mutta miehet haluaa mut aina alasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin laittaa jotain kivaa mutta miehet haluaa mut aina alasti.
Laita vaan jotain sexyä päälle! Miehet yleensä tykkää riisua naisen ja meillä ainakin molemmat kiihottuu riisumisesta osana esileikkiä!
Jo pelkästään se, että kaikki ei ole heti näkyvissä laittaa mielikuvituksen töihin ja heti kiihotusmomentti on paljon suurempi. Hepeneitä siis pliis
Vierailija kirjoitti:
Jo tyttisajalta on vaimoni käyttänyt naisellisia alusvaatteita On tosi kiihottavaa kun hän nousee ratsaille ja avokuppirintsikat työntävät nännit saamaan kielihoitoa ja samalla saan sivellä hänen nailonsukkareisiään.
Käyttääkö tuota "tyttis" -nimitystä täällä monikin. Minusta se kuulostaa niin helvetin typerältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tyttisajalta on vaimoni käyttänyt naisellisia alusvaatteita On tosi kiihottavaa kun hän nousee ratsaille ja avokuppirintsikat työntävät nännit saamaan kielihoitoa ja samalla saan sivellä hänen nailonsukkareisiään.
Käyttääkö tuota "tyttis" -nimitystä täällä monikin. Minusta se kuulostaa niin helvetin typerältä
No joku on jonne koko ikänsä!
Nuori nainen joka on hoikka ja jolla on pikkutisulit sekä pikkupakarat eikä lainkaan tatuointeja on herkullisin läpeensä paljaana.
Tatuoitu nainen, jos joku sellaisen kansaa pystyy peuhaamaan, on tietenkin parempi peitettynä siten ettei tatuoinnit näy.