Miten teidän pää kestää työttömyyttä ja sinkkuutta?
Täältä kun lukee juttuja ihmiset aina puhuu siihen malliin kuin ne paineet tulisi ulkopuolelta. "Pitää vaan sanoa itselleen olevansa arvokas työttömänäkin." Mutta ei tässä siitä ole kysymys! Minulla on h******* tylsää, yksinäistä ja tarpeettomantuntuista.
Neuroottisesti luen uutisia, päivitän nettisivuja, sählään jonkun harrastuksen kanssa. Koitan viihdyttää itseä jollain mielikuvituksella. Herkkujen mässyttäminenkin piti terveyssyistä lopettaa. TV sarjoja tms jaksaa kausittain, mutta ei sekään ole enää palkitsevaa. Kavereita näkee aina joskus, mutta ei ne yksittäiset näkemiset riitä.
Pahinta on että vaan jonnekin meneminen ei auta. Kärsin myös vääränlaisesta seurasta/yhteisöistä, vääränlaisista työpaikoista, liiasta työmäärästä. En myöskään pysty laskemaan kriteereitä kumppanin suhteen.
Kommentit (47)
Mutta muista se ettei muidenkaan tarvitse laskea kriteereitä sinun takiasi, joten lopeta vinkuminen
Vierailija kirjoitti:
Laita tinderiin että haet naista ulkomailta ja käy tapaamassa se nainen. Ei tarvi saada pillua, ei se siitä turhaa reissua tee. Saat vähän kokemusta ja ei ehkä ole niin tylsää.
Minä kyllä sain kirjoitustyylistä ja kappalejaoista kuvan että hän on nainen. Tietysti jos tarkotit että hän on l e s b o niin sit ei mitään
Sinkkuuden kanssa ei ongelmia, työttömyys on tuskaa.
Kaisaniemessä joku kävi spreijaamassa sen vanhan talon seinään aina "Töitä" tekstin. Se puhdistettiin aina pois, mutta sitten se spreijattiin aina vaan uudestaan. Kunnes. Siihen spreijattiin teksti "Lepoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tinderiin että haet naista ulkomailta ja käy tapaamassa se nainen. Ei tarvi saada pillua, ei se siitä turhaa reissua tee. Saat vähän kokemusta ja ei ehkä ole niin tylsää.
Minä kyllä sain kirjoitustyylistä ja kappalejaoista kuvan että hän on nainen. Tietysti jos tarkotit että hän on l e s b o niin sit ei mitään
Sellanen joka kysyy että miten teidän pää kestää sinkkuutta? Niin se on kyllä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen joka kysyy että miten teidän pää kestää sinkkuutta? Niin se on kyllä mies.
Aivan hyvin voi pitkään sinkkuna ollut nainenkin tuskailla sitä, että on sinkku.
Olen itse nainen ja ollut yli kaksi vuotta sinkku. Kirjoitin jo pariin kertaan aiemmin, että olen liian rikkinäinen parisuhteeseen. Siksi en kaipaa parisuhdetta, mutta ymmärrän kyllä, että joku muu nainen voi kaivata. Olen itsekin ennen viimeisintä parisuhdetta kaivannut kipeästi parisuhdetta.