Miten teidän pää kestää työttömyyttä ja sinkkuutta?
Täältä kun lukee juttuja ihmiset aina puhuu siihen malliin kuin ne paineet tulisi ulkopuolelta. "Pitää vaan sanoa itselleen olevansa arvokas työttömänäkin." Mutta ei tässä siitä ole kysymys! Minulla on h******* tylsää, yksinäistä ja tarpeettomantuntuista.
Neuroottisesti luen uutisia, päivitän nettisivuja, sählään jonkun harrastuksen kanssa. Koitan viihdyttää itseä jollain mielikuvituksella. Herkkujen mässyttäminenkin piti terveyssyistä lopettaa. TV sarjoja tms jaksaa kausittain, mutta ei sekään ole enää palkitsevaa. Kavereita näkee aina joskus, mutta ei ne yksittäiset näkemiset riitä.
Pahinta on että vaan jonnekin meneminen ei auta. Kärsin myös vääränlaisesta seurasta/yhteisöistä, vääränlaisista työpaikoista, liiasta työmäärästä. En myöskään pysty laskemaan kriteereitä kumppanin suhteen.
Kommentit (47)
AP jätti oleellisimman viimeiseksi: ei pysty laskemaan kriteereitään kumppanin suhteen.
Ostan seksiä joskus. En ole jaksanut baareissa käydä vuosiin vaan helpompi ostaa naiselta seksiä. Työttömänä minulla on paljon tekemistä. Teen pimeitä töitä ja rahaa on säästössä kyllä 20 vuoden tarpeiksi.
Vierailija kirjoitti:
AP jätti oleellisimman viimeiseksi: ei pysty laskemaan kriteereitään kumppanin suhteen.
Tämä. Kriteerit nollaan ja pitäkää hauskaa!
Tälleen vuosikaudet sinkkuna ja eläkkeellä olleena voin sanoa että ihan hyvin.
Ne on ihan muut jutut jotka minun päätä hajottaa.
Osaan laskea kriteerit. En vain ole tavannut ketään, joka olisi halukas olemaan kanssani.
Erosin äskettäin. :/
Niin ei se kestä. Masennus iskee. 24v ja tavis niin ei kelpaa mihinkään/kenellekään.
No juuri siksi että on ne kriteerit
Kutsumuksen mukainen työ ja mieleinen kunppani, niitä etsiskellessä
Antaa parempien ihmisten tehdä epämieluisaa työtä ja olla tyytymissuhteissa kunhan heillä vaan on joku
Hyvin kestää. Rakastan olla ja elää yksin.
No ei se kestäkään. Olen yksinäinen ja työtön. Parisuhteesta voi vain haaveilla.
Etsin edelleen naista, joka osaa kalastaa.
Ei oikein kestäkään. Joka aamu mä kuitenkin aina herään
Aina on tekemistä. Jos ei ole, lepään.
Huvittaa aina kun joku kysyy että miten jaksan ja kestän. Kiitos kysymästä, erittäin hyvin. Olen koti-ihminen, introvertti, paljon harrastuksia joista nautin yksin. Yleensä päivän päätteeksi mietin aina että jäi se, se ja sekin juttu tekemättä tänään. Ei riitä elinvuodet että ehtisin kaiken tekemään mitä haluan. Töitäkin haluaisin tehdä mutta työkyky meni monta vuotta sitten.
Täydellistä kumppania ja täydellistä työtä ei ole olemassakaan. Joko hyväksyt, että elämäsi ei tule olemaan täydellistä, tai sitten hyväksyt, että olet työtön sinkku ja keksit elämääsi muuta sisältöä.
Itse ajattelen, että kumppanissa tärkein ominaisuus on, että hän on luotettava ja rehellinen, eikä ole ilkeä. Ulkonäöllä ei ole hirveästi merkitystä, jos ihminen on kiva ja huumorintajuinen.
Työttömyys+sinkkuus on parempi kuin työssäkäynti+sinkkuus. Ennen veetutti siinä syyskuun kohdalla, kun tajusi miten loppuvuoden työpanos menee suoraan jännäjoonasten muksuille. Työttömänä voi elää vain itselleen ja mielenrauha on parempi.
Huvittaa aina kun joku kysyy että miten jaksan ja kestän. Kiitos kysymästä, erittäin hyvin. Olen koti-ihminen, introvertti, paljon harrastuksia joista nautin yksin. Yleensä päivän päätteeksi mietin aina että jäi se, se ja sekin juttu tekemättä tänään. Ei riitä elinvuodet että ehtisin kaiken tekemään mitä haluan.
Mutta Minulla on hyvin palkattu työ. Minulla ei vain ole vielä kumppania.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Mun pää ei kestä parisuhteita.
Eikä k-pää työnantajia kuten valtio.
En ole työtön, mutta voisin vallan mainiosti olla ilman töitä, jos se vain olisi taloudellisesti mahdollista. Rahan takia pakko käydä töissä. Keksisin kyllä tekemistä, jos en olisi töissä. Neuloisin paljon, katsoisin suoratoistoja, tekisin mattoja kangaspuilla, tekisin kynttilöitä ja koruja, lukisin kirjoja, liikkuisin luonnossa ja valokuvaisin, uisin, kävisin salilla jne. Kaikkea tuollaista teen nytkin, mutta työt haittaa harrastuksia.
Parisuhdetta en kaipaa. Olen liian rikottu sellaiseen. Parempi olla yksin ja riittää pelkkä seksisuhde.
Ei mitenkään ;(