Amazing Race Suomi 2025 - TV:n tahtinen versio - Official
Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Nelosella lauantaina 15.11.
Tämä ketju television tahtiin ohjelmaa seuraaville. EI SPOILATA, annetaan mahdollisuus keskusteluun ilman ennakkojaksojen käänteitä. Pysytään asiallisina ja viihdytään sarjan parissa.
Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:
Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,
näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,
laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,
sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,
räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,
kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,
podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,
laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,
näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,
Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,
europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy munkin taipua ihmettelyyn, että kuinka töykeä tuo Armi oikein on! Taksikuskille tiuskaisee että TALK TO ME. Tuo on äärimmäisen törkeää ja hävettävää käytöstä. ='(
Samaa mieltä, että ihan moukkamaista käytöstä Armilta, mutta onhan se nyt erittäin pirullisen näköinenkin.
Artturi Sieppi on ihanan oloinen tyyppi. Sarakin vaikuttaa mukavalta ja reilulta. Toivon että voittavat koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo Maria Guzenina!
Siis mitä ihanaa siinä on? Minusta se vaikuttaa suurelta teeskentelijältä, epäaidolta kaiken aikaa. Tyypillinen demari oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli ihan luonnollista että Marialla meni hermot taksitilanteessa jos todella on niin, että kuskitkin saa ruokataukoja pitkin kuvauspäiviä. Ihan noin montaa kertaa ei olis tarvinnut sättiä, mutta aiheesta suuttui.
Sen sijaan minusta hän on kohdellut pariaan Vilmaa todella ikävästi ihan alusta asti, tämä häiritsee minua paljon enemmän. Ei usko, ei kuuntele, nälvii kun luulee vieläkin olevansa itse oikeassa (ei ole), vääntää ja vääntää eikä voi millään myöntää että toinen olisi oikeassa. Ja sitten vielä se piikittely todella inhottavaan sävyyn.
Ja sitten taas haastatteluhetkellä niin mahdottoman lempeä ja mairea että! Ällöä.
Kaksinaamainen paska siis, demarimeininkiä, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Armi tais siinä selventää että on yksin matkustellessaan oppinut olemaan tiukka. Herttainen se kaveri Sari.
Outoa, että pitää olla vittumainen kun matkustaa yksin. Luulisi että ei ole itselläkään enää kivaa. Minä olen matkustanut paljon yksin ja olen määrätietoinen mutta noin vittumaiseksi ei ole koskaan ollut tarvetta ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy munkin taipua ihmettelyyn, että kuinka töykeä tuo Armi oikein on! Taksikuskille tiuskaisee että TALK TO ME. Tuo on äärimmäisen törkeää ja hävettävää käytöstä. ='(
Samaa mieltä, että ihan moukkamaista käytöstä Armilta, mutta onhan se nyt erittäin pirullisen näköinenkin.
Sri Lankassa sanoi kuskille: Älä heiluttele mulle päätäs:((
Vierailija kirjoitti:
Maria Guzenina suosikki. Ihanan rauhallinen ja ystävällinen koko ajan.
Epämiellyttävähän se on ja hermoilee ja tiuskii ihan turhasta. Säälin Vilmaa oikeasti.
Tuo Saran veli on kyllä ihana. Hyvin kannustaa. Sara vaikuttaa myös kivalta. Heille toivoisin voittoa tai vävylle ja hänen appiukolle 🥰
Maria Guzenina on passiivis-aggressiivinen enimmäkseen ja välillä suoraan aggressiivinen. Sääliksi käy Vilmaa, joka yrittää myötäillä että Maria ei saa täydellistä hermoromahdusta.
Sara ja veli ovat symppikset. Armi ja Maria molemmat kauheita veemäisiä akkoja. Narsistin tunnistaa usein siitä, miten hön kohtelee asiakaspalveluammatissa olevia
Ihana ARmi. Sanoo suoraan asiat ja on räväkkä. En yhtään ihmettele, että suomalaiset harmaa hiirulaiset on täällä arvostelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ARmi. Sanoo suoraan asiat ja on räväkkä. En yhtään ihmettele, että suomalaiset harmaa hiirulaiset on täällä arvostelemassa.
Narsisti se on
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee mieleen, Suomalaiset moukat maailmalla, taas taxikuskille , pian pian pitää mennä , ookko nopee kuski, siellä mennään liikenteen mukaan joka maassa. Täällä ei titteleillä pärjää. Maassa maan tavalla.
kilpailu ja siinä voi välillä hermo pettää, itse olisin paljon pahempi
Harvoin tulee näin raivoisa olo jostain telkkariohjelmasta, mutta nyt toi Armi ja Maria ja niiden käytös ottaa tosissaan aivoon! Jakso jaksolta Armi on törkeämpi ja ilkeämpi taksikuskeille ja paikallisille. Tiuskii, huutaa, kiroilee, käyttäytyy todella moukkamaisesti. Hävettää, että edustaa suomalaisia tuolla!
Maria taas käyttäytyy yhtä nolosti useimmiten pariaan kohtaan, mutta osansa huonosta käytöksestä saa myös paikalliset.
Kauheita ämmiä nämä kaksi!
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Armi on osoittautunut pesunkestäväksi kusipääksi. Tykkäsin hänestä aiemmin, mutta en enää. Guzeniinan tiesin vittupääksi jo Espoon valtuuston ajoilta. Hirviö oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Saran veli on kyllä ihana. Hyvin kannustaa. Sara vaikuttaa myös kivalta. Heille toivoisin voittoa tai vävylle ja hänen appiukolle 🥰
Saralla ja Artturilla on ihana sisarussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armin huulet viivana, kun hän piruilee
Ettekö te täälläkään tiedä kuka minä olen, voisi olla Marian ja Armin slogan
Miten tuo muka oli sääntöjen mukaista että Maria ja Vilma hyppäsivät väärässä paikassa ulos taksista ja ajattivat sitten jotain paikallista taksina?! Tuossa tilanteessa mun mielestä niiden olis pitänyt sitten kävellä joko takaisin hakemaan se taksi tai sitten kävellä koko matka hakemaan vihje ja takaisin tehtäväpaikalle. Ärsyttää muutenkin toi Marian päteminen joka paikassa niin sitten se muija saa tehdä vielä omat säännöt :# Olis pitäny diskata koko kisasta ton tempun jälkeen!
Se, että on noin kaunis ja rikas, kuin Sara on, ja silti noin mielesttömän sydämellinen, empaattinen ja tavallisen oloinen tyyppi, kertoo myös loistavasta kotikasvatuksesta. Veljensähän on aivan hurmaava ihminen myös.
(ja ennen kuin joku tulee vinoilemaan, niin en ole Sara vaan keski-ikäinen mies, jolle on tullut hyvä fiilis joistain tän kauden hahmoista, ketään en tuntenut etukäteen. muita ovat mm. Sari, Esko ja Tomas).