Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing Race Suomi 2025 - Ruutu+ S P O I L E R versio - Official

Vierailija
07.11.2025 |

Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Ruudussa lauantaina 15.11.

RUUTU+   tässä ketjussa saa puhua ennakkojaksoista niin paljon kuin sielu sietää.  Tänne kaikki ennakkotiedot ja käänteet. Kerro niin paljon kuin kehtaat eikä kukaan moiti spoilauksista <3

Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:

Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,

näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,

laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,

sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,

räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,

kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,

podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,

laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,

näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,

Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,

europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (798)

Vierailija
601/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä, miten kaikki katsojat eivät tajunneet, että Karo ja Millu ainoastaan pohtivat, mikä on luostari englanniksi. Ei sitä, mikä on luostari. Kyllähän katsojien olisi pitänyt vähintään tuo tajuta, jos eivät muuta tajunneet.

Vierailija
602/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin, että Maria ja Wilma olisivat pudonneet. Guzenina käyttäytyy todella huonosti matkakumppaniaan ja muita kohtaan. Nämä kiistelevät kolo ajan, mikä on rasittavaa katsottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo,onhan tuo Guzenina aika tiukka täti,aika raskasta katsottavaa.Myös tämä niin hauskanäyttelijä Armi on osoittautunut tosi epämiellyttäksi matkakumppaniksi,sanoikin että matkustaa yleensä yksin..en yhtään ihmettele.Ja nää miehet on kyllä aika luovuttaneita ,välillä.Tykkään eniten Sarasta ja Artturista,joka ollut täys ylläri,kun en mikään Sara fani ole ollut.Heillä rennoin meiniki.

Vierailija
604/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo,onhan tuo Guzenina aika tiukka täti,aika raskasta katsottavaa.Myös tämä niin hauskanäyttelijä Armi on osoittautunut tosi epämiellyttäksi matkakumppaniksi,sanoikin että matkustaa yleensä yksin..en yhtään ihmettele.Ja nää miehet on kyllä aika luovuttaneita ,välillä.Tykkään eniten Sarasta ja Artturista,joka ollut täys ylläri,kun en mikään Sara fani ole ollut.Heillä rennoin meiniki.

Ihan samoin ajattelen. Armi tö hauka on kaikkea muuat kuin hauska. Ilkeällle tuntuu ja Guzenina ilkein kaikista.

Vierailija
605/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheinen samanlainen kun Guzenina ei anna tilaa mun ite ajatella ja toimia kun päsmäröi. Kotosaa katottavaa😅

Vierailija
606/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepeillä on hauska ja rento meininki. Vaikka kinaavat, niin eivät ikävällä tavalla ja tehtävän jälkeen purkavat tilanteen, nauravat väittelylleen ja kehuvat toisiaan. Heitä on hauska katsella. Olispa mullakin tuollainen veli kuin Artturi.

Alusta asti suosikkejani ovat olleet myös Millu ja Karo. 
Marian ja Armin tiukkapipoinen tosikkomeininkitiuskinta ja pomotus on raskasta, ahdistaa jo katsominenkin. 
Miehet tulevat perässä altavastaajamoodissa. Heillä on koko ajan vähän sellainen surullinen ihan just pudotaan vire. He ovat näin pitkällä, niin eikö jo voisi vähän ilon kautta näitä tehtäviä.

Vierailija
607/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin typerä aloitus. Katkera eukko, kun miehet eivät olleet kiinnostuneet hänestä. Mutta eikös sadat naiset yläpeukuta tätäkin. 45-v mies ei todellakaan ole vanha isäksi ja silloin hän tarvitsee vähän nuoremman vaimon jos haluaa vielä lapsia. Niin yksinkertaista. 

Vierailija
608/798 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on ollut minulle vain kasvo lehden kannessa. Nyt on tullut esiin ihana Sara ja ihana Saran veli Artturi.

He ovat positiivisia ja heitä on mukava katsella. Artturi on Saralle kyllä oikea veli. kantoi Saran repun ja kyllä palomies ny kakssi reppua kantaa ihan miten vain ja kuinka kauan vain. 

Heille toivon voittoa.

Vierailija
609/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi repunkanto toisen puolesta pitäisi kieltää. siellä on pienemmät ja heikommatkin naiset kantaneet itse omat tavaransa mutta Sieppi jatkuvasti kannattaa omiaan veljellään.

Vierailija
610/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepeillä kävi nyt huono tuuri kun alkoivat inttämään taksikuskin kanssa. Sara epäili, että mihin mennään, veli oli ihan varma ja päin helvettiä se sitten meni. No sijoitus oli silti hyvä ja riidat sovittu.

Vierailija
611/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ja Artturi best <3 Niin hyvä meininki ja mahtava sisarussuhde heillä täynnä huumoria ja tyypillistä sisarussäätöä :D 

Mä niiiin toivon heidän voittoa...

Vierailija
612/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi ja Guzeniina menettelevät joukon jatkona mutta nuo nuoleskelijat pois. En vain kestä kuunella ja nähdä Millun ja Karon ällöttäävää mielistelyä. Eiköhän nämä molemmat ole jo nähty niin monessa ohjelmassa, että pitäkööt Loopinsa ja sitä ei ole pakko kuunnella.

Miehet ja Siepit finaaliin: Ei mulla muuta.

Vierailija
613/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta toi repunkanto toisen puolesta pitäisi kieltää. siellä on pienemmät ja heikommatkin naiset kantaneet itse omat tavaransa mutta Sieppi jatkuvasti kannattaa omiaan veljellään.

Juurikin miesparista nuorempi kantoi vanhemman reppua loppusuoralla, oliko törkeetä? Vai onko se aina vaan Sieppi, joka ärsyttää?

Vierailija
614/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi ja Guzeniina menettelevät joukon jatkona mutta nuo nuoleskelijat pois. En vain kestä kuunella ja nähdä Millun ja Karon ällöttäävää mielistelyä. Eiköhän nämä molemmat ole jo nähty niin monessa ohjelmassa, että pitäkööt Loopinsa ja sitä ei ole pakko kuunnella.

Tajuavatko Millu ja Karo, miten vastenmielistä on katsella tuota siirappisontaa? 

Vierailija
615/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miten Roope Salminen kehtasi kohdella kaltoin noin ihanaa ja sympaattista naista, kuin Sara!

Tuhma-Roope, hyi!

Vierailija
616/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuavatko Millu ja Karo, miten vastenmielistä on katsella tuota siirappisontaa? 

Jep täyttä feikkiä 😠

Vierailija
617/798 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miten Roope Salminen kehtasi kohdella kaltoin noin ihanaa ja sympaattista naista, kuin Sara!

Tuhma-Roope, hyi!

Roope on ollut Saran sisällä

Vierailija
618/798 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies on eri asia mutta Sieppi on nuori terve ja hyvässä lihassa joten luulisi hänen jaksavan

Vierailija
619/798 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla aukko sivistyksessä kun en tiedä onko Eke tai Tomas julkkiksia jonkun muunkin asian takia kuin Miisan kautta? Ovat kyllä Sieppien lisäksi mun suosikkeja mutta rupesin vaan miettimään 🤔😅

Vierailija
620/798 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailijoiden ei pitäisi auttaa toisia.