Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankin teinipojalleni työpaikan kiireapulaisena (lähinnä joululahjojen paketoimista). Nyt jätkä sanoo ettei mene, kuulemma akkojen hommaa

Vierailija
07.11.2025 |

Tyypillä on mennyt auton bensoihin tolkuttomasti rahaa tänä syksynä ja sanoin että rahahanat menee kiinni ja auto talliin jos ei aio itse tienata. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että rahattomat tyhjäntoimittajar ovat kaikki homoja.

Vierailija
62/63 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahanat kiinni vaan, ei se vellihousu muuten opi. En minäkään saanut tuossa iässä pennin hyrrää ilmaiseksi mistään, itse tienasin rahani.

Ja mitä tuohon "akkojen hommaan" tulee, niin olin minäkin opiskeluaikoina lahjoja paketoimassa, mutta akaksi minua ei voi kyllä millään mittarilla haukkua, isoa miestä. Hyvin olen elämässäni menestynyt, ja yksi syy siihen on korkea työmoraali, en ole esim. koskaan jakanut töitä miesten ja naisten töihin. Lahjojen pakkaamisen lisäksi työskentelin mm. siivoojana julkisella paikalla, enkä hävennyt sitä pätkän vertaa. Nykyisin olen merkittävässä esimiesasemassa raskaassa teollisuudessa. Työ on työtä, ja sillä tienaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että rahattomat tyhjäntoimittajar ovat kaikki homoja.

Taidat olla samanlainen häviäjä kuin tämän aloituksen mainitsema teinivätys. Vähä-älyinen kommentti.