Miksi helsinkiläiset ovat niin toksisia?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on täynnä maalta tulleita.
Niinpä 😁
Mukavia ovat. Hyvää asiakaspalvelua.
Mikähän täälläkin kommentoijien ikärakenne. Kuulostatte kymmenvuotiailta. Kaikkialla on tylsiä ja mukavia ihmisiä. Parasta asiakaspalvelua hesoloissa, kiitos. Olen asunut ympäri Suomea ja joka paikassa on ollut mukavia. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli oma käyttäytyminen on avainasemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyperäiset helsinkiläiset eivät ole vaan ne maalta muuttaneet huonosti käyttäytyvät änkyrät, jotka eivät ole tottuneet toimimaan muiden ihmisten kanssa.
Miten muualla Suomessa sitten on niin mukavia ihmisiä? Mutta Helsinki täynnä töykeitä tapauksia. Muuttuvatko nämä ystävälliset maalaiset töykeiksi heti muutettuaan Helsinkiin ja unohtavat alkeellisimmatkin käytöstavat?
Väitän vastaan, mielestäni iso osa nuorehkoista on korostetun kohteliaita ja muodollisia, mutta heistä ei välity erityisen lämmin, siis mukavan ihmisen kuva. Suoritetaan ihmisyyttä liikaa.
Näin siis koulutetumpi väki. Jos kuulut tähän viileään wokeminded-tyyppiin voit viihtyäkin. Nämä ovat tarkkoja siitä miten asioiden kuuluu tai kuuluisi olla .
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ovatko helsinkiläiset toksisia vai ei, mutta sen tiedän että joillekin ihmisille Helsinki on kuin punainen vaate härälle. Kaikki mikä liittyy siihen ärsyttää heitä. Tunnen yhden. Tyyppi on hullu ja ärsyttävä muutenkin, mutta auta armias jos puhut hänelle Helsingistä niin tulee melkein turpiin. Voiko joku minua viisaampi kertoa mikä tässä on taustalla? Itse en ymmärrä. Kerran sanoin mielipiteeni siitä, että syntyperäiset helsinkiläiset ovat mielestäni kivaa porukkaa, niin siitähän hän ei tykännyt ollenkaan. Helsinkiä ja varsinkin helsinkiläisiä pitää aina haukkua. Miksi? Oletteko niin maalaisia?
Täällä on sellaisia absurdeja ajan ilmiöitä jotka näkyvät vain ehkä Turussa ja Tampereella. Ja kyllä nämä voivat olla shokeeravia jos omakohtaisesti joudut tulilinjalle tai todistamaan ohikulkijoiden sekoilua. Erinäköinen sekoilu rasittaa siis Helsinkiä ja minäkin ajattelen että enemmistö on yhä ihan tolkkuja kivoja keskitien ihmisiä, osa hieman naiiveja keskiluokkaisessa mukavuuskuplassaan mutta eivät kyllä tylyjä. Luullakseni pikkupaikkakunnalla voit olla paljon vapaammin inhottava m-u, jos haluat olla rauhassa ja vihaat ihmisiä. Täällä moni esittää sivistynyttä ja mukavaa. Ja kaikki kurjuus johtuu tietenkin vain äärioikeiston ja muukalaisvihan kasvusta :D
No, tuo massamielisyys on AINA ollut täällä, sisällöt vain hieman vaihtuvat. Junteista on tärkeintä erottua vaikka vegaaniudella ja muotiseksuaalisuudella. Vanhempi polvi uskoo järkähtämättömästi vihreään siirtymään kaiken mahdollisen pelastajana. Jokainen pitää itseään älykkönä.
En tiedä ovatko helsinkiläiset toksisia vai ei, mutta sen tiedän että joillekin ihmisille Helsinki on kuin punainen vaate härälle. Kaikki mikä liittyy siihen ärsyttää heitä. Tunnen yhden. Tyyppi on hullu ja ärsyttävä muutenkin, mutta auta armias jos puhut hänelle Helsingistä niin tulee melkein turpiin. Voiko joku minua viisaampi kertoa mikä tässä on taustalla? Itse en ymmärrä. Kerran sanoin mielipiteeni siitä, että syntyperäiset helsinkiläiset ovat mielestäni kivaa porukkaa, niin siitähän hän ei tykännyt ollenkaan. Helsinkiä ja varsinkin helsinkiläisiä pitää aina haukkua. Miksi? Oletteko niin maalaisia?