Naiset ovat paljon hiljaisempia naapureita kuin miehet
1) Naiset ei koskaan naulaa, poraa tai tee muuta remppaa
2) Naiset ei tömistele ja kantapääkävele paitsi jos on korkkarit jalassa
3) Naiset ei ryyppää, huuda, juhli ja soita musiikkia yhtä lujalla kuin miehet
-Ainut miinus tulee seksiäänistä joita ei kuulu miesten asunnoista
Kommentit (28)
2) kyllä kopistelee. Yläpuolellani asuu nuori nainen, joka on varsinainen kanta-astujien expertti.
Vierailija kirjoitti:
2) kyllä kopistelee. Yläpuolellani asuu nuori nainen, joka on varsinainen kanta-astujien expertti.
Mun yläkerrassa asuu perhe, jossa kaikki kantapäätamppaavat. Tunnistan askelista jo kuka on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä esimerkiksi olen tällainen.
Ai,kyllä mä naisena melkein joka päivä tuolla pihalla pörrään lehtipuhaltimen kanssa kesällä ja syksyllä. Tykkään pitää asfaltin siistinä ja terassilta pöllytän siitepölyt pois keväällä.
Naiset raivosiivoavat, kävelevät kiukkuisena jalkoja tömistellen ja hakkaavat imurilla jalkalistoja ja huonekaluja.
Kyllä täällä ainakin molemmat sukupuolet molottavat tasapuolisesti aamusta iltaan, roskat heitetään pois ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset raivosiivoavat, kävelevät kiukkuisena jalkoja tömistellen ja hakkaavat imurilla jalkalistoja ja huonekaluja.
Tässä on jotain perää että se siivous etenkin imurointi on jotenkin aggressiivisempaa heillä.
Ei koske mua. Mä ryyppään, kuuntelen musiikkia lujaa ja pelaan tietokoneella äänet kovalla.
Mä imuroin niin, et laitan musiikin kovalle ja tanssin samalla kun imuroin. Se on mukavaa. Ai juu, asun omakotitalossa niin ei naapuritkaan häiriinny. Toissapäivänä kans oli kiva leipoa kun hyvä musiikki soi.
Kyllä ne nylkytettäessä huutavat kuin palosireeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain perää että se siivous etenkin imurointi on jotenkin aggressiivisempaa heillä.
Mulle imurointi on mukavaa,mut sillon menee agressiiviseksi kun pääsen olohuoneeseen ja näen puolison röhnöttävän sohvalla urheilua katsellen ja haarojaan räpeltämässä. Se kun ei ole 20 vuoteen tarttunut imuriin vaikka meillä syksyn lehdet jo vaeltas olohuoneessa asti. Toisaalta kun yksin joudun hoitamaan ison omakotitalon, niin ei sitä energiaa jää enää makkariin asti. Nytkin se kävi vinkkaamassa miten olis makkari. Ei kiitti, lähe vaan töihin.
Naisten seksiäänet eivät ole miinus.
t. Kake
Vierailija kirjoitti:
Raivosiivoavat muitten jälkiä. Ymmärrettävää, rakkaat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Niin tekevät. Sen takia mainitsinkin miinuksena seksiäänet. -AP
Samaa mieltä. Hiljaisempia naapureita ovat olleet yksinasuvat työsskäyvät naiset. Yksinasuvat miehet kännäävät yai pelaavat tms. Alhaalla asuu tälläinen, huutaa suoraa huutoa raivohuutoa kun pelaa myös keskellä yötä. Lapsi ei voi meillä nukkua kunnolla enää. Alakerran asukas ei poistu kotoa koskaan pelaa vaan äänistä päätellen. Välillä nukkuu 01 asti jonka jälkeen taas herää pelaamaan
Kyseessä on ukraina.. yksinasuva mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se on jo aloituksessa lueteltu.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Hiljaisempia naapureita ovat olleet yksinasuvat työsskäyvät naiset. Yksinasuvat miehet kännäävät yai pelaavat tms. Alhaalla asuu tälläinen, huutaa suoraa huutoa raivohuutoa kun pelaa myös keskellä yötä. Lapsi ei voi meillä nukkua kunnolla enää. Alakerran asukas ei poistu kotoa koskaan pelaa vaan äänistä päätellen. Välillä nukkuu 01 asti jonka jälkeen taas herää pelaamaan
Kyseessä on ukraina.. yksinasuva mies.
Teet siis yhden ihmisen perusteella oletuksen kaikista Suomessa asuvista miehistä? Hienoa yleistämistä.
Koska naiset ovat älykkäämpiä kuin miehet.
Miehet myös kusta lorottelee keskelle pönttöä niin että koko taloyhtiössä raikaa.