Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin haluaa VALTAA! Ilmoitti sen Jenkeissä haastattelussa

Vierailija
06.11.2025 |

Tulihan se sieltä! 

Iltiksen jutusta voi lukea, mitä muuta hän haluaa.

Kommentit (368)

Vierailija
161/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltiksen ja Hesarin haastatteluissa ihmiset näkivät "toisenlaisen" Sannan! Hevonen kukkua sanon minä. Kyllä sieltä se vallan- ja vaikuttamisenhimo oikein ryöppysi läpi. Haukkui hallitusta, antoi neuvoja mistä ei saa leikata ja lähes määräsi, että Ukrainalle on annettava enemmän rahaa!

Eikö siis oman yrityksen ja TBI:n hommissa ole tarpeeksi haastetta ja vaikuttamisen mahdollisuuksia?

Jospa se on jo saanut potkut niistä hommistaan Toni Blairin pahanhajuisessa säätiössä. Nyt haikailee takaisin vallan huipulle valittamaan väsymistään 

Vierailija
162/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kahvia. Vihaan lastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi venäjän trollit huutavat päivittäin Sanna Marinista?

Koska nuori naispoliitikko vei Suomen ja Ruotsin Natoon.

venäjällä on 78 miljoonaa naista ja 67 miljoonaa miestä. venäjä haukkuu naispoliitikkoja estääkseen heikäläisten naisten nousun politiikkaan. Yrittävät pelotella naiset hiljaiseksi.

Vierailija
164/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on aina ollut selvää, sen verran ylimielisesti käyttäytyy. Ja te ketkä naljailette että jännä juttu kun poliitikko haluaa valtaa, on poliitikkoja jotka ovat sitä siksi että haluavat aidosti kehittää asioita. On täysin eri juttu narsistisesti haluta valtaa vallan vuoksi.

Tuokin alunperin väitti haluavansa kehittää. Todellisuudessa siis himoitsi vain valtaa 

Vierailija
165/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoukseen sopiva sketsihahmo, jolle koko kansa nauraa lauantaisin.

Vierailija
166/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltiksen ja Hesarin haastatteluissa ihmiset näkivät "toisenlaisen" Sannan! Hevonen kukkua sanon minä. Kyllä sieltä se vallan- ja vaikuttamisenhimo oikein ryöppysi läpi. Haukkui hallitusta, antoi neuvoja mistä ei saa leikata ja lähes määräsi, että Ukrainalle on annettava enemmän rahaa!

Eikö siis oman yrityksen ja TBI:n hommissa ole tarpeeksi haastetta ja vaikuttamisen mahdollisuuksia?

Jospa se on jo saanut potkut niistä hommistaan Toni Blairin pahanhajuisessa säätiössä. Nyt haikailee takaisin vallan huipulle valittamaan väsymistään 

Ja kirjajulkkareiden varjolla oli viimeisenä näyttönä lobbausta TBI:n toimeksiantajana.?

Vierailija
167/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen esimerkki täydellisestä narsistista. Minä minä ja vain minä. 

Vierailija
168/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi venäjän trollit huutavat päivittäin Sanna Marinista?

Koska nuori naispoliitikko vei Suomen ja Ruotsin Natoon.

venäjällä on 78 miljoonaa naista ja 67 miljoonaa miestä. venäjä haukkuu naispoliitikkoja estääkseen heikäläisten naisten nousun politiikkaan. Yrittävät pelotella naiset hiljaiseksi.

Pysytään asiassa! Marin VASTUSTI NATOA viime hetkiin asti Hän sai niin kovaa faktaa tilanteesta eteen ja selvän vastauksen mikä on pääministerin asema Venäjän hyökätessä Suomeen. Vasta sitten Marin vaihtoi kantansa. Ruotsin NATo liittymiseen Marinilla ei ollut mitään tekemistä.Lopettskaa tuo nuori nainen ulina. Marin itse vaati SDP eduskuntaryhmä ltä vanhempaa näkemystä sukupuoli neutraalisti yhteiskunnasta. Nyt kaiken keskiössä sukupuoli ja ikä! Mitä kliseitä

Vierailija
169/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhaluinen narsisti. Juuri sitä tyyppiä minkä ei pitäisi päästä päättämään yhtään mistään.

Vierailija
170/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorat sanat Marinin kirjasta, menestyneeltä kirjailijalta

https://www.seiska.fi/kotimaa/suosikkikirjailija-lataa-suorat-sanat-san…

Tähtidekkaristi Satu Rämö antaa myös oman arvionsa teokselle. 

Todella hyvä! hän kirjoittaa.

Lakoninen tyyli hymyilyttää, koska sehän kertoo myös kirjoittajan persoonallisuudesta taitavasti.

Satu toteaa, että kirjan kerronta todistaa sen, mitä Sanna itsestään kirjassaan kertoo: hän on enemmän asia- kuin ihmiskeskeinen ihminen.

Ja kaikkein eniten Sanna the Great on minä-keskeinen. I, me and myself.  

Vierailija
171/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 viikko ja 1 päivä niin on jo Sannan suuri päivä. Sanna täyttää 40 vuotta.

Vierailija
172/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Hesarissa erillistä Sannan syntymäpäivähaastattelua? 

Vierailija
173/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukottoman tyhmä meinaa jotain mutta millanen on sellanen?

Vierailija
174/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinhan nousi lyhyeksi hetkeksi länsimaisten medioitten valokeilaan tanssivideonsa ansiosta.

Suomalainen media sitten kehysti siitä kertomuksen, että Marin on nyt kansainvälinen supertähti.

Tätä "valovoimaisuutta" ja kuviteltua supertähteyttä toitettiin propagandan tavoin vuosia ylellä, hesarissa ja iltapäivälehdissä, ja oikeistokin saatiin uskomaan siihen. Hesarissa oli eilen ensimmäinen rehellinen kirjoitus Marinista, jossa todettiin, ettei kukaan tuntenut häntä New Yorkin kirjakiertueella.

Vierailija
175/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyteetön ja oiva poliitikko ei käytä annattua valtaa omanvoitonpyynnin edistämiseen vaan äänestäjiensä tahdon toteuttamiseen. Sanna petti äänestäjänsä jo valehtelemalla itselleen 30k ääntä ja sen jälkeen sylkäisemällä jokaista henkilökohtaisesti suoraan suuhun.

Juuri niin. Kaiken takana on oman edun tavoittelu. Minä, minä ja vielä kerran minä. Minä rakastan valtaa, kuuluisuutta ja rahaa, minä haluan itsestäni supertähden. Siinä ovat ne kuuluisat arvot. 

Ja samaan aikaan kun tämä idolien idoli valittaa, ettei saa yksityisyyttä, niin syöttää julkisuuteen omia pärstä-,  merkkivaate- ja biletyskuvia loputtomalla syötöllä. 

Katsokaa kuvia Sannan poliittisen uran alkuvaiheilta, korona-ajan alusta ja katsokaa kuvia nyt. Mitä lie operaatioita kasvoille tehty, mutta eivät ne luonnollista kautta tuollaiseksi muutu.

Fanilauma ulvoo innoissaan ylistyslauluja Sanna Suurelle, maailman pelastajalle. 

Vierailija
176/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi valtion velkaantuminen on kääntynyt ja tämä hallitus ei ole ottanut yhtään velkaa 😀😀

Niinpä. Niin pahasti Marin talouden tuhosi, että nykyhallitus on joutunut ottamaan velkaa Marinin korkojen paikkaamiseksi. Toisin kuin Marinilla, tällä hallitukselle on selvä suunnitelma velkaantumisen taittamiseksi, jota se on jopa noudattanut.

Nykyhallitushan sai vielä odotettua pahemmat madonluvut vm:ltä, kun Marinin jäljiltä tuotakaan ei tiedetty.

Koronakriisi ja Ukrainan sota. Miksi Kokoomus ja Perussuomalaiset hyväksyivät velanoton noiden takia ja nyt räksyttävät? 

Vierailija
177/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llakin syttyi vidoin lamppu asiassa, jonka normaaliälyinen on ymmärtänyt lapsesta saakka. Vallanhimo pätee kaikkiin poliitikkoihin, ei pelkästään Mariniin. Ääripäitä, sairasta vallanhimoa, edustaa Trump, Putin ja Suomessa persut.

Parhaat poliitikot eivät halua valtaa vallan itsensä vuoksi vaan tehdäkseen Suomesta paremman paikan. Jussi Halla-aho on tällainen poliitikko. Samoin Purra. Vai luuletteko, että Purra oikeasti nauttii kipeistä päätöksistä Marinin sotkuja siivotessa? Ei todellakaan nauti, jos katsoo hänestä jonkun pitkän, kunnon haastattelun. Vaikuttaa hiukan väsyneeltä, mutta joka velvollisuudesta tekee likaista mutta välttämätöntä työtä. Ja samalla pyrki kiristämään m muuttopolitiikkaa niin paljon kuin näillä kompromisseilla mahdollista. Voimia hänelle!

Jaa ei muka nauti? Leveä hymy kasvoilla esitteli saksia, nyt on aika leikata! Selkeästi nauttii köyhien kyykyttämisestä ja on vielä kokoomuslaisiakin oikeammalla

Vierailija
178/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gummerus voitti huutokaupan Marinin kirjan oikeuksista. Suomen Kuvalehden mukaan summa on tämän huomattava mitä Suomessa on maksettu. Kirjan julkaisu tilaisuuteen osallistuvat saivat kirjan samaan hintaan lippujen kanssa. Siinä siis arviolta 100 kirjaa seuraava jako tänään julkkis juhlissa. Marin lähettänyt kirjat jo kutsuvieraille,ehkä vajaa sata. Kirjasta ei tulla ottamaan lisäpainosta koska ei ole kysyntää. Ajatus miten paljon tulee Gummerus ottaa takkiin kun kirjan hinta on vain 30€.Kalliimpi ei voi olla vai 220 sivua. Todella turha riski,johtui vai uskosta vajaan hyödykseen Marinista. Aika ajoi ohi.

Vierailija
179/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että Sanna haluaa Kuningattareksi.

Itse olisin valmis Sannan orjaksi tai palvelijaksi tyydyttämään hänen vallanhimoansa. Sanna luotiin johtamaan ja minut palvelemaan Sannan kaltaista naista.

Vierailija
180/368 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotonta on Persujen vaalityö.Epätoivoista.5% kannatuskipuja.