Valitusta etälapsen kesälomatapaamisesta (tai oikeastaan miehen ex:stä)...
Mulla on 4 alle kouluikäistä lasta jotka eivät koskaan ole pois kotoa. Nyt sitten sosiaalitoimi myönsi heille viikon loman kesällä erääseen meille tuttuun perheeseen. Tässä perheessä on muitakin " lomalapsia" ja minulle vain ilmoitettiin tuo viikko koska lapset voivat sinne mennä.
Mies kysyi ex:ltään oman lapsensa kesälomatapaamisista. Sanoi että tuo viikko ei käy kun me ollaan silloin miehen ja meidän yhteisen vauvan kanssa. Ex sanoi miettivänsä. Ilmoitti sitten että tuo viikko on ainut joka hänelle sopii. Ei se nyt oikein mee jakeluun että miksi kesä-heinä-elokuun puoliväliin asti ei ole kuin yksi viikko joka hänelle sopii.
Mies ei ole kommentoinut asiaan mitään mut jos se lapsensa meille silloin tuo niin mä lähden kyllä vauvan kanssa johonkin. Muuten mun loma menee ihan pilalle! Ja ei mulla ole sitä lasta vastaan mitään mut mä en kyllä aio oman lomani aikana toimia toisen lapsenvahtina! Vaikka mies kuinka sen hoitaiskin. Mä haluun sen viikon ihan vaan olla. Mulla on viimeks ollu " vapaata" isommista lapsista joulukuussa viikonloppu ja viime kesänä 4vrk. Mä tarviin tän loman ja haluaisin silloin myös hoitaa parisuhdetta, olen kysynyt vauvan kummeilleen pariks päiväks et päästäis vaikka rasteilylle kaksin.
Koen tämän puhtaaksi kiusanteoksi miehen ex:ltä.
Kommentit (62)
Tervetuloa uusperheellisten ja katkeraakin katkerampien ex:ien maailmaan...
Me ollaan ihan tavallinen ydinperhe, kolme yhteistä lasta, ei eksiä. Joka vuosi ollaan ainakin yksi yö tai viikonloppu vietetty kahdestaan ja niin tehdään vastakin. Eihän siinä ole kysymys siitä että lapset olisivat niin kamalia että tarvitaan niistä lomaa, vaan siitä että ollaan aviopari joka haluaa vaalia parisuhdettaan.