Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MeillÀkin on vuosipÀivÀ, LinkedIn.
Hei, niin onkin! HyvÀÀ LinkedIn-vuosipÀivÀÀ! Olet ensimmÀinen LinkedIn kontaktini.
Vierailija kirjoitti:
ToissapÀivÀnÀ olen saanut nauttia parhaasta keskustelusta ainakin vuoteen. Kiitos siitÀ!
Ahaa, oot siis sinÀkin löytÀnyt tekoÀlyn.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvöin erÀstÀ tÀÀllÀ melkein 10 vuotta. Toista noin vuoden ja viimeisintÀ pari kuukautta. Nyt en ikÀvöi enÀÀ ketÀÀn.
Eli koko sun rakkauselÀmÀ tapahtuu tÀllÀ saitilla? Onko edes tullut anonyymiÀ vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kollegamiestÀ. Saisi tutustua kaariini.
Kaipaan kolleganaista.
TerveisiÀ valvojille Kissanmaalle. Toivottavasti on ollut mukava vuosi töissÀ. Joulun iloa sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ToissapÀivÀnÀ olen saanut nauttia parhaasta keskustelusta ainakin vuoteen. Kiitos siitÀ!
Ahaa, oot siis sinÀkin löytÀnyt tekoÀlyn.
Aidolta vaikutti hÀnen ÀlynsÀ.
Nainen, joka ei koskaan ole kohdannut kunnon kielimiestÀ, ei ole elÀnyt. Ugh.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti siulla oli hyvÀ pÀivÀ, itellÀin hidas, harmaa ja hiljainen. Kokeilin liukuesteitÀ kengissÀ, turhaan. Oisitpa tÀÀllÀ nainen lounaan. HyvÀÀ yötÀ. Rakastan.
Liukastuitko liukuesteistÀ huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.
Voimia sinne raikkaille rannoille,elÀ palellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.
TÀhÀnkö nyt piti ilmoittautua kielihommista nauttivien miesten?
_o/
Koska saan hieroa lihasjumisi pois? Osaan arvata, ettĂ€ niska-hartiaseutusi on erityisesti jumissa. Mieluusti autan. đ
VÀhÀn vaikeita asioita mulle.
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ, ehkÀ sÀ vaan sitten leikit mun kiinnostuksella.
Oliko tÀmÀ sille naureskelevalle ?
Vierailija kirjoitti:
Koska saan hieroa lihasjumisi pois? Osaan arvata, ettĂ€ niska-hartiaseutusi on erityisesti jumissa. Mieluusti autan. đ
Se olisi enemmÀn kuin miellyttÀvÀÀ. Oikein arvelet.
Toivottavasti kÀvit jo roskiksella.