Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Naisellisuus taas kaukana sinusta
Vierailija kirjoitti:
Naisellisuus taas kaukana sinusta
SitÀ se miehen työ vÀlillÀ tekee.
Naisellisuus on vÀhÀn jokaisen mielessÀ erilaista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouni, en tavoita sua irl, enkÀ usko siihen puheluun mis sanoit ettet kÀy palstoilla. TÀÀl nÀkyy merkkejÀ siitÀ yksityisestÀ luottamuksellisesta kirjeestÀ pari viikkoo sitten. Ootko kuitenkin antanut sen jonkun luettavaksi? Pyysin ettet kirjoita minulle tÀÀllÀ. Mun on otettava sun esihenkilöihis yhteyttÀ ja työsuojeluun koska toi sun eksÀ hmv tunkee mun työpaikalle kiusaamaan, sekÀ on vainonnut yli 2 vuotta. Ihan sama kenen kans oot, mut nÀÀ pitÀÀ selvittÀÀ. Ei todella olla puhuttu 3 vuoteen, toi hmv on esiintynyt minuna. SinÀhÀn sen tiedÀt, mutta et oo halunnu puhua mun kans. Irmeli
:D nÀÀ on kyllÀ ihan hulluja juttuja mitÀ ihmisillÀ on! Sivusta
Ap.ltÀ: tÀÀ on totta ja tapahtuu poris mis nÀÀ huijarit majailer sekÀ yllÀpitÀÀ palstoja.
ĂlĂ€ muuta sano! :D Porissa tietenkin.
Ja eri ihmisillÀ erilaista.
Ah, istahtaisipa upea Ansku hajareisin syliini. Asu vapaa.
JÀÀrÀpÀisyys on perkeleellinen piirre ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
JÀÀrÀpÀisyys on perkeleellinen piirre ihmissuhteissa.
On se vÀlillÀ mutta vÀlillÀ kysyn siitÀ.
SinÀ saatat olla rakastuminen joka lopettaa rakastumiset. TÀssÀ on lopullisuuden tuntua. Tunne perille löytÀmisestÀ tai jotain sellaista.
m->n, kollega
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta.
Huomenta. Halkesin kolmeen osaan.
HĂ€n.
Vierailija kirjoitti:
HĂ€n.
Oliko sinulla vain kolme juonnetta ryppyreijÀssÀ, niin kuin mersun tÀhti? Iso suonikas voi kyllÀ halkoa osiin.
Vierailija kirjoitti:
PidÀn sinusta muuten enemmÀn kuin Karvinen pitÀÀ lasagnesta. MielessÀ olet, mukavaa viikonloppua naiselle.
Naisesta tuntomerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HĂ€n.
Oliko sinulla vain kolme juonnetta ryppyreijÀssÀ, niin kuin mersun tÀhti? Iso suonikas voi kyllÀ halkoa osiin.
Korjaan virheeni.
Jumalatar lohkesi neljÀÀn.
RiittÀÀkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you M(n). Aina ja ikuisesti. Toivoo mies kaukaa menneisyydestĂ€. đ§Ą
Oliko tÀmÀ Helsingin nainen?
Joo. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PidÀn sinusta muuten enemmÀn kuin Karvinen pitÀÀ lasagnesta. MielessÀ olet, mukavaa viikonloppua naiselle.
Naisesta tuntomerkki?
:D voi vtu. Karvinen pitÀÀ lasagnesta. Nyt on pakko saada tunnisteet.
sivu
TÀmÀ tuli myös vahvasti edellisen kappaleen jÀlkeen mieleeni. TÀmÀ painoi itseÀÀn minuun niin kauan ettÀ taivuin jakamaan tÀmÀnkin. Paineistus pakotti, en jaksanut tapella vastaan kovinkaan kauan.
ElÀmÀni takaisin? Ei riitÀ.