Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ©đ«đ„đ§ĄđšđŒđ«
MitkÀ on alkukirjaimet noilla henkilöillÀ?
NÀhdÀÀn huomenna pihalla.
Te vai oliko tuo ehdotus?
Voisitko mies hymyillÀ mulle. Olen pari kertaa nÀhnyt sun hymyn ja se oli ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liki hÀkeltynyt ja pöllÀmystynyt. Kukaan ikinÀ ei ole tuntunut yhtÀ luontevalta. Heti ja aina vaan. TÀssÀ on jotain lÀhes mystistÀ.
ĂlĂ€ tuudittaudu luuloon, ettĂ€ hĂ€n on itsestÀÀn selvyys, kun hĂ€n sinun kanssasi on. Sellasia ihmisiĂ€ pidetÀÀn helposti itsestÀÀnselvyyksinĂ€ kun ne eteen pöllĂ€htÀÀ.
T. Nainen jota on melkein aina noilla sanoilla kuvailtu.
MÀ pitÀisin miestÀ playerina jos kuvailisi minua noin
Oletko muutenkin sekava ja kokenut paljon hankalia ihmissuhteita?
No eeeen ja en, eihÀn tuollaisen tajutakseen sentÀÀn sekaisi
KyllÀ pitÀÀ olla sekaisin jos positiiviset tunteenilmaukset vÀlittömÀsti saa pleijerituomion. Sit te typerykset menette halpaan kun oikeat pleijerit on vÀlinpitÀmÀttömiÀ ja tylyttÀÀ kaiken maailman tekniikkaoppaiden innoittamana.
MitÀ sÀ selitÀt? :D En ikinÀ alkaisi minkÀÀn vÀlinpitÀmÀttömÀn tai tylyttÀjÀn kanssa.. ei tollaset edes lÀhesty mua xD
Vierailija kirjoitti:
Makaat mun kainalossa illalla turvallisesti, nautit siitÀ, mut rakastat vaan pleijereitÀ ! Mun mitta alkaa tÀyttyy
Kulta enhÀn mÀ tÀÀllÀ olisi jos pÀÀsisin sun kainaloon
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko palata siihen hetkeen vÀhÀn yli vuosi sitten ja unohtaa nÀmÀ uusimmat tilanteet?
Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset minua?
Halailuun.
Meen sinne hautausmaalle istumaan aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko palata siihen hetkeen vÀhÀn yli vuosi sitten ja unohtaa nÀmÀ uusimmat tilanteet?
Joku tunniste teistÀ, jos tosissasi olet?
Vierailija kirjoitti:
Makaat mun kainalossa illalla turvallisesti, nautit siitÀ, mut rakastat vaan pleijereitÀ ! Mun mitta alkaa tÀyttyy
ĂlĂ€ nyt jaksa đđ tuun puol kympiltĂ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiiÀn ettet haluu olla obvious mut voisitko nÀyttÀÀ edes jotain?
Huomenna?
Vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minÀ tosissani. Kaipaan miestÀ jonka kanssa oli mieleenpainuva hetki tuolloin.
Halausta ja hellyyttÀ riittÀisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minÀ tosissani. Kaipaan miestÀ jonka kanssa oli mieleenpainuva hetki tuolloin.
PÀivÀmÀÀrÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli sanoa sulle, ettÀ poistu elÀmÀstÀni, kun et voi siihen tulla, mutta en sano. En halua luopua sinusta, mutta en halua tÀmÀn nÀinkÀÀn loputtomiin jatkuvan.
Miksen voi tulla elÀmÀÀsi?
SitÀ minÀ en tiedÀ sinun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, kyllÀ. KyllÀ kiitos. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀivÀmÀÀrÀ?
Taisi olla syyskuuta
NÀÀnkö huomenna jotain seksikÀstÀ? ;)