Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
14501/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kyllÀ ihana maistella kaivattuni pildeÀ.

.kielimies

Kielimies 😂😭💀

Clitorisman

Dumppaisin heti. Toiset pisteet paljon parempia.

Se etuseinÀmÀn herkkÀ alue on myös klitorista, se on vain sitÀ osaa mikÀ ei nÀy ulospÀin. TÀssÀ on ilmeisesti eroja ihmisillÀ paljonkin, mutta vaikka minulla koko emÀttimen etuseinÀmÀ on sitÀ herkkÀÀ aluetta eli klitoriksen sisÀistÀ osaa josta tulee heti kunnon vÀrinÀt kun siinÀ joku (penis) liikkuu, niin en koskaan masturboi laittamalla mitÀÀn sisÀÀn, vaan pelkÀstÀÀn klitoriksen ulkoista osaa hieromalla. KyllÀhÀn siitÀ on hyvÀ tuntuma, ja nÀin taitaa olla useilla naisilla. Muistan, kun kouluss

PidĂ€n itse siitĂ€ emĂ€ttimen takaseinĂ€mĂ€stĂ€. đŸ™‡đŸŒ

Vierailija
14502/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan hirvittÀvÀ nÀlkÀ.

Siihenkin on olemassa ratkaisuja.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14503/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ tosin en uskalla edes ajatella, ettĂ€ sua voisi koskaan halata. 😭

Vierailija
14504/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan hirvittÀvÀ nÀlkÀ.

Siihenkin on olemassa ratkaisuja.

Kotona odottaa lohisuikaleet. TÀssÀ vaan tÀytyy vielÀ yksi jos toinenkin asia hoitaa ennen niitÀ.

Vierailija
14505/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne heterot vaan tajuu.

Sori mutta ei ole normaalia haukkua ihmistÀ jota haluaa ja kaipaa. EikÀ ketÀÀn muutakaan sen puoleen.

Ja en ole hetero

Jos toi on joku niiden vĂ€linen juttu, niin tulee mieleen, ettĂ€ ovat vaikkapa olleet salaisella lesbolomalla jossain Keski-Euroopan kaupungissa, harjoittaneet julkista lĂ€heisyyttĂ€ ja joku nuivamielinen ohikulkija tokaissut, ettĂ€ GROSS WOMAN! 

Ja nyt ne sitten jatkavat elÀmÀÀnsÀ kuin mitÀÀn ei olisi tapahtunutkaan, ja vÀhintÀÀn toinen heistÀ kÀy palstalla hekumoimassa muistoja oikein tunnisteellisesti, ettÀ jos se toinenkin saman salaisen julkisen hetken jakanut olisi tÀÀllÀ.

No tĂ€mĂ€. Asioista ei kannata vetÀÀ jyrkkiĂ€ johtopÀÀtöksiĂ€ ilman kunnon kontekstia. Todella raskaita ovat nĂ€mĂ€ kommentoijat tÀÀllĂ€. 

Sivu

Vierailija
14506/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ en enÀÀ edes jaksa hoitaa asioitani. Haluaisin vaan kÀpertyÀ peiton alle. Olisipa kaivattu tÀÀllÀ.

Vierailija
14507/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dumppaisin heti. Toiset pisteet paljon parempia.

Se etuseinÀmÀn herkkÀ alue on myös klitorista, se on vain sitÀ osaa mikÀ ei nÀy ulospÀin. TÀssÀ on ilmeisesti eroja ihmisillÀ paljonkin, mutta vaikka minulla koko emÀttimen etuseinÀmÀ on sitÀ herkkÀÀ aluetta eli klitoriksen sisÀistÀ osaa josta tulee heti kunnon vÀrinÀt kun siinÀ joku (penis) liikkuu, niin en koskaan masturboi laittamalla mitÀÀn sisÀÀn, vaan pelkÀstÀÀn klitoriksen ulkoista osaa hieromalla. KyllÀhÀn siitÀ on hyvÀ tuntuma, ja nÀin taitaa olla useilla naisilla. Muistan, kun kouluss

Joo, g-piste on kytköksissÀ klittaan. EksÀni laukesi vain klittaa hieromalla, mutta sai isoa nautintoa g-pisteen hieronnasta. NyksÀni on todella herkkÀ laukeamaan, kun hieron klittaa. Mutta hÀnelle ei ole oikein mitÀÀn tuntemuksia, jo

Toi g-pisteestĂ€ puhuminen mua hĂ€mmensi joskus tosi nuorena, kun yritin etsiĂ€ "pistettĂ€" jostain syvemmĂ€ltĂ€ kuten jossain lehdissĂ€ luki. :D Sitten vĂ€hĂ€n myöhemmin (ollessani edelleen nuori) luin tuosta klitoriksen sisĂ€isestĂ€ osasta ja klitoriksen koon vaihtelevuudesta, niin tajusin, ettĂ€ se koko emĂ€ttimen etuseinĂ€mĂ€ on sitĂ€ "g-pistettĂ€" ja sen koko vain vaihtelee. EttĂ€ joillain se voi olla enempi "piste" jossain ja joillain laajempi alue. 

Vierailija
14508/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TietÀisinpÀ mitÀ ajattelet. Miten tÀmÀ voi olla nÀin vaikeaa?

Vierailija
14509/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K<3

🚕

Vierailija
14510/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÀtÀn tÀn homman herran haltuun

SillÀ tavalla voi pÀÀstÀ alkuun,mutta itsekin tarvis tehdÀ jotain kun sopiva tilanne osuu kohdalle.

Mulla on tullu vÀhÀn sellanen uhma tota ylÀkerran vÀkeÀ kohtaan kun ei omat toimet tuota tuloksia, ettÀ jÀrjestÀ nyt sitten asiat niin kun haluat, mÀ en jaksa enÀÀ yrittÀÀ

Tuota nimenomaan kutsutaan itsensĂ€ kieltĂ€miseks = tapahtukoon sinun tahtosi. Jos itse yrittÀÀ, Jumala ei ole mukana siinĂ€, mut jos luovutat asian ja sanot ettĂ€ jĂ€rjestĂ€ sinĂ€ tĂ€mĂ€ kuten tahtosi on, silloin voi alkaa tapahtumaan 😊👍 Toi kannattaa aina. Jos Jumalalle ei anna mitÀÀn, hĂ€llĂ€ ei ole mitÀÀn mitĂ€ työstÀÀ. Jos antaa, vastaus tulee. Jumala jĂ€tti meille vapaan tahdon. Joskus siitĂ€ on harmia meille, koska

No mut pitÀÀhÀn ihmisen itekkin jotain tehdÀ, ei voi jÀttÀÀ syömÀttÀ ja ajatella et nÀlkiintymistÀ ei tapahdu jos se on Jumalan tahto, jotenkin pitÀis olla ÀlyÀ erottaa mikÀ on ihmisen vastuulla ja mikÀ ei

Vierailija
14511/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit taas jos toisella on ongelmainen perhetausta ja paljon kaikkea kompleksista siellĂ€, niin kokemukseni mukaan se on hankala yhdistelmĂ€ pĂ€invastaisen kanssa. EhkĂ€ helpompi, jos jollain tasolla kohtaa tuollaiset asiat. 

Ihmisen ei tartte jÀÀdĂ€ taustansa vangiksi. Esim. musta ei varmaan kukaan uskois miten vaikeita asioita oon joutunut kĂ€sittelemÀÀn. Mut siinĂ€pĂ€ se juttu onkin, oon kĂ€sitellyt niitĂ€ asioita. Sitten jos on ei edes hahmota mikĂ€ kaikki on pielessĂ€ niin sit on tietysti suurempi ongelma, sitten tulee varmasti jatkuvasti törmĂ€yksiĂ€ reaalimaailmassa. 

Joo jos on kÀsitellyt, niin se on tietenkin eri asia kuin "tÀmmönen mÀ vaan oon"-tyypit tai rankan lapsuuden tms. taakse meneminen aina

Joo, ei tÀstÀ enempÀÀ mutta itse en vuosikymmeniin edes muistanut tiettyjÀ asioita ennen kuin niitÀ alkoi nousta mieleen jollakin kummalla tavalla. Ei ihminen sille mitÀÀn mahda, rankat kokemukset jÀttÀÀ jÀlkensÀ. En piiloudu niiden taakse, mutta ei niitÀ poiskaan voi pyyhkiÀ. Miksi muuten korostettaisiin nykyisin lapsuuden merkitystÀ jollei sillÀ ole mitÀÀn merkitystÀ mihinkÀÀn? Ai nykylasten lapsuudella on vÀliÀ, mutta ei vanhemien ihmisten, eihÀn se silleen mene.

Tietysti se vaikuttaa. Ei ole ollenkaan harvinaista, ettĂ€ nimenomaan vanha ihminen kĂ€y lapsuuttaan lĂ€pi. Ja jos siellĂ€ on jotain vĂ€hemmĂ€n onnekasta, niin hahmottaa hyvin sen miten se on ehkĂ€ nĂ€kynyt pitkin elĂ€mÀÀ. 

KyllĂ€hĂ€n ihmiset kuitenkin ponnistaa sieltĂ€ lapsuudesta, ja sen vaikutukset voi nĂ€kyĂ€ lĂ€pi elĂ€mĂ€n niin hyvĂ€ssĂ€ kuin pahassakin. Minulla oli joskus vanhempi työkaveri, joka oli alkuun jotenkin tyly ja inhottava minulle, mutta en ottanut sitĂ€ itseeni vaan olin hĂ€nelle takaisin vaan mukava ja kehuin hĂ€ntĂ€, niin meistĂ€ tuli sitten kavereita ja hĂ€nellĂ€ syyt siihen alun tylyyteen tuli kyllĂ€ lapsuudesta. Ei hĂ€n itse sen lapsuuden taakse mennyt, mutta kun tutustuttiin paremmin ja hĂ€n kertoili elĂ€mĂ€stÀÀn, niin siinĂ€ oli sellainen punainen lanka ja selkeitĂ€ syy-seuraussuhteita lapsuudesta. 

Vierailija
14512/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SillÀ tavalla voi pÀÀstÀ alkuun,mutta itsekin tarvis tehdÀ jotain kun sopiva tilanne osuu kohdalle.

Mulla on tullu vÀhÀn sellanen uhma tota ylÀkerran vÀkeÀ kohtaan kun ei omat toimet tuota tuloksia, ettÀ jÀrjestÀ nyt sitten asiat niin kun haluat, mÀ en jaksa enÀÀ yrittÀÀ

Ryhdy ateistiksi niin ei tarvitse miettiÀ ylÀkerran vÀkeÀ.

T. Ateisti

En voi, nÀen maailmassa liikaa todistusaineistoa Jumalasta, se olisi silmien sulkemista

Vierailija
14513/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EmmÀ jaksa

Vierailija
14514/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ on nyt tÀssÀ. Anteeksi, ettÀ hÀiritsin.

đŸ”„

Vierailija
14515/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TietÀisinpÀ mitÀ ajattelet. Miten tÀmÀ voi olla nÀin vaikeaa?

Kysy. 

Vierailija
14516/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit taas jos toisella on ongelmainen perhetausta ja paljon kaikkea kompleksista siellĂ€, niin kokemukseni mukaan se on hankala yhdistelmĂ€ pĂ€invastaisen kanssa. EhkĂ€ helpompi, jos jollain tasolla kohtaa tuollaiset asiat. 

Ihmisen ei tartte jÀÀdĂ€ taustansa vangiksi. Esim. musta ei varmaan kukaan uskois miten vaikeita asioita oon joutunut kĂ€sittelemÀÀn. Mut siinĂ€pĂ€ se juttu onkin, oon kĂ€sitellyt niitĂ€ asioita. Sitten jos on ei edes hahmota mikĂ€ kaikki on pielessĂ€ niin sit on tietysti suurempi ongelma, sitten tulee varmasti jatkuvasti törmĂ€yksiĂ€ reaalimaailmassa. 

Joo jos on kÀsitellyt, niin se on tietenkin eri asia kuin "tÀmmönen mÀ vaan oon"-ty

Hyvin kirjoitettu! Se jolla on ollut onnellinen lapsuus pitÀÀ olla siitÀ iloinen ja kiitollinen ja ymmÀrtÀÀ ettei kaikilla todella ole niin. MiettikÀÀ mitÀ jatkuvan vÀkivallan nÀkeminen vaikka vaikuttaa lapsen psyykkeeseen? SehÀn jÀttÀÀ elinikÀiset traumat. Samoin nÀlkÀ, pahoinpitely jne. Ei niiden taakse pidÀ kÀtkeytyÀ mutta tuolla itketÀÀn Vilja-Eerikoita jne ja sitten ei ymmÀrretÀ ettÀ jollakin elossa olevalla voi olla samantyylisiÀ kokemuksia. NiitÀ ei sitten ymmÀrretÀ. Totta kai aikuinen vastaa omasta elÀmÀstÀÀn mutta jos evÀÀt elÀmÀÀn on ollut kohtuuttoman heikot niin kyllÀ se jÀlkensÀ jÀttÀÀ. Tosin tiedÀn ihmisiÀ joilla on ollut kova lapsuus ja voi kun ovat hienoja ja hyviÀ ihmisiÀ joilla löytyy sydÀntÀ ja ymmÀrrystÀ. TsemppiÀ kaikille kovia kokeneille!

Vierailija
14517/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy ateistiksi niin ei tarvitse miettiÀ ylÀkerran vÀkeÀ.

T. Ateisti

En voi, nÀen maailmassa liikaa todistusaineistoa Jumalasta, se olisi silmien sulkemista

No sitten sun ei auta kuin pyöritellÀ peukaloita ja odottaa ettÀ Jumala hoitaa hommat sun puolesta.

Vierailija
14518/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

^Jostakin syystÀ lainaus meni vÀÀrin ja oli sille joka kirjoitti työkaveristaan.

Vierailija
14519/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Prinsessa Dianalta lÀhtee nyt taju.

Vierailija
14520/22554 |
26.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PiikittÀvÀt maailmalla lohen sbermaa kasvoihinsa sÀilyÀkseen nuorena. Miten palstalla? Oletteko hieroneet minkÀÀnlaista sbermaa kasvoihin? Vaikutukset? Artsikin voi vastata.

Ketju on lukittu.