Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀn tÀn homman herran haltuun
SillÀ tavalla voi pÀÀstÀ alkuun,mutta itsekin tarvis tehdÀ jotain kun sopiva tilanne osuu kohdalle.
Mulla on tullu vÀhÀn sellanen uhma tota ylÀkerran vÀkeÀ kohtaan kun ei omat toimet tuota tuloksia, ettÀ jÀrjestÀ nyt sitten asiat niin kun haluat, mÀ en jaksa enÀÀ yrittÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kyllÀ ihana maistella kaivattuni pildeÀ.
.kielimies
Kielimies đđđ
Clitorisman
Dumppaisin heti. Toiset pisteet paljon parempia.
Se etuseinÀmÀn herkkÀ alue on myös klitorista, se on vain sitÀ osaa mikÀ ei nÀy ulospÀin. TÀssÀ on ilmeisesti eroja ihmisillÀ paljonkin, mutta vaikka minulla koko emÀttimen etuseinÀmÀ on sitÀ herkkÀÀ aluetta eli klitoriksen sisÀistÀ osaa josta tulee heti kunnon vÀrinÀt kun siinÀ joku (penis) liikkuu, niin en koskaan masturboi laittamalla mitÀÀn sisÀÀn, vaan pelkÀstÀÀn klitoriksen ulkoista osaa hieromalla. KyllÀhÀn siitÀ on hyvÀ tuntuma, ja nÀin taitaa olla useilla naisilla. Muistan, kun koulussa oli nk. tyttöjen tunti ja terkkari sanoi, ettÀ siinÀ pimpan ylÀpuolella on sellainen "nappi" ettÀ sitÀ kun painaa niin tuntuu hyvÀltÀ, ja siinÀ tajusin et jaa se on joku juttu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit taas jos toisella on ongelmainen perhetausta ja paljon kaikkea kompleksista siellÀ, niin kokemukseni mukaan se on hankala yhdistelmÀ pÀinvastaisen kanssa. EhkÀ helpompi, jos jollain tasolla kohtaa tuollaiset asiat.
Ihmisen ei tartte jÀÀdÀ taustansa vangiksi. Esim. musta ei varmaan kukaan uskois miten vaikeita asioita oon joutunut kÀsittelemÀÀn. Mut siinÀpÀ se juttu onkin, oon kÀsitellyt niitÀ asioita. Sitten jos on ei edes hahmota mikÀ kaikki on pielessÀ niin sit on tietysti suurempi ongelma, sitten tulee varmasti jatkuvasti törmÀyksiÀ reaalimaailmassa.
Joo jos on kÀsitellyt, niin se on tietenkin eri asia kuin "tÀmmönen mÀ vaan oon"-tyypit tai rankan lapsuuden tms. taakse meneminen aina kun joku ei mene kuten haluaisi. EikÀ tuollaiseen kÀytökseen toki edes tarvitse olla mitÀÀn sen ku
Mulla ois ollu nuorena aikuisena nimenomaan vaikeampaa kun asiat alko nousta pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SillÀ tavalla voi pÀÀstÀ alkuun,mutta itsekin tarvis tehdÀ jotain kun sopiva tilanne osuu kohdalle.
Mulla on tullu vÀhÀn sellanen uhma tota ylÀkerran vÀkeÀ kohtaan kun ei omat toimet tuota tuloksia, ettÀ jÀrjestÀ nyt sitten asiat niin kun haluat, mÀ en jaksa enÀÀ yrittÀÀ
Mulla sama! đ
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuka Suomessa muka on hienostopiireistĂ€? Pari hassua sukua, jolla on ollut vaurautta ja sivistystĂ€ useamman vuosisadan ajan. Kaikki muut on nousukkaita savupirteistĂ€, vaikka olisi mitkĂ€ tittelit ja koulutukset.đ
KyllÀhÀn Suomessa on paljonkin sukuja, joilla on ollut esim. koulutusta ja omaisuutta vuosisatojen ajan. Toki ei se ihmisistÀ mitÀÀn "hienoistoja" tee, aika juntteja taviksiahan tuollaisetkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku laittoi tÀnne sen ihanan biisin. SiinÀ oli niin ihanat sanat. Olisinpa hÀn jota se ihminen kaipasi.
MikÀ biisi ?
Ill Take Care of You Beth Hart &Joe Bonamassa 2011
I know you've been hurt
By someone else
I can tell by the way
You carry yourself
But if you'll let me
Here's what I'll do
I'll take care of you
I, I loved and lost
The same as you
So you see I know
Just what you've been through
And if you'll let me
Here's what I'll do
I just have got to take care of you
You won't ever have to worry
You don't ever have to cry
I'll be there beside you
To dry your weeping eyes
So darlin' tell me
That you'll be true
'Cause there's no doubt in my mind
I know what I want to do
And just as sure
One and one is two
I just got, I got to take care of you
I just got to take care of you
Take care of you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kyllÀ ihana maistella kaivattuni pildeÀ.
.kielimies
Kielimies đđđ
Clitorisman
Se etuseinÀmÀn herkkÀ alue on myös klitorista, se on vain sitÀ osaa mikÀ ei nÀy ulospÀin. TÀssÀ on ilmeisesti eroja ihmisillÀ paljonkin, mutta vaikka minulla koko emÀttimen etuseinÀmÀ on sitÀ herkkÀÀ aluetta eli klitoriksen sisÀistÀ osaa josta tulee heti kunnon vÀrinÀt kun siinÀ joku (penis) liikkuu, niin en koskaan masturboi laittamalla mitÀÀn sisÀÀn, vaan pelkÀstÀÀn klitoriksen ulkoista osaa hieromalla. KyllÀhÀn siitÀ on hyvÀ tuntuma, ja nÀin taitaa olla useilla naisilla. Muistan, kun kouluss
Nykyaikana toi ope olisi saanut potkut seksuaalisesta ahdistelusta puheillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Suomessa muka on hienostopiireistĂ€? Pari hassua sukua, jolla on ollut vaurautta ja sivistystĂ€ useamman vuosisadan ajan. Kaikki muut on nousukkaita savupirteistĂ€, vaikka olisi mitkĂ€ tittelit ja koulutukset.đ
KyllÀhÀn Suomessa on paljonkin sukuja, joilla on ollut esim. koulutusta ja omaisuutta vuosisatojen ajan. Toki ei se ihmisistÀ mitÀÀn "hienoistoja" tee, aika juntteja taviksiahan tuollaisetkin on.
Totta, tÀÀ on vaan niin pieni kansa ja noita sukuja on tosiasiassa aika vÀhÀn, ettÀ ei niistÀ oikein mitÀÀn "piirejÀ" saa rakennettua. Siis ei pysty samalla tavalla erottamaan suurta ryhmÀÀ erilleen kuten vaikka BriteissÀ, joissa todellakin on aidosti myös ne hienosto-piirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne heterot vaan tajuu.
Sori mutta ei ole normaalia haukkua ihmistÀ jota haluaa ja kaipaa. EikÀ ketÀÀn muutakaan sen puoleen.
Ja en ole hetero
HÀn onkin kiusaajani. Valitettavasti. Onneksi olkoon sinulle ettei sinua ole paskottu nÀin.
Sait kohteliaat pakit ja et saa huomiota? ! hĂ€nen on oltava siis kiusaaja đđ pystytkö hengittÀÀ?
Todella hauska olet. MinÀ en koskaan lÀhestynyt hÀntÀ ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota nimenomaan kutsutaan itsensĂ€ kieltĂ€miseks = tapahtukoon sinun tahtosi. Jos itse yrittÀÀ, Jumala ei ole mukana siinĂ€, mut jos luovutat asian ja sanot ettĂ€ jĂ€rjestĂ€ sinĂ€ tĂ€mĂ€ kuten tahtosi on, silloin voi alkaa tapahtumaan đđ Toi kannattaa aina. Jos Jumalalle ei anna mitÀÀn, hĂ€llĂ€ ei ole mitÀÀn mitĂ€ työstÀÀ. Jos antaa, vastaus tulee. Jumala jĂ€tti meille vapaan tahdon. Joskus siitĂ€ on harmia meille, koska halutaan tehdĂ€ oma tahto, ja mikÀÀn ei etene niinkuin haluttais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gross woman
MikÀ pointti nÀillÀ haukkumisilla on? Jos kaipaat jotakin niin et hauku hÀntÀ.
Se on meidÀn keskinen juttu
Kovin on "keskinen" juttu.. ehkĂ€ sinun juttu on, se ettĂ€ sinĂ€ tarjoat yksinĂ€si halpaa Vesa Keskisen kaltaista tuiterissa veisteltyĂ€ lapsenkaltaista komediaa omaksi viihteeksi đ ero on vain siinĂ€ ettĂ€ Keskinen sentÀÀn sai töhöilyllÀÀn jonkinasteisesti ihmiset jonottamaan ovella, kun taas sinun 'gross woman' -huutelusi saavat lĂ€hinnĂ€ myötistĂ€ ja red flag merkintÀÀ. đ„ž
Jep, tollanen piikittely ja haukkuminen on aika paha red flag. Itelle tullut yksi mies irl vastaan johon olin hetken ihastunut, mutta huomasin ettÀ hÀn on tollanen ihme negaaja joka piikitteli. Se ihastus loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se etuseinÀmÀn herkkÀ alue on myös klitorista, se on vain sitÀ osaa mikÀ ei nÀy ulospÀin. TÀssÀ on ilmeisesti eroja ihmisillÀ paljonkin, mutta vaikka minulla koko emÀttimen etuseinÀmÀ on sitÀ herkkÀÀ aluetta eli klitoriksen sisÀistÀ osaa josta tulee heti kunnon vÀrinÀt kun siinÀ joku (penis) liikkuu, niin en koskaan masturboi laittamalla mitÀÀn sisÀÀn, vaan pelkÀstÀÀn klitoriksen ulkoista osaa hieromalla. KyllÀhÀn siitÀ on hyvÀ tuntuma, ja nÀin taitaa olla useilla naisilla. Muistan, kun kouluss
Joo, g-piste on kytköksissÀ klittaan. EksÀni laukesi vain klittaa hieromalla, mutta sai isoa nautintoa g-pisteen hieronnasta. NyksÀni on todella herkkÀ laukeamaan, kun hieron klittaa. Mutta hÀnelle ei ole oikein mitÀÀn tuntemuksia, jos hieron g-pisteen aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit taas jos toisella on ongelmainen perhetausta ja paljon kaikkea kompleksista siellÀ, niin kokemukseni mukaan se on hankala yhdistelmÀ pÀinvastaisen kanssa. EhkÀ helpompi, jos jollain tasolla kohtaa tuollaiset asiat.
Ihmisen ei tartte jÀÀdÀ taustansa vangiksi. Esim. musta ei varmaan kukaan uskois miten vaikeita asioita oon joutunut kÀsittelemÀÀn. Mut siinÀpÀ se juttu onkin, oon kÀsitellyt niitÀ asioita. Sitten jos on ei edes hahmota mikÀ kaikki on pielessÀ niin sit on tietysti suurempi ongelma, sitten tulee varmasti jatkuvasti törmÀyksiÀ reaalimaailmassa.
Joo jos on kÀsitellyt, niin se on tietenkin eri asia kuin "tÀmmönen mÀ vaan oon"-tyypit tai rankan lapsuuden tms. taakse meneminen aina kun joku ei mene kuten haluaisi. EikÀ tuollaiseen
Joo, ei tÀstÀ enempÀÀ mutta itse en vuosikymmeniin edes muistanut tiettyjÀ asioita ennen kuin niitÀ alkoi nousta mieleen jollakin kummalla tavalla. Ei ihminen sille mitÀÀn mahda, rankat kokemukset jÀttÀÀ jÀlkensÀ. En piiloudu niiden taakse, mutta ei niitÀ poiskaan voi pyyhkiÀ. Miksi muuten korostettaisiin nykyisin lapsuuden merkitystÀ jollei sillÀ ole mitÀÀn merkitystÀ mihinkÀÀn? Ai nykylasten lapsuudella on vÀliÀ, mutta ei vanhemien ihmisten, eihÀn se silleen mene.
Sun olemuksen nÀkeminen saa aikaan paitsi hirveÀn ikÀvÀn niin myös hellyyden. Tuon miehen haluaisin sulkea halaukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn erÀÀn hyvin ylpeÀn vonnin. Tosin von tulee miehensÀ kautta, mutta nyt hÀnkin on niitÀ aatelisia mielestÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne heterot vaan tajuu.
Sori mutta ei ole normaalia haukkua ihmistÀ jota haluaa ja kaipaa. EikÀ ketÀÀn muutakaan sen puoleen.
Ja en ole hetero
Jos toi on joku niiden vÀlinen juttu, niin tulee mieleen, ettÀ ovat vaikkapa olleet salaisella lesbolomalla jossain Keski-Euroopan kaupungissa, harjoittaneet julkista lÀheisyyttÀ ja joku nuivamielinen ohikulkija tokaissut, ettÀ GROSS WOMAN!
Ja nyt ne sitten jatkavat elÀmÀÀnsÀ kuin mitÀÀn ei olisi tapahtunutkaan, ja vÀhintÀÀn toinen heistÀ kÀy palstalla hekumoimassa muistoja oikein tunnisteellisesti, ettÀ jos se toinenkin saman salaisen julkisen hetken jakanut olisi tÀÀllÀ.
Minulla on ihan hirvittÀvÀ nÀlkÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy ateistiksi niin ei tarvitse miettiÀ ylÀkerran vÀkeÀ.
T. Ateisti
Mua ei ainakaan. MĂ€ haluan vain kehua ihanaa naista jota kaipaan đ„° Ollaankin molemmat femmejĂ€.
Sivusta yksi naista kaipaava nainen