Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjuilu tuntuu isolta virheeltÀ jos on ollut tunnisteilla, kun tuntemattomien kommentit voidaan rinnastaa omiksi.
Miksei tunnisteellisilla voisi olla sitten jotain omaa ketjua, jossa saisivat keskenÀÀn viestitellÀ? Ei tulisi vÀÀrinkÀsityksiÀ.
SitÀ kutsutaan WhatsAppiksi.. :0
Olisko se vÀhÀn riskaabeliakin. Kun nuori sukulaistyttö juuri varoitteli, ettei siihen kannattaisi liittyÀ. Osaahan aikuinen tietysti varoa.
No ei kai se nyt niin paha ole. Ihan normaali sovellus, mutta tiedot vaan eivÀt ole niin yksityisiÀ kuin mitÀ vaikka Signalissa.
Vierailija kirjoitti:
TsemppiÀ muru
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Odotan ja kÀrsin kuin mikÀkin teini. Ihana ruskeasilmÀni, nÀhdÀÀnkö jo.
Aina arkisin.
Olikohan sinulla kiva viikonloppu? MinÀ en tÀtÀ soppaa keittÀnyt...
Olet ihana. Tulin sanomaan sen sulle, joka tykkÀÀ beigestÀ, mustasta ja valkoisesta.
MikÀ ahdistaa? Voin ruveta kaivatun yksityisterapeutiksi..
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin lauantaina hetki toisiamme. Olit komea.
Nii juu paloasemalla. Oot myös silmÀÀni kaunis ja kiehtova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tÀÀllÀ taas katsetta enempÀÀ ole saatu, ja sekin on tyyliin ollut joku ystÀvÀllinen normaali vilkaisu, ja sitÀ liioitellaan omassa mielessÀ kiinnostumiseks, rakkaudeks ja vaikka mikskÀ, just joo
Hei tyttö LehijÀrvellÀ 1985. En muista nimeÀsi, mutta olet jÀÀnyt mieleeni. Haluaisin kertoa sinulle kaiken miksi tapahtui niin kuin tapahtui. En vienytkÀÀn sinua kahville vaan lÀhdin pois. Olit kaunis tyttö ja olin suunnitellut miten sinulle olisin kertonut miten olin sinun tapaamista odottanut. Muistatko sinÀ minun nimeni? Olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Jos haluat kuulla, niin lÀhetÀ viesti.
AM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina arkisin.
Vasta kerran nÀhty, arkena kyllÀkin. EnkÀ tiedÀ, nÀhdÀÀnkö uudestaan.
Miten voi kÀsivarsi olla niin pitkÀ.. ettÀ kun toisen työntÀÀ sen mitan pÀÀhÀn, niin on kuin ulkoavaruuteen tuupattaisiin. KylmÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiestÀkö kaipailet?
Jep. LÀhes satavarma, ettei ole tÀÀllÀ...
Onko sinulla vihertÀvÀn siniset ihanat silmÀt?
Kivaa ilta, Ihanatar. Rakkautta! đ
Ajanhukkaa lukea nÀitÀ. :/
Hei, Mari v. 96. KÀytiin leffassa. Olin ujo ja hukassa. En uskaltanut reagoida aloitteisiisi. LÀhdit ulkomaille vaihtoon ja toinen nainen nappasi minut. Ajattelen sinua yhÀ lÀmpimÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Hei, Mari v. 96. KÀytiin leffassa. Olin ujo ja hukassa. En uskaltanut reagoida aloitteisiisi. LÀhdit ulkomaille vaihtoon ja toinen nainen nappasi minut. Ajattelen sinua yhÀ lÀmpimÀsti.
Halasit mua eteisessÀni. Olit hymytyttö. PitkÀt hiukset, kurvikas. SiitÀ on kohta 30 vuotta, huh!
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina nĂ€in T, S, M ja H-naisen. Varmaan kaikkien kanssa tuli ainakin jokin katse vaihdettua. Tuskinpa heistĂ€ kukaan minua kaipaa kuitenkaan. đ€
Vierailija kirjoitti:
Hei tyttö LehijÀrvellÀ 1985. En muista nimeÀsi, mutta olet jÀÀnyt mieleeni. Haluaisin kertoa sinulle kaiken miksi tapahtui niin kuin tapahtui. En vienytkÀÀn sinua kahville vaan lÀhdin pois. Olit kaunis tyttö ja olin suunnitellut miten sinulle olisin kertonut miten olin sinun tapaamista odottanut. Muistatko sinÀ minun nimeni? Olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Jos haluat kuulla, niin lÀhetÀ viesti.
AM
Olen positiivinen ihminen, löydÀn aina asioista positiiviset puolet, mut tuosta sun aloituksesta en kyllÀ nyt keksi mitÀÀn. HeititpÀ vaikean. Facebookkiin etsintÀkuulutus toimisi paremmin. Mut minkÀs teet kun olet naimisissa. TÀÀllÀ tÀmÀ sun ilmoitus hukkuu pÀivÀssÀ. Kukaan uusi joka tÀnne tulee pyörÀhtÀmÀÀn, ei selaa sivuja taaksepÀin jotta tÀmÀ sinun neulasi löytyisi heinÀsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tÀÀllÀ taas katsetta enempÀÀ ole saatu, ja sekin on tyyliin ollut joku ystÀvÀllinen normaali vilkaisu, ja sitÀ liioitellaan omassa mielessÀ kiinnostumiseks, rakkaudeks ja vaikka mikskÀ, just joo
Olet varmaan sivusta, joten mitÀ se sulle kuuluu? Saadaan me toisiamme vilkuilla ja tykÀtÀ nÀkemÀstÀmme ja koko tunteesta, jos niin halutaan.
KÀyrÀ nousemaan?