Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11487)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pillu on niin ihmeellinen asia? Se ei oikeasti ole muuta kuin mÀrkÀ reikÀ josta saa vartiksi hupia. YmmÀrrÀn sen ettÀ sitÀ haluaa joskus pÀÀstÀ kokeilemaan, mutta se ettÀ mennÀÀn joka viikonloppu baariin hakemaan pillua on naurettavaa. Naisetkin tuntuvat luulevan ettÀ pystyvÀt pilluillaan kontrolloimaan maailmaa. Jos miehelle ei pillu kelpaa, hÀn on vÀlittömÀsti homo tai vammainen. En ole mikÀÀn luolamies joka ei osaisi pitÀÀ himojaan kurissa. Jos minÀ joskus haluan seksiÀ, pÀÀtÀn siitÀ itse. En antaudu naisten viettelyksille sillÀ en anna naisten ohjata tekemisiÀni vain siksi ettÀ heillÀ on jalkojen vÀlissÀ mÀrkÀ reikÀ.
Miehille kysymys. MinkÀ ikÀisenÀ kasvoit ulos pillun metsÀstÀmisestÀ?Ah, sitÀ hetkeÀ lukioiÀssÀ kun pÀÀsin eka kertaa apajalle, eli katsomaan, koskemaan ja lopulta nuolemaan ikÀtoverini v@ginaa. Oli pienet huulet clitta. AikuisiÀllÀ tullut sitten vastaan perhoshuulia ja lopulta se tÀydellisin eli iso clitta + perhoshuulet. Edelleenkin on ihana katsoa, nuuhkia, maistella ja pamputtaa tuota naiseuden ihanaista puutarhaa, vaikka olenkin 70-luvun lapsia.
Mua jotenkin naisena ÀllöttÀvÀÀ tÀÀ miesten innokas analysointi joka ikisestÀ varsinaista jonka ovat elÀmÀssÀÀn nÀhneet. Jotenkin lapsellista. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pillu on niin ihmeellinen asia? Se ei oikeasti ole muuta kuin mÀrkÀ reikÀ josta saa vartiksi hupia. YmmÀrrÀn sen ettÀ sitÀ haluaa joskus pÀÀstÀ kokeilemaan, mutta se ettÀ mennÀÀn joka viikonloppu baariin hakemaan pillua on naurettavaa. Naisetkin tuntuvat luulevan ettÀ pystyvÀt pilluillaan kontrolloimaan maailmaa. Jos miehelle ei pillu kelpaa, hÀn on vÀlittömÀsti homo tai vammainen. En ole mikÀÀn luolamies joka ei osaisi pitÀÀ himojaan kurissa. Jos minÀ joskus haluan seksiÀ, pÀÀtÀn siitÀ itse. En antaudu naisten viettelyksille sillÀ en anna naisten ohjata tekemisiÀni vain siksi ettÀ heillÀ on jalkojen vÀlissÀ mÀrkÀ reikÀ.
Miehille kysymys. MinkÀ ikÀisenÀ kasvoit ulos pillun metsÀstÀmisestÀ?Ah, sitÀ hetkeÀ lukioiÀssÀ kun pÀÀsin eka kertaa apajalle, eli katsomaan, koskemaan ja lopu
Naiset tekee sitÀ samaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana nĂ€hdĂ€ sut, puhua sun kanssa, nauraa yhdessĂ€ taas, koskettaa sua, suudella sun kanssa. Joo, muistan kaiken tuon vielĂ€, ikĂ€vĂ€ đ€
Ota yhteyttÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ toivoisit meidÀn jatkosta?
EttÀ vihdoin kertoisit mitÀ sinÀ haluat. Ennen sitÀ en uskalla enÀÀ toivoa yhtÀÀn mitÀÀn
Vaikeaa.. Haluan sinut, mutta se tuntuu mahdottomalta tÀssÀ tilanteessa.
Ei se olisi mahdotonta ollenkaan. Suurin este on aina ollut se, ettÀ sinulla ei kertomasi mukaan ole tunteita. Tilanteesta huolimatta
Se voi olla tÀysin totta, jos kyseessÀ on mies. HeillÀ voi olla hetkellisesti suuriakin seksuaalisia tunteita, mutta ei sitten mitÀÀn muita. Kun nuo tunteet on (hetkessÀ) ohi, mies onkin tÀysin tunteeton. TÀmÀ on valitettavasti koettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hieman vaikeasti tavoitettavissa, kun ympÀrillÀsi on piilkilanka-aidat ja sÀhköpaimen.
EsteitÀ riittÀÀ yhdelle ihmiselle kyllÀ vÀhÀn liikaakin. Mutta hommaan kunnon tongit ja painan johdot maahan. Sitten langat saa poikki ilman sÀhkötÀrskyjÀ.
Varmista toki ensin ettÀ on kuiva maa. EpÀilen vahvasti ettÀ on.
Edellinen sivusta arvailee.
Ja toinen sivusta huutelee, ettÀ edellinen sivusta arvailee.
Ihan AP olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hieman vaikeasti tavoitettavissa, kun ympÀrillÀsi on piilkilanka-aidat ja sÀhköpaimen.
EsteitÀ riittÀÀ yhdelle ihmiselle kyllÀ vÀhÀn liikaakin. Mutta hommaan kunnon tongit ja painan johdot maahan. Sitten langat saa poikki ilman sÀhkötÀrskyjÀ.
Varmista toki ensin ettÀ on kuiva maa. EpÀilen vahvasti ettÀ on.
Edellinen sivusta arvailee.
Ja toinen sivusta huutelee, ettÀ edellinen sivusta arvailee.
Ihan AP olen.
Niin minÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin naisena ÀllöttÀvÀÀ tÀÀ miesten innokas analysointi joka ikisestÀ varsinaista jonka ovat elÀmÀssÀÀn nÀhneet. Jotenkin lapsellista. Ohis
Voi kuinka monta kertaa olen kuullut naisten naureskelevan ex-hoitojensa katkarapua jne. Niin kahvipöydÀssÀ kuin kapakassa. Sana isosta patukastakin tuntuu kiirivÀn tietyissÀ piireissÀ tosi nopeasti. NythÀn oli muuten otsikko, jossa erÀs nainen kertoi Epsteinin patukan olevan todella pieni ja sitruunan muotoinen.
Ketut ja ketunpoikaset langassa.
Kaipaan sinua, ihana.
-Sitruunamies-
Vierailija kirjoitti:
Kultsi haluaisin pÀÀstÀ jÀlkiliukkaille!
T. P
Hitsi, sun kanssas đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Onko "Sorkkarauta" T. tÀÀllÀ?
Mihin sorkkarauta viittaa, vai keksitkö sen just đ€ T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka monta kertaa olen kuullut naisten naureskelevan ex-hoitojensa katkarapua jne. Niin kahvipöydÀssÀ kuin kapakassa. Sana isosta patukastakin tuntuu kiirivÀn tietyissÀ piireissÀ tosi nopeasti. NythÀn oli muuten otsikko, jossa erÀs nainen kertoi Epsteinin patukan olevan todella pieni ja sitruunan muotoinen.
Joo kyllÀ minÀkin kerron kavereille lukioaikainen heilojen munista yksityiskohtien ja mittojen kera vuosikymmenien jÀlkeen Not.
Vierailija kirjoitti:
Totuus: Mies, joka on teistÀ aidosti kiinnostunut avaa teille itse sielunsa. Ei sepalusta. Kohtaa itsensÀ, eikÀ juokse etsimÀÀn seuraavaa uhria. LÀhestyy teitÀ oikeassa elÀmÀssÀ. Ja jÀrjestÀÀ teille aikaa.
MissÀpÀ naista lÀhestyisi? Kaikki ovat tehneet selvÀksi ettei heitÀ kiinnosta.
Ja sillÀ tavalla julmasti, ettÀ ensin esitetÀÀn kiinnostusta, mutta yhtÀkkiÀ löytyykin poikakaveria tai jotain muuta sydÀmen musertavaa "leikkiÀ."
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllÀ minÀkin kerron kavereille lukioaikainen heilojen munista yksityiskohtien ja mittojen kera vuosikymmenien jÀlkeen Not.
No kyllÀ sÀ muistat kun se poikkis vapautti sen eka kertaa housuistaan ettÀ miltÀ nÀytti ja tuntui. Sit myöhemmin kokeneempana, kenties keski-ikÀisenÀ, ehkÀ pystyit arvioimaan ettÀ sattuiko eka kerralla kohdalle voittava arpa vai ei.
Haluaisin nÀhdÀ sua ja ottaa yhteyttÀ, mutta ahdistuisit perÀssÀ juoksemisesta etkÀ viestiinkÀÀn vastaisi.
Viikonloppuja sulle silti.
Niin, mitÀhÀn on arvellut aikanaan se nuori nainen, joka vei John Holmesin poikuuden. Jos molemmat ovat olleet kokemattomia, niin ajatelleet varmaan, ettÀ tÀllaista tÀÀ sitten on kaikkien kanssa, ettÀ puoli vartta sisÀÀn - hyvÀssÀ lykyssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-mies, neljÀ kirjainta. Olisitpa minun.
Esko
Eero, Erik, Eino, Eetu, Eemi, Erno, Eeli, Elis, Elia
Melkein osui đ
ElÀmÀ opettaa. Mutta lÀheisille ystÀville olen rakastava ja minuun voi luottaa.