Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (11487)

Vierailija
10881/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman vaikeasti tavoitettavissa, kun ympÀrillÀsi on piilkilanka-aidat ja sÀhköpaimen.

ElÀmÀ opettaa. Mutta lÀheisille ystÀville olen rakastava ja minuun voi luottaa.

Vierailija
10882/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillu on niin ihmeellinen asia? Se ei oikeasti ole muuta kuin mĂ€rkĂ€ reikĂ€ josta saa vartiksi hupia. YmmĂ€rrĂ€n sen ettĂ€ sitĂ€ haluaa joskus pÀÀstĂ€ kokeilemaan, mutta se ettĂ€ mennÀÀn joka viikonloppu baariin hakemaan pillua on naurettavaa. Naisetkin tuntuvat luulevan ettĂ€ pystyvĂ€t pilluillaan kontrolloimaan maailmaa. Jos miehelle ei pillu kelpaa, hĂ€n on vĂ€littömĂ€sti homo tai vammainen. En ole mikÀÀn luolamies joka ei osaisi pitÀÀ himojaan kurissa. Jos minĂ€ joskus haluan seksiĂ€, pÀÀtĂ€n siitĂ€ itse. En antaudu naisten viettelyksille sillĂ€ en anna naisten ohjata tekemisiĂ€ni vain siksi ettĂ€ heillĂ€ on jalkojen vĂ€lissĂ€ mĂ€rkĂ€ reikĂ€. 

Miehille kysymys. MinkÀ ikÀisenÀ kasvoit ulos pillun metsÀstÀmisestÀ?

Ah, sitĂ€ hetkeĂ€ lukioiĂ€ssĂ€ kun pÀÀsin eka kertaa apajalle, eli katsomaan, koskemaan ja lopulta nuolemaan ikĂ€toverini v@ginaa. Oli pienet huulet clitta. AikuisiĂ€llĂ€ tullut sitten vastaan perhoshuulia ja lopulta se tĂ€ydellisin eli iso clitta + perhoshuulet.  Edelleenkin on ihana katsoa, nuuhkia, maistella ja pamputtaa tuota naiseuden ihanaista puutarhaa, vaikka olenkin 70-luvun lapsia.

Mua jotenkin naisena ÀllöttÀvÀÀ tÀÀ miesten innokas analysointi joka ikisestÀ varsinaista jonka ovat elÀmÀssÀÀn nÀhneet. Jotenkin lapsellista. Ohis

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10883/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*VAGINASTA

Vierailija
10884/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillu on niin ihmeellinen asia? Se ei oikeasti ole muuta kuin mĂ€rkĂ€ reikĂ€ josta saa vartiksi hupia. YmmĂ€rrĂ€n sen ettĂ€ sitĂ€ haluaa joskus pÀÀstĂ€ kokeilemaan, mutta se ettĂ€ mennÀÀn joka viikonloppu baariin hakemaan pillua on naurettavaa. Naisetkin tuntuvat luulevan ettĂ€ pystyvĂ€t pilluillaan kontrolloimaan maailmaa. Jos miehelle ei pillu kelpaa, hĂ€n on vĂ€littömĂ€sti homo tai vammainen. En ole mikÀÀn luolamies joka ei osaisi pitÀÀ himojaan kurissa. Jos minĂ€ joskus haluan seksiĂ€, pÀÀtĂ€n siitĂ€ itse. En antaudu naisten viettelyksille sillĂ€ en anna naisten ohjata tekemisiĂ€ni vain siksi ettĂ€ heillĂ€ on jalkojen vĂ€lissĂ€ mĂ€rkĂ€ reikĂ€. 

Miehille kysymys. MinkÀ ikÀisenÀ kasvoit ulos pillun metsÀstÀmisestÀ?

Ah, sitÀ hetkeÀ lukioiÀssÀ kun pÀÀsin eka kertaa apajalle, eli katsomaan, koskemaan ja lopu

Naiset tekee sitÀ samaa.

Sivusta

Vierailija
10885/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana nĂ€hdĂ€ sut, puhua sun kanssa, nauraa yhdessĂ€ taas, koskettaa sua,  suudella sun kanssa. Joo, muistan kaiken tuon vielĂ€, ikĂ€vĂ€ đŸ€

Ota yhteyttÀ!

Vierailija
10886/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ toivoisit meidÀn jatkosta?

EttÀ vihdoin kertoisit mitÀ sinÀ haluat. Ennen sitÀ en uskalla enÀÀ toivoa yhtÀÀn mitÀÀn

Vaikeaa.. Haluan sinut, mutta se tuntuu mahdottomalta tÀssÀ tilanteessa.

Ei se olisi mahdotonta ollenkaan. Suurin este on aina ollut se, ettÀ sinulla ei kertomasi mukaan ole tunteita. Tilanteesta huolimatta

Se voi olla tÀysin totta, jos kyseessÀ on mies. HeillÀ voi olla hetkellisesti suuriakin seksuaalisia tunteita, mutta ei sitten mitÀÀn muita. Kun nuo tunteet on (hetkessÀ) ohi, mies onkin tÀysin tunteeton. TÀmÀ on valitettavasti koettua.

Vierailija
10887/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman vaikeasti tavoitettavissa, kun ympÀrillÀsi on piilkilanka-aidat ja sÀhköpaimen.

EsteitÀ riittÀÀ yhdelle ihmiselle kyllÀ vÀhÀn liikaakin. Mutta hommaan kunnon tongit ja painan johdot maahan. Sitten langat saa poikki ilman sÀhkötÀrskyjÀ.

Varmista toki ensin ettÀ on kuiva maa. EpÀilen vahvasti ettÀ on.

Edellinen sivusta arvailee.

Ja toinen sivusta huutelee, ettĂ€ edellinen sivusta arvailee. 

Ihan AP olen.

Vierailija
10888/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EsteitÀ riittÀÀ yhdelle ihmiselle kyllÀ vÀhÀn liikaakin. Mutta hommaan kunnon tongit ja painan johdot maahan. Sitten langat saa poikki ilman sÀhkötÀrskyjÀ.

Varmista toki ensin ettÀ on kuiva maa. EpÀilen vahvasti ettÀ on.

Edellinen sivusta arvailee.

Ja toinen sivusta huutelee, ettĂ€ edellinen sivusta arvailee. 

Ihan AP olen.

Niin minÀkin.

Vierailija
10889/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin naisena ÀllöttÀvÀÀ tÀÀ miesten innokas analysointi joka ikisestÀ varsinaista jonka ovat elÀmÀssÀÀn nÀhneet. Jotenkin lapsellista. Ohis

Voi kuinka monta kertaa olen kuullut naisten naureskelevan ex-hoitojensa katkarapua jne. Niin kahvipöydÀssÀ kuin kapakassa. Sana isosta patukastakin tuntuu kiirivÀn tietyissÀ piireissÀ tosi nopeasti. NythÀn oli muuten otsikko, jossa erÀs nainen kertoi Epsteinin patukan olevan todella pieni ja sitruunan muotoinen.

Vierailija
10890/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ketut ja ketunpoikaset langassa.

Vierailija
10891/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, ihana.

-Sitruunamies-

Vierailija
10892/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultsi haluaisin pÀÀstÀ jÀlkiliukkaille!

T. P

Hitsi, sun kanssas đŸ€ŁđŸ˜˜

Vierailija
10893/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko "Sorkkarauta" T. tÀÀllÀ?

Mihin sorkkarauta viittaa, vai keksitkö sen just đŸ€­ T. 

Vierailija
10894/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka monta kertaa olen kuullut naisten naureskelevan ex-hoitojensa katkarapua jne. Niin kahvipöydÀssÀ kuin kapakassa. Sana isosta patukastakin tuntuu kiirivÀn tietyissÀ piireissÀ tosi nopeasti. NythÀn oli muuten otsikko, jossa erÀs nainen kertoi Epsteinin patukan olevan todella pieni ja sitruunan muotoinen.

Joo kyllĂ€ minĂ€kin kerron kavereille lukioaikainen heilojen munista yksityiskohtien ja mittojen kera vuosikymmenien jĂ€lkeen Not. 

Vierailija
10895/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus: Mies, joka on teistĂ€ aidosti kiinnostunut avaa teille itse sielunsa. Ei sepalusta. Kohtaa itsensĂ€, eikĂ€ juokse etsimÀÀn seuraavaa uhria. LĂ€hestyy teitĂ€ oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€. Ja jĂ€rjestÀÀ teille aikaa. 

MissÀpÀ naista lÀhestyisi? Kaikki ovat tehneet selvÀksi ettei heitÀ kiinnosta.

Ja sillÀ tavalla julmasti, ettÀ ensin esitetÀÀn kiinnostusta, mutta yhtÀkkiÀ löytyykin poikakaveria tai jotain muuta sydÀmen musertavaa "leikkiÀ."

Vierailija
10896/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Öö

Vierailija
10897/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllĂ€ minĂ€kin kerron kavereille lukioaikainen heilojen munista yksityiskohtien ja mittojen kera vuosikymmenien jĂ€lkeen Not. 

No kyllÀ sÀ muistat kun se poikkis vapautti sen eka kertaa housuistaan ettÀ miltÀ nÀytti ja tuntui. Sit myöhemmin kokeneempana, kenties keski-ikÀisenÀ, ehkÀ pystyit arvioimaan ettÀ sattuiko eka kerralla kohdalle voittava arpa vai ei.

Vierailija
10898/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin nÀhdÀ sua ja ottaa yhteyttÀ, mutta ahdistuisit perÀssÀ juoksemisesta etkÀ viestiinkÀÀn vastaisi.

Viikonloppuja sulle silti.

Vierailija
10899/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin, mitÀhÀn on arvellut aikanaan se nuori nainen, joka vei John Holmesin poikuuden. Jos molemmat ovat olleet kokemattomia, niin ajatelleet varmaan, ettÀ tÀllaista tÀÀ sitten on kaikkien kanssa, ettÀ puoli vartta sisÀÀn - hyvÀssÀ lykyssÀ.

Vierailija
10900/11487 |
21.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-mies, neljÀ kirjainta. Olisitpa minun.

Esko

Eero, Erik, Eino, Eetu, Eemi, Erno, Eeli, Elis, Elia

Melkein osui 😅

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi viisi seitsemÀn