Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
En vastustaisi rakkaudellista tunteensiirtoa kaivatun seurassa.
What's a more polite term for a self-serving, manipulative, evil asshole with no soul?
Vierailija kirjoitti:
MitÀs se nÀkijÀ on tÀnÀÀn nÀhnyt? Olisiko meidÀn syytÀ keskustella asiasta?
Pitsataikina kohoaa ja keitin kupillisen kahvia ja yllÀtyskin ketjussa juuri sopivasti. En varsinaisesti nÀe kuvia normaalissa arjessa vaan kuulen kun minulle puhutaan, minun ei tarvitse siis tulkita asioita itse. Kaikki nÀyt liittyvÀt asioihin tai luovuuteen. Olen hieman erilaisempi nÀkijÀ, kai tavallisempi ja arkisempi ihminen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Salaat jotain.
Kiitos samoin.Puolestani olen valmis vilpittömĂ€sti paljastamaan salaisuuksiađ
Vierailija kirjoitti:
What's a more polite term for a self-serving, manipulative, evil asshole with no soul?
Pata kattilaa soimaa. ps. jos olet mies
Kaipaako joku tÀÀllÀ Allua tai jotakuta hÀnenlaistaan? Jospa hÀn uskaltaisi sitten kÀyttÀÀ tÀtÀ lempinimeÀ.
ĂlĂ€pĂ€ kerjÀÀ lisÀÀ pskaa niskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaat jotain.
Kuka salaa jotakin?
Ei tÀÀ muuten olis nÀin jumissa. Jokin syy siihen on.
Jos se ei halua puhua sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako joku tÀÀllÀ Allua tai jotakuta hÀnenlaistaan? Jospa hÀn uskaltaisi sitten kÀyttÀÀ tÀtÀ lempinimeÀ.
Kaipaan Uulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀs se nÀkijÀ on tÀnÀÀn nÀhnyt? Olisiko meidÀn syytÀ keskustella asiasta?
Pitsataikina kohoaa ja keitin kupillisen kahvia ja yllÀtyskin ketjussa juuri sopivasti. En varsinaisesti nÀe kuvia normaalissa arjessa vaan kuulen kun minulle puhutaan, minun ei tarvitse siis tulkita asioita itse. Kaikki nÀyt liittyvÀt asioihin tai luovuuteen. Olen hieman erilaisempi nÀkijÀ, kai tavallisempi ja arkisempi ihminen muutenkin.
KyllÀ minÀ nÀen ympÀristössÀkin kaikenlaista joskus mutta se on taas jo eri asia. Silloin puhutaan kokemuksellisuudesta. YmmÀrrÀn tasan kaiken mikÀ liittyy henkimaailmaan ja yhteyteemme sinne. Kaikki on opetettu. PidÀn kyllÀ kokemuksista, olenhan ihminen, ne ovat aina hienoja, ihaniakin ja joskus erittÀin upeita asioita. En nÀe siis mitÀÀn niin ettÀ minun tarvitsisi pelÀtÀ enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn. YmmÀrrÀn myös muita ihmisiÀ ja heidÀn kokemiaan asioita, siksi osaankin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, on vaan parempaakin tekemistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, on vaan parempaakin tekemistÀ.
Sori! Ajattelin ettÀ jos olet mies.
On reilua jakaa rakkautta sitÀ kaipaavalle !
Vierailija kirjoitti:
On reilua jakaa rakkautta sitÀ kaipaavalle !
Rakkaus ei ole alennusmyynti !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. 444 löytyy eiliset terveisteni, lue jos haluat.
Huomenta, inspiroivaa pÀivÀÀ.
Samaa sinulle. KÀvin katsomassa, mutta joo mitÀÀn viestejÀ en ole lÀhetellyt, eikÀ mikÀÀn psykiatrikaan. Nyt en ehdi enempÀÀ tÀytyy mennÀ.
đ
SiinÀ se vielÀ eilen oli, rakkauden ruisleipÀ. Tehtiin kristillinen tasajako: sinÀ söit kaiken, minÀ en saanut mittÀÀn.