Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MitÀ erityistaitoja sinulla on, joista kaivattusi ei tiedÀ mitÀÀn?
MÀ en tiedÀ onko se erityistaito, mutta mulla on sellanen kummallinen tapa katsoa maailmaa tietynlaisesta nÀkövinkkelistÀ, katson kokonaisuuksia ja asioiden limittymistÀ ja taustoja, en oikein osaa selittÀÀ. VÀhÀn kuin katselisi ulkopuolelta kaikkea.
Ei kai tuossa ole mitÀÀn kummallista? Ihan normaalilta kokonaisuuksien ja asiayhteyksien hahmottamiselta kuulostaa.. epÀnormaalina minÀ pidÀn, jos aikuinen ihminen EI nÀe noin.
Cirka 80% ei nÀe noin, MOT.
Vierailija kirjoitti:
En osaa millÀÀn pÀÀttÀÀ, mitÀ tekisin. PÀivÀt ovat tappavan tylsiÀ ja samanlaisia osittain myös siitÀ syystÀ.
Olet tylsÀ tyyppi, joten ei se ole ihme, ettÀ pÀivÀtkin on tylsiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa millÀÀn pÀÀttÀÀ, mitÀ tekisin. PÀivÀt ovat tappavan tylsiÀ ja samanlaisia osittain myös siitÀ syystÀ.
Olet tylsÀ tyyppi, joten ei se ole ihme, ettÀ pÀivÀtkin on tylsiÀ.
Ja sulla tÀÀllÀ ilkeilyÀ tÀynnÀ. Ei kovin hohdokasta siis sullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en tiedÀ onko se erityistaito, mutta mulla on sellanen kummallinen tapa katsoa maailmaa tietynlaisesta nÀkövinkkelistÀ, katson kokonaisuuksia ja asioiden limittymistÀ ja taustoja, en oikein osaa selittÀÀ. VÀhÀn kuin katselisi ulkopuolelta kaikkea.
Ei kai tuossa ole mitÀÀn kummallista? Ihan normaalilta kokonaisuuksien ja asiayhteyksien hahmottamiselta kuulostaa.. epÀnormaalina minÀ pidÀn, jos aikuinen ihminen EI nÀe noin.
MistÀ tuo luku? MinÀ olen tottunut seuraan, jossa tuollainen on normaalia. EikÀ mun piirit ole pienet. En kai minÀ jaksaisi oikein yhtÀÀn viettÀÀ aikaani ihmisten kanssa, joilta puuttuu tuollaiset perustaidot ajattelustaan. Vastenmielinen ajatuskin - joutua viettÀmÀÀn aikaa ihmisen kanssa, joka EI hahmoita ollenkaan kokonaisuuksia ja syyseuraussuhteita :D
MĂ€ kaipaan edelleen sua đ€ ( ja tiedĂ€n, ettĂ€ sĂ€kin mua )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tuo luku? MinÀ olen tottunut seuraan, jossa tuollainen on normaalia. EikÀ mun piirit ole pienet. En kai minÀ jaks
Koronarokotekattavuus. Sopuleita, MOT.
Seuraavassa elÀmÀssÀ jutut rikkinÀisestÀ puhelimesta
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein đđ toimii
Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensÀ myös niiden kanssa konfliktitilanteista.
Vierailija kirjoitti:
MistÀ sÀ tÀllaisen tiedÀt?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa elÀmÀssÀ jutut rikkinÀisestÀ puhelimesta
Jutellan siitÀ sitten seuraavassa elÀmÀssÀ.
TÀÀllÀ odotan sua pylly pystyssÀ. Tulisit kulta jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppania vaihtamalla ei pÀÀse konflikteista eroon.
PÀÀsee, mutta sitten tulee uudet konfliktit. Hiukan kyllÀ mietityttÀÀ, toistuisivatko samat viestinnÀlliset ongelmat kaivatunkin kans.
Ei tule konflikteja, kun pitÀÀ toisesta huolta.TÀysi vapaus harrasteisiin ja menoihin, maittava kotiruoka aikanaan pöydÀssÀ ja sÀnky iltaisin lÀmpimÀnÀ.Suosittelen, ettÀ netti ja Àlypuhelimet suljetaan ja otetaan kÀyttöön reissuvihko ja jÀÀkaapin oveen heippalaput.
EntÀs sun puolelta? Onko tuossa huomioitu sen toisen tarpeet? Etkö laita itse ollenkaan ruokaa?
Kysy tontuilta.
En, vaan puhun nyt pukille.
Vierailija kirjoitti:
Olis niin paljon parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
EeppistÀ pohdintaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt parempi, ettÀ unohdan sinut ja keskenerÀisyytesi ja jatkan matkaani. Kaikkea hyvÀÀ.
On totta, ettÀ olen keskenerÀinen.Silti toivon sulle kaikkea hyvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ sÀ tÀllaisen tiedÀt?
Pikkulinnut lauloi. Tai oikeastaan tais olla se paskaharakka.
Kaivattu on muuttunut liian monella tavalla parin viime vuoden aikana. Pahin muutos ei ole edes orastava alkoholismi ja lihominen vaan se, ettÀ hÀnestÀ on tullut sliipattu setÀmiesmÀinen kokkaripyrkyri, jolla on geelitukka, avoauto ja liian kallis kello.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on muuttunut liian monella tavalla parin viime vuoden aikana. Pahin muutos ei ole edes orastava alkoholismi ja lihominen vaan se, ettÀ hÀnestÀ on tullut sliipattu setÀmiesmÀinen kokkaripyrkyri, jolla on geelitukka, avoauto ja liian kallis kello.
Voi ei.
Vierailija kirjoitti:
Oliks toi mulle?
Niin mikÀ?