Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (7243)
Kun nÀin sinut pari vuotta sitten puolisosi kanssa, ajattelin ettÀ ette ole yhtÀÀn sopiva pari ulkoisesti. Ja nyt tuntuu ettÀ ette ole muutenkaan sopivia toisillenne kun sinÀ vilkuilet niin aktiivisesti minua. Miksette eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€llĂ€ ei pysty lainailla loputtomiin, mutta sanonpa vaan, ettĂ€ tuo đ-emojista johtopÀÀtöksiĂ€ vetĂ€minen on oiva esimerkki miten tÀÀllĂ€ ihmiset menevĂ€t tĂ€ydellisen harhaan. NimittĂ€in itse kĂ€ytin sitĂ€ juuri ilmaisemaan tunnetilaa ainoastaan (kuten monesti ikĂ€iseni ja nuoremmat). YleensĂ€ kĂ€ytĂ€n muita emojeita tÀÀllĂ€, monesti en myöskÀÀn mitÀÀn.
En löydÀ niitÀ johtopÀÀtöksiÀ. Mutta ite tiedÀn ettÀ nuoret kÀyttÀÀ tuota "kuolee nauruun" -merkityksessÀ. Aikuiset ei. Varmasti vaikea kenenkÀÀn tietÀÀ tÀÀllÀ ettÀ kuka on aikuinen ja kuka nuori ja mikÀ onkaan tÀllÀ kertaa merkitys. YleensÀ tÀÀllÀ on vielÀ harvemmin nuoria. Ne on jodelissa.
sivusta
Olen kyllÀ myös lÀhemmÀs 30. IkÀiseni kÀyttÀvÀt tÀtÀ myös riippuen tilanteesta/piiristÀ. On tÀmÀ vaikeaa kun kaikkia pitÀisi aina miellyttÀÀ. Olla trendikÀs ja pinnalla, olla tarpeeksi sivistynyt ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Koska se mies rakastaa vaimoaan, joka pihtaa, vaikka mies rakastaa siitÀ huolimatta.
Miksi alapeukku? Eikö tuo kerro miehen rakkaudesta paljon? HÀn rakastaa aina vain, vaikka nainen ei vÀlitÀ hÀnen tarpeistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on se mun huumoriveikko đ€Łđđ„đ€©đ„° edelleen oon ihastunut ulosantiisi
kertoo enemmÀn siitÀ ettÀ henkilö kÀynyt sellaisen koulun joskus jeesuksen aikaan missÀ 4 oli huono numero, ei toiseksi paras. hÀnen sivistyksensÀ tason voi pÀÀtellÀ siitÀ. ja sinun.
EiköhÀn nyt kaikki tajunneet ettÀ tarkoitin peruskoulua. EihÀn korkeakouluissa edes ole mitÀÀn luokkia eikÀ voi jÀÀdÀ luokalle.
yleinen kommentti kun artikulointi jÀÀnyt vajaaksi. eiköhÀn nyt kaikki tajunnut.
đ„±
Ei kannata yrittÀÀ edes palstalla esittÀÀ viisasta, jos on tyhmÀ kuin saapas. Tekee itsestÀÀn lÀhinnÀ naurettavan.
kenelle osoitit kommenttisi. kuka tekee. puuttuu sana, Àidinkieli mikÀ numero.
đ„±
EhkÀ en mahdu mihinkÀÀn lokeroistanne! Nuoret tai aikuiset. Onko vÀÀrin sooloilla omaansa? Ottaa vaikutteita vÀhÀn kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulet valmiiksi
Tule hyvÀ kakku, ÀlÀ tule huono kakku
Se on tule hyvÀ kakku, ÀlÀ tule paha kakku.
Terveiset hiekkalaatikolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ se puolisosi kun kerran himoitset muita.
PitkÀssÀ suhteessa nÀkee muitakin kun on silmÀt pÀÀssÀ. Ei puolisoita siksi jÀtetÀ.
Ai jos sÀ vuosikausia haaveilet jostakin toisesta kuin puolisosta, niin silti vaan jatkat puolison kanssa?
Me ollaan valmiita. Vihdoinkin. En osaa sanoa mikÀ on pÀÀllimmÀisin tunne, ehkÀ helpotus. EnÀÀ ei tarvitse arvailla mitÀ aiot koska tiedÀn ettÀ et tee suhteeni mitÀÀn. EhkÀ haaveilet tÀÀllÀ, siitÀ sitten vaan - en jatka lukemista, enkÀ varsinkaan kommentoimista. Toivottavasti olet ... tyytyvÀinen? Onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuuma
Hottis kuulemma đ palaako nĂ€pit
Jos pÀÀsisin kosketusetÀisyydelle niin selviÀisi palaako nÀpit
Ei muuta kun kÀhmÀiset pakaroista kiinni, kun nÀhdÀÀn
Minun puolesta sopii đđ
Sovittu đ
Nyt sitten vaan nappaamaan kaivattua pakarasta đ€đ
unohdin basistin jonka kieli roikkuu itsestÀ katsottuna vasemmalla poskella.
đ„±
No nyt sĂ€ tulit sotkee mun sÀÀtĂ€misen tĂ€hĂ€n, ootko mustis vai miten onnistuit just tĂ€hĂ€n vĂ€liin. T. Se sun ihailija đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulet valmiiksi?
Tule auttamaan.
Miten voin auttaa? đ
Tee minusta valmis.
Ei sitÀ voi toinen tehdÀ. Valmius syntyy omia aikojaan, kun oikea ilmaantuu ja jos hÀn on jo vierellÀ, silloin ei varsinkaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna yksi tunniste kaivatustasi!
Ei huvita.
Toi osuu aika monen vaimoon.
Moni mies ei taida sitten olla kovin haluttava.
Usein on. Se on vaan vaimon valtapeliÀ. Ja sitten itketÀÀn kun mies kÀy vieraissa.
Miksi mies ei eroa jos vaimon kÀytös ei miellytÀ?
Aina ei voi.
Toki voi, jos ei ole tÀysin lapanen.
Aivojesi paikalla on lapanen.
TÀllÀ kertaa lÀhetÀn tunnisteettoman hyvÀn yön toivotuksen.
Minulla on hyvÀ hÀmÀrÀnÀkö. PÀivÀt on kamalia. HyvÀÀ yötÀ hÀmÀrÀlleni
đŠ
Isot starat pitÀvÀt huolta itsestÀÀn. Maku on siksi raikas ja voi nuolla vailla huolta taudeista. Ja hiveleehÀn se egoa, kun saa heiltÀ, joita koko maailma haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€llĂ€ ei pysty lainailla loputtomiin, mutta sanonpa vaan, ettĂ€ tuo đ-emojista johtopÀÀtöksiĂ€ vetĂ€minen on oiva esimerkki miten tÀÀllĂ€ ihmiset menevĂ€t tĂ€ydellisen harhaan. NimittĂ€in itse kĂ€ytin sitĂ€ juuri ilmaisemaan tunnetilaa ainoastaan (kuten monesti ikĂ€iseni ja nuoremmat). YleensĂ€ kĂ€ytĂ€n muita emojeita tÀÀllĂ€, monesti en myöskÀÀn mitÀÀn.
En löydÀ niitÀ johtopÀÀtöksiÀ. Mutta ite tiedÀn ettÀ nuoret kÀyttÀÀ tuota "kuolee nauruun" -merkityksessÀ. Aikuiset ei. Varmasti vaikea kenenkÀÀn tietÀÀ tÀÀllÀ ettÀ kuka on aikuinen ja kuka nuori ja mikÀ onkaan tÀllÀ kertaa merkitys. YleensÀ tÀÀllÀ on vielÀ harvemmin nuoria. Ne on jodelissa.
sivusta
Olen kyllÀ myös lÀhemmÀs 30. IkÀiseni kÀyttÀvÀt tÀtÀ myös riippuen tilanteesta/piiristÀ. On tÀmÀ vaikeaa kun kaikki
Ei noissa emojitrendeissÀ kannata yrittÀÀkÀÀn olla perillÀ. Nykyiset ylÀasteikÀiset on keksineet niille jo taas uudet merkitykset saadaakseen mielestÀÀn ikivanhat parikymppiset vaikuttamaan jo pihalla olevilta boomereilta. Ja seuraava ikÀluokka keksii taas uudet merkitykset ja seuraava jne.
eri
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan valmiita. Vihdoinkin. En osaa sanoa mikÀ on pÀÀllimmÀisin tunne, ehkÀ helpotus. EnÀÀ ei tarvitse arvailla mitÀ aiot koska tiedÀn ettÀ et tee suhteeni mitÀÀn. EhkÀ haaveilet tÀÀllÀ, siitÀ sitten vaan - en jatka lukemista, enkÀ varsinkaan kommentoimista. Toivottavasti olet ... tyytyvÀinen? Onnellinen?
MitÀ olet itse tehnyt, kun on varaa osoitella? MinÀ kurottelin sinua kohti, sinÀ työnsit jyrkÀnteeltÀ alas. Sen jÀlkeen odotat, ettÀ tulen uudestaan.
Tee minusta valmis.