Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietyt piirteet naisessa paljastavat, että hän saattaa olla jopa vaarallisempi kuin moni mies.

Vierailija
06.11.2025 |

Ja mikä pelottavinta, näitä naisia voi olla keskuudessamme enemmän kuin on kuviteltu. Edes asiantuntijat eivät täysin käsitä, kuinka kylmääviin tekoihin tämä yksi ihmisryhmä kykenee.

KUN ajattelet psykopaattia, mitä näet?

Moni näkee miehen, eikä ihme. Kautta aikain on ajateltu, että psykopaatin piirteitä esiintyy huomattavasti enemmän miehillä kuin naisilla. Uusi tutkimus ehdottaa, että näin ei kuitenkaan ole.

Tutkimuksen mukaan naispsykopaatteja voi olla jopa viisi kertaa enemmän kuin on luultu siis lähes yhtä paljon kuin miehiä.He vain pysyttelevät miehiä paremmin piilossa.

Niin

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-13130729/women-psychopa…

"More women are psychopaths than previously thought, expert claims - these are the 7 key signs to look out for"

"

The 7 key signs of psychopathy in women 

Expressing violence verbally

Emotional aggression 

Spreading lies/rumours 

Deceit  

Flirtation

Seduction

Manipulation "

Katsoin tänään eduskunan kyselytuntia ja kaikki 7 täsmäävät pelottavan hyvin Riikka Purraan.

Vierailija
22/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään odottanut, milloin incelit tajuavat tämän.

Teidän henkenne on meidän käsissämme, jäbät. Tosin ei siihen psykopatiaa tarvita, naissukupuoli riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olenkin sitä mieltä, että meidän naispsykopaattien tulee ottaa ohjat käsiimme ja alkaa rauhoittaa kirurgisesti häirikkömiehiä öisin kaduilla. 

Liian kilttiä. 

Vierailija
24/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jopa vaarallisempi kuin moni mies"

Tässä ap myöntää, että miehet ovat vaarallisia.

Ja: hän myöntää myös, että pelkää naisia.

Totuuden myöntäminen on viisauden alku.

Vierailija
25/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoitatko nyt käsitettä secondary psychopath vai primary psychopathia? Jälkimmäiset enimmäkseen miehiä.

Vierailija
26/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murhanhimoisesta katseesta, kuin katsoisi itse pirua silmiin

Höpölöpö. Psykopaatin tunteita et näe. Voi hymyillä lempeästi ja katsoa suoraan sieluusi samalla kun kaivaa pallisi ulos kivespusseista.

Totta tuokin, naiset on petoja

Vierailija
27/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat ne piirteet?

Lihaksikas nainen

Vierailija
28/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti todennäköisesti hymyilee sinulle hyvin viehättävästi. Ehkä olet kohdannut autistin tai vain henkilön, joka ei pidä sinusta? ;)

Vierailija
29/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen järjestänyt kenkää yhdelle esimiehelle (hän puhui minulle ikävään sävyyn) ja yhdelle työkaverille (ylimielinen henkilö, eri työpaikka). Lisäksi olen mustamaalannut nykyiselle esihenkilölleni yhtä työkaveriani eliminoidakseni hänet (epäpätevä hoitamaan tehtävää). Tämä asia vielä vaiheessa.

Olen mustamaalannut yhtä henkilöä (kohdisti minuun fyysistä väkivaltaa) hänen entiselle esimiehelleen niin, että joutui entisen esimiehen puhutteluun, eikä voi enää käyttää tätä nimekästä henkilöä suosittelijanaan hakiessaan seuraavaa johtajan virkaa.

Olen myös pettänyt puolisoani kolmen eri henkilön kanssa kostaakseni hänelle hänen sivusuhteensa.

Kaikki em. ovat kostoja. Niitä ei olisi tapahtunut, jos minua olisi kohdeltu oikeudenmukaisesti. Olen hyvin ylpeä siitä, että kostin.

En koe olevani psykopaatti.

Vierailija
30/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen järjestänyt kenkää yhdelle esimiehelle (hän puhui minulle ikävään sävyyn) ja yhdelle työkaverille (ylimielinen henkilö, eri työpaikka). Lisäksi olen mustamaalannut nykyiselle esihenkilölleni yhtä työkaveriani eliminoidakseni hänet (epäpätevä hoitamaan tehtävää). Tämä asia vielä vaiheessa.

Olen mustamaalannut yhtä henkilöä (kohdisti minuun fyysistä väkivaltaa) hänen entiselle esimiehelleen niin, että joutui entisen esimiehen puhutteluun, eikä voi enää käyttää tätä nimekästä henkilöä suosittelijanaan hakiessaan seuraavaa johtajan virkaa.

Olen myös pettänyt puolisoani kolmen eri henkilön kanssa kostaakseni hänelle hänen sivusuhteensa.

Kaikki em. ovat kostoja. Niitä ei olisi tapahtunut, jos minua olisi kohdeltu oikeudenmukaisesti. Olen hyvin ylpeä siitä, että kostin.

Narsisti. 

Vierailija
31/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti todennäköisesti hymyilee sinulle hyvin viehättävästi. Ehkä olet kohdannut autistin tai vain henkilön, joka ei pidä sinusta? ;)

Mulla on aika tuima katse vieraita ihmisiä kohtaan mutta jos olet kaveri/ ystävä näet eri ihmisen. Ainakin kuvittelen olevani suht normi persoona, näin suomalaiseksi. Elämä opettanut olemaan varovainen ja kyyninen. 

Vierailija
32/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on parempi ap:n miespuoleiselle jälkikasvulleen opettaa vanha totuus.

Poika, älä koskaan riko naisen luottamusta tai sydäntä. Äläkä häpäise, sillä helvetin ärjy Ei vedä vertoja häväistyn naisen raivolle. 

(ja tämä ei siis mitenkään liity psykopatiaan, vaan naiseuteen) 

Tämä pätee vain miehuutensa menettäneisiin länsimaalaisiin. Luuletko naisen raivolla oleva jotain merkitystä saudi tai afgaanimiehelle?

Vierailija
33/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.&nbsp

En ole. Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Näin ainakin psykiatrin mukaan. Luulisi hänen tietävän. Olen pitkässä parisuhteessa, minulla on akateeminen loppututkinto, työpaikka sekä velaton omistusasunto Helsingissä, joten kaikki on oikein mallillaan :)

Vierailija
34/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.&nbsp

Vierailija
35/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luulitko, että psykopatia olisi vain miesten ominaisuus? Millä perusteella?

TÄMÄ!!! Voidaanko jo pliis päästä yli tästä olettamuksesta, että kaikki naiset ovat jotain viattomia pyhimyksiä? Kun eivät ole ja me muut naiset myös saadaan kärsiä näiden häiriintyneiden yksilöiden käytöksestä. Kyllä me naiset nähdään sen läpi, mutta miehillä on vaikeuksia. Jos on blondattu tukka, isot rinnat ja söpö hymy, niin mies ei voi pitää sellaista naista pahana, vaikka se tekisi mitä. 

Vierailija
37/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
38/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani

Narsisti ei edes menisi psykiatrille. Minä halusin mennä, koska halusin, että minut diagnosoidaan. Epävakaa  persoonallisuushäiriö tosiaan löytyi. Olen ylpeä myös siitä.

Vierailija
39/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei edes menisi psykiatrille. Minä halusin mennä, koska halusin, että minut diagnosoidaan. Epävakaa  persoonallisuushäiriö tosiaan löytyi. Olen ylpeä myös siitä.

Vierailija
40/71 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen. Minulla on tapana myös hymyillä oikein herttaisesti ja puhua lempeällä äänellä. Toisaalta olen impulsiivinen ja tarvitsen jatkuvasti jännitystä.