Koska jouluun on tänään tasan seitsemään viikkoa, avaan kipeän aiheen: Niitä kamalia villasukkia ja Vihreitä kuulia EI HALUA kukaan alle 70v
Oletteko kuulleet sellaisesta asiasta kuin kaupunki ja keskuslämmitys? Sisällä on aina lämpimät lattiat ja kaupungeissa lumi aurataan pois jalkakäytävältä.
Kommentit (52)
Bandan konevehti rasia ja lasten vanukkaita vasullinen.
Ja kiukuttelijan vastapainoksi yleisön pyynnöstä tämä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4939003/vihrean-kuulan-kiinnittaminen-o…
Teen tämän joka ikinen joulu. Tehkää tekin. Ottakaa kisa: kellä kuulat pysyy pisimpään, voittaa. Tai kuka pisimpään pystyy olemaan nauramatta, voittaa.
Ap on ikävä ihminen, varmaan depressiivinen ja ehdottomasti aivovammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Vihreät kuulat ovat KAIKKEIN epäterveellisin joulumakeinen. Suklaasta saa aina terveyshyötyjä, siitä sokeriesanssipallosta EI MITÄÄN!
Mitä terveyshyötyä sokerisesta maito"suklaasta" saa?
Pandan juhlapöydän parhaat, vuoden terveystuote. Itse lisään aina aamusmoothien joukkoon.
Maksa ja suolisto kiittää.
No senhän takia terveystuotteita syödään. Duh.
Vihreitä kuulia haluan joka vuosi sen yhden laatikon. Villasukkani teen itse, mulla on kotona aina villasukat, kesät ja talvet (paitsi silloin kun on niin lämmin ettei ole sukkia ollenkaan). Puuvillasukat laitan vain jos pitää poistua kotoa.
Halloween-kuulat oli aika hyviä. Mustat ja oranssit sopii ihan hyvin joulupöytäänkin. Viimeistään uudeksi vuodeksi.
Nyt pitää vain hamstrata alesta.
Hulluja puhut! Onneksi kohta on joulu ja pukki tuo nuo molemmat. Terv. N 65
Minä asunkin landella ja täällä on ihanaa! Talvella on kylmät lattiat, mutta se ei johdu asuinpaikasta, vaan talon iästä. Minä teen aina jouluksi itselleni uudet villasukat. Oikeastaan teen niitä ympäri vuoden ja suurin osa menee hyväntekeväisyyteen. Eli siis itselleni joululahjaksi uudet villasukat ja tietenkin vihreitä kuulia. Ne on irtokarkkilaarissa paljon halvempia kuin rasiassa olevat. Vihreät kuulat on ehdottomasti tehokkaimpia makean nälkään. Niitä riittää syötäväksi 1 tai 2 kerrallaan ja makean himo on taltutettu pitkäksi aikaa. Tavallisia halpisirtareita täytyy mättää pussillinen ennen kuin tuntuu yhtään missään.
Talvessa on parasta villasukat, takkatuli ja lämmin kaakao!
Otan vastaan villaa ja oranssit kuulat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin väsynyt provo, niin väsynyt.
Juu ainkin 10 vuotta aina joulun alla.
Huomasitko, ap, kuinka monta alapeukkua sait?
P.s. Tahdon joululahjaksi villasukat ja vihreitä kuulia
N34
Minä kyllä tykkään villasukista, mutta niitä on kertynyt kymmeniä pareja vuosien mittaan, kun tuntuvat olevan nykyään muotilahja. Ei niitä niin paljon tule käytettyä, että useita pareja vuodessa kuluisi puhki
Halutaan shampanjakuulia ja merinovillasukat!!!!!!!!