Koska jouluun on tänään tasan seitsemään viikkoa, avaan kipeän aiheen: Niitä kamalia villasukkia ja Vihreitä kuulia EI HALUA kukaan alle 70v
Oletteko kuulleet sellaisesta asiasta kuin kaupunki ja keskuslämmitys? Sisällä on aina lämpimät lattiat ja kaupungeissa lumi aurataan pois jalkakäytävältä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä kuulia en halua, mutta villasukat kyllä kelpaa.
Juu, kuulat nou mutta sukat jees!
Haaveilen villasukista. Voi että kun joku tekisi tai antaisi vaikka ostetut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Vihreät kuulat ovat KAIKKEIN epäterveellisin joulumakeinen. Suklaasta saa aina terveyshyötyjä, siitä sokeriesanssipallosta EI MITÄÄN!
Mitä terveyshyötyä sokerisesta maito"suklaasta" saa?
Pandan juhlapöydän parhaat, vuoden terveystuote. Itse lisään aina aamusmoothien joukkoon.
Kyllä haluaa, sukat on aina hyvä lahja, sen sijaan ne paska kännykät ym. ökylahjat voisi unohtaa.
Mä tykkään. Kiitos pukki jos noita minulle tuot! Ja samaa mieltä olen ollut noin 10-vuotiaasta lähtien, jolloin tajusin, ettei lahjan ole pakko olla muovia ja haista kemikaaleille.
N60
Ootko kuullut sellaisesta kun lumihankijuoksu villasukat jalassa.
Oletko koskaan erehtynyt ulos talvipakkasella.
Keuhkot tykkää, paitsi astmaatikoilla ei vissiin tykkää en tiedä.
Kiva ulkoilla villasukat jalassa.
Kaikki paitsi kotihiiret tykkää villasukista.
Jos saat niitä. Vie pelastusarmeijalle.
Kuljen kesät talvet villasukissa, niinkotona,kylässä,veneellä,hotellissa matkoilla,aina on omat villasukat mukana, siksikin niitä kuluu, itse kudon kun mummot ovat jo kuolleet, lahjaksikin kelpaisi mainiosti. Villasukat ovat rakkauden tekoja läheiselle.
Ei voi muuta sanoa kun että, on ihmisellä pienet piirit. Koko vuoden odottaa, että saa laittaa tänne samat aloitukset ja lätinät.
Mulla on lapsenlapsia kuusi, kotimaassa ja ulkomailla ovat. Kyllä on jo keväästä asti lähetetty viestiä ja videolla kysytty että mummmiiiii, joko olet kutonut villasukkia, me tarvitaan. Ikähaarukka on 6 viiva 16 näillä. Puhu vaan itsestäsi ap, hyvin monelle kelpaa villasukat jotka on itse tehty. Kuuluta kirkossa ja torilla ettei sulle kelpaa.
Oletko ap kuullut sellaisesta, että sukkia voi käyttää kun palelee. Ei ole pakko koko aikaa. Itse olen tavannut kierrättää "turhat" lahjat edelleen. Vaihdan kortin ja säästän ihan saatanasti rahaa.
Veikkaan että sulle pukki tuo risuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät villasukat on parhautta. Mulla on joka ilta villasukat kotona jalassa.
Kumpi näistä läskeistä lesboista olet?
Sun piti laittaa tuo äidillesi, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Vihreät kuulat ovat KAIKKEIN epäterveellisin joulumakeinen. Suklaasta saa aina terveyshyötyjä, siitä sokeriesanssipallosta EI MITÄÄN!
Mitä terveyshyötyä sokerisesta maito"suklaasta" saa?
Pandan juhlapöydän parhaat, vuoden terveystuote. Itse lisään aina aamusmoothien joukkoon.
Maksa ja suolisto kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä kuulia en halua, mutta villasukat kyllä kelpaa.
Villasukat on aina hyvät. Vihreät kuulat menee osana sitä finlandia-rasiaa. Ei minun suosikkeja yksinään mutta muidenmakuisten joukossa aivan ok. Kerran vuodessa finlandiarasia riittää minulle. ikä 59.
Minullapa on vihreät kuulat villasukat. Novitan kohtaa Fazerin Sain sukat valmiiksi neulottuna, mukana tietysti myös Vihreitä kuulia 😂
Meidän 26 v. nimenomaan haluaa Finlandia- ja Vihreitä kuulia.
Mä tykkään kuulista. Suorastaan odotan, että saan lahjaksi kerran vuodessa, mutta pukki tuokin suklaata. :-/
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on vihreät kuulat villasukat. Novitan kohtaa Fazerin Sain sukat valmiiksi neulottuna, mukana tietysti myös Vihreitä kuulia 😂
https://www.fazer.fi/reseptit-ja-ideat/sesongit/joulu/artikkelit/nain-t…
Vielä ehtii tehdä jouluksi 😍
Villasukat on parhaita, niitä on kiva saada lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voi ottaa kaikki ne sukat ja kuulat, joita sinä et halua. N50
Aivan, vanhuus on henkinen tila, joka ei välttämättä liity ikään.
Kuten ap:n jämähtäminen viisivuotiaan uhmaikäisen kehitystasolle. Mitähän hänelle mahtoi silloin tapahtua?
Minä haluan lämpimät sukat ja pidän vihreistä kuulista :)