SDP: Sanna ei ollut ihmisten ihminen
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011602043.html
Sanna Marin nosti tuoreessa kirjassaan esiin Sdp:n likaisen pelin. Nyt puoluevaikuttajat kertovat IS:lle suorasanaisesti oman näkemyksensä, osa on täysin eri mieltä Marinin kanssa. Oli turha taistella häntä vastaan, yksi haastatelluista sanoo.
Kommentit (252)
Minä, minä, minä, minä - Sanna. Kaikki mitä suunnitelmallisesti tehnyt ja sanonut kohdistunut hänen omaan egoon ja hyötyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä, minä - Sanna. Kaikki mitä suunnitelmallisesti tehnyt ja sanonut kohdistunut hänen omaan egoon ja hyötyyn.
En näe siinä mitään vikaa. T. Kaisa Juuso
Huvittavan tyhjä ihminen tämä Marin.
Ja luulee olevansa jotain suurta. Voi voi. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta saisi nostettua monta kunnianloukkausjuttua.
Olet oikeassa. Kyllä tässäkin ketjussa perussuomalaisia on haukuttu ihan kybällä.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti löydätte tyhjyydestä paljon puhetta 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta saisi nostettua monta kunnianloukkausjuttua.
Olet oikeassa. Kyllä tässäkin ketjussa perussuomalaisia on haukuttu ihan kybällä.
Onko perussuomalaiset luonnollinen henkilö?
Hirveä hulabaloo tyhjästä kuoresta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuin vain tulemaan tähän ketjuun.
Sinä taidat asua täällä? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hirveä hulabaloo tyhjästä kuoresta. 🤣
Hienosti te pidätte sitä yllä 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain sivunumeroa.
Ei Sanna Suomeen enää halua. Ei kiinnosta Tampereen kylän valtuusto eikä Suomi-pitäjän eduskunta. Ehkä EU-komissaarius saattaisi kiinnostella.
Kunnianhimoa on. Reflektiokykyä ei. Vaarallinen yhdistelmä. Parempi kun pysyy liihottamassa tuolla pitkin maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan persoona on kehittynyt niin kansainväliseksi, ettei hän sovi enää suomalaisiin kuvioihin. Enkä usko, että hän itsekään kokee viihtyvänsä Suomessa niin hyvin, varsinkaan ammatillisessa mielessä, että jäisi tänne. Oma veikkaus on, että kun tenavalle tulee ikää tarpeeksi, hän muuttaa ulkomaille ja avioituu siellä. En siis usko hänen paluuseensa kotimaan politiikkaan.
Sama suunta on myös Orpolla eli seuraavana on vuorossa tehtävä, jossa hän saa olla paljolti ulkomailla, koska kotimaassa ei varmastikaan poliittista uraa enää tehdä tämän pestin jälkeen.
Orpoa on kyllä vaikea nähdä kanssinvälisissä tehtävissä. Ei hänellä riitä kielitaito, rohkeus, itsevarmuus tai karisma niihin kuvioihin.
Ei siinä Sannankaan enkussa kehumista ole. 🤭 Ja molemmat
Ruotsia ei osaa yhtään, vai onko kyse narsismista; niiden pitää olla täydellisiä eikä vain 'puolikkaita' osaamisineen.
Vierailija kirjoitti:
PERSU VASTAA MIKSI PURRAN KANNATUS ROMAHTI KESKEN HALLITUSKAUDEN 43 % 😝😝😝😝
Vastatkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kivaa nähdä vuoden päästä kenen näistä kirjaa eniten myyty ? Marinin, Halla-ahon vai Niinistön. 🤣🤣🤣🤣 mitäpä veikkaat ?????
Eihän Halla-ahon kirjassa ollut muuta kuin kertoi että petti vaimoa 8v putkeen ja teetti syrjähyppylapsen, johon ei pidä yhteyttä niinkuin normaalit tåisät .🤮🤮🤮🤮🤮 ,.,
Tuskin nyt sentään Sanna Marin palaa rivikansanedustajaksi tai ministeriksi, sillä hän on jo tuon kokenut työurallaa. Hän on tottunut menemään uralla eteenpäin, ei taaksepäin.
Luulen, jos palaa politiikkaan, on kansainvälisessä politiikassa, kuten jo onkin (Ukrainan jälleenraken. projektin hallituksen jäsen) tai sitten Eu. Marinilla on sen verran korkea kansainvälinen meriitti, tuskin tulee enää työskentelemään Suomessa, vaan jatkaa Stubbin linjaa kansainvälisessä politiikassa ja tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on varmasti paljon persuja, joten tulin vain kysymään, joko Riikka Purra on kommentoinut puolueessaan rehottavaa nepotismia?
Vastausta odotellaan?????
Missä demarirotta näkee nepotismia ? Et varmaan edes tiedä mitä sanan merkitys on. Joko demari puheenjohtaja on komentoinut SDP edustajien pedofiilituomioita ? Varapappa ym
Sdp:n kuntavaaliehdokkaalle yli kolmen vuoden vankeustuomio: Raiskasi naisen rikoskumppaninsa kanssa vain pari viikkoa ennen vaaleja käytti hyväksi väkivaltaa ja uhrin pelkoa - Suomen Uutiset https://share.google/euHypgoGZR7WybYcX
Onko anali tai bilettäjä kommentoinut tätä raiskarin tekoa ja tuomiota?
Mutku persut! Mutku Riikka! Yhyy!
T. Sannakulttilainen