Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki rakastavat hevosia, Areena

Vierailija
06.11.2025 |

Onpa vaan Yle tylsän sarjan kuvannut, kolme jaksoa katsonut enkä taida jatkaa. Kallis taitaa olla, kun Islannissa kai kuvataan.

Elina Knihtilä kävi näyttelemässä noin 10 minuuttia. 

Hyviä näyttelijöitä mutta tylsiä.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa asennossa iso-maha-miehen kanssa notkuta. Ei yllä sisään. Tiedän😂 jakso 4 

Mikä asento? En ole vielä katsonut ensimmäistäkään jaksoa, mutta haluan tietää tämän asian heti. :D

Ratsastaja ratsasti. Kuvitteliko että Oskarin jalat oli hänen jalat? Antonio ohjaksia vai antoiko mennä?

Sama suomeksi kiitos.

Vierailija
42/97 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levottomat 4.

Levottomista parikymppisistä tuli yllättäen levottomia viisikymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rakastin, lihakaupassa oli alle 3€/kg vuosia sitten.  Isännät osti koirilleen kymmeniä kiloja kerralla.  Itse tein paljon kylmäsavu ja suolalihaa, jostakin syystä hinta sitten pompsahti.  

Aijaa minä taas syötin koiranlihaa perheelle. Tuli hyvät piffit rakista ja sai vielä karvakintaat päälle 😋

Vierailija
44/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rakastin, lihakaupassa oli alle 3€/kg vuosia sitten.  Isännät osti koirilleen kymmeniä kiloja kerralla.  Itse tein paljon kylmäsavu ja suolalihaa, jostakin syystä hinta sitten pompsahti.  

Aijaa minä taas syötin koiranlihaa perheelle. Tuli hyvät piffit rakista ja sai vielä karvakintaat päälle 😋

Oletkos sitä maukusoppaa kokeillut jonka resepti pyörii palstalla? Kissoissa taitaa olla aika vähän syömistä, mutta pyydystät sitten useamman.

Vierailija
45/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanoteeraus yletä. Tällä rahalla olis saanut monta hyvää brittiläistä,  tanskalaista, ruotsalaista sarjaa talven iloksi. Ei kiitos tämmöistä sontaa enää ikinä! Nyt on kyllä talikoitu, luotu sontaa ja rahat  valuneet tyhjään. 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Vierailija
46/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso tuli aamuvarhain katsottua.  Aika pitkästyttävä ja alakuloinen meininki.  

Vierailija
47/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin Islannin matkailumainos. Maisemat valittu ja henkilöt päälleliimattuina villapaidoissaan siinä päällä. Hyvät näyttelijät kyllä valittu. Ehkä Islannin matkailuorganisaatiolla on varaa maksaa. 

Vierailija
48/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä ohjelma. Mutta enemmän mua harmitti se, että painorajat ylittyivät kyllä islanninhevosten kohdalla. Nehän kantavat selässään max 90 kg kiloisia ihmisiä. 

Kun katsot tarkkaan niin ei siinä kentällä ekassa jaksossa mielestäni Knihtilä itse hevosen selässä istu. Eikä hetkeä myöhemmin tiellä myöskään Edelmann. 

Vierailija
49/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä ohjelma. Mutta enemmän mua harmitti se, että painorajat ylittyivät kyllä islanninhevosten kohdalla. Nehän kantavat selässään max 90 kg kiloisia ihmisiä. 

Kun katsot tarkkaan niin ei siinä kentällä ekassa jaksossa mielestäni Knihtilä itse hevosen selässä istu. Eikä hetkeä myöhemmin tiellä myöskään Edelmann. 

Kyllä istui molemmat hevosten selässä. Et tainnut itse katsoa koko ensimmäistä jaksoa? Ihan jo se pelkkä istuminen on väärin, koska painoraja on 80-90kg. 

Vierailija
50/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että Suomessa näin surkeasta käsikirjoituksesta tuotetaan sarja. Se hyvä tietenkin, että kuvaushenkilökunta ja näyttelijät saivat töitä mutta kai näille pitäisi olla katsojiakin. Valitettavasti suomalaisten kässärien laatuero verrattuna muihin pohjoismaihin on valtava. 

Vierailija
51/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat maisemat! Jo senkin takia kannattaa katsoa. Kovin kepeä tarina. Loppu oli kuin satukirjasta.

Vierailija
52/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tota Edelmania. 

Vierailija
53/97 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin läpi, vilkuilin vain sitä oikeastaan ja välillä ipadiillä selailin somea ja tätä palstaa. Tylsähön se sarja oli.  Samuli  jähmeässä roolissaan oli minusta jotenkin aito ja hyvä, mutta ei koko sarja todellakaan mitenkään ihmeellinen ollut. 

Vierailija
54/97 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten onneton. 

Vierailija
55/97 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä sarja oli hyvä, ihan harmitti kun oli vain neljä jaksoa. Ihanan rauhallinen tunnelma. Nykyihminen kaipaa koko ajan toimintaa, välkkyviä valoja, nopeita tilanteita jne. Hyvä harjoitella keskittymään rauhallisiin asioihin ja rauhoittaa omaa hermostoaan. Kiva myös tämmöiset keski-ikäiset päähenkilöt eikä aina jotain parikymppisiä hupakoita.

Vierailija
56/97 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Knihtilä piipahti vain ekassa jaksossa muutaman minuutin? Halusiko vain Islannin lomalle ja ehkä käsikirjoittaja ystävällisyyttään kirjoitti piipahdusroolin. 

Vierailija
57/97 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian kaurismäkeläinen tempo. Ei kukaan oikeasti puhu noin hitaasti ja mumisemalla edes vierasta kieltä. Enempi minustakin olisi saanut olla huumoria mukana, tragikomediana olisi toiminut paremmin. Esim. vetäjän putoaminen rotkoon kustessa toimi ja saunan laulukohtaukset.

Samuli Edelmanista en ole koskaan tykännyt näyttelijänä enkä laulajanakaan, mutta se on tietty makuasia.

Vierailija
58/97 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelmann aika tuhdissa kuosissa.

Vierailija
59/97 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Franzénin ja Knihtilän hahmot on pariskunta. Mikä näiden muiden sukulaisuus tai suhde keskenään on?

Vierailija
60/97 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en katso keski-ikäisten suomalaisten tuotoksia, niin aneemista ja ankeaa kuvausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän