Analyysi: Nyt on Antti Lindtmanilla kissanpäivät - kritiikki toimii ja vetoaa etenkin naisiin
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin paska hallitus. Kokoomuksella aina ne itseään paremmiksi luulevat rikkaat äänestäjänsä. Sekä muu naurettava hienosto. SDP:n kannatus nousee tappiinsa vaaleihin mennessä.
SDP on samaa kuin kokoomuskin mutta punaisessa lahjapaperissa. Veivät työläisiltä eläkeputkenkin. Olet ihan väärässä jos kuvittelet demareita kiinnostavan työläiset ja köyhät. Näkerhän sen nyt Marinistakin. Valta ja raha maistuu, ei köyhien etujen ajaminen.
Tämä. Se on kipeä peiliin katsomisen paikka kun tajuaa, että demarit ei olekaan työväenpuolue eikä puolusta sinua olit sitten töissä tai työtön. Katsokaa niiden tekoja ja päätöksiä. Niistä sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Antti Lindtman porukoineen ei olisi ikinä toiminut niin kuin nykyinen hallitus. Tää hallitus on susipaska.
Juu ei vaan olisivat korottaneet veroja,velkaantuneet vielä enemmän,avanneet itärajan ja lisänneet haittamaahanmuutoa eli tulevaisuuden äänestäjiään. Olisivat siis ampuneet kuolevalle suomelle viimeisen luodin.
Vierailija kirjoitti:
Antti Lindtman porukoineen ei olisi ikinä toiminut niin kuin nykyinen hallitus. Tää hallitus on susipaska.
Miten hän olisi toiminut? Mitä hän olisi tehnyt eri tavalla ja mitkä asiat SDP korjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän olisi toiminut? Mitä hän olisi tehnyt eri tavalla ja mitkä asiat SDP korjaa?
Tähän kukaan ei osaa vastata. Ja selvähän se on ettei eroa ole ja mitään nyt tehtyjä päätöksiä ei peruta. Ei, koska nämä kaikki olisi tapahtunut joka tapauksessa olisi vallassa ollut mikä tahansa puolue. Rahat on loppu ja varaa muuhun ei ole. Itse olen seurannut politiikkaa jo niin pitkään, että olen huomannut että puolueiden politiikka eroaa hyvin vähän toisistaan kun kyse on taloudesta.
Itse lihaasyövänä nelikymppisenä työssäkäyvänä miehenä on itsestään selvää, että persuja tai kokkareita ei äänestetä. Sellaiset on sotkut nyt saatu siivottaviksi, että istuva hallitus tulisi saattaa vastuuseen tuhotöistään.
Liityn siis naisten klaaniin ja äänestän demareita. Huonommaksi ei voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kukaan ei osaa vastata. Ja selvähän se on ettei eroa ole ja mitään nyt tehtyjä päätöksiä ei peruta. Ei, koska nämä kaikki olisi tapahtunut joka tapauksessa olisi vallassa ollut mikä tahansa puolue. Rahat on loppu ja varaa muuhun ei ole. Itse olen seurannut politiikkaa jo niin pitkään, että olen huomannut että puolueiden politiikka eroaa hyvin vähän toisistaan kun kyse on taloudesta.
Rahaa riittää Petteri possujunaan, jolla olisi helposti voitu perua monet leikkaukset. Tai kun persut ja kokkareet kävivät ryöstämässä eläkekassat omiin veroalennuksiin. Dynaamisina vaikutuksina leikattiin sama summa kansalta.
Juu rahat on loppu, mutta niitä voi käyttää myös kasvun luomiseen ja ylipäätään oikeudenmukaisesti.
Nyt niin ei ole tehty ja oikeisto väsäsi huipputyöttömyyden ja ennätysvelan. Kansalaisten luotto hallitukseen ja tulevaisuuteen on pohjissa, kukaan ei kuluta, koska voi menettää työpaikkansa ja on pakko käydä töissä, koska turvaverkotkin saksittiin. Bravo.
En puolustele tämän hallituksen tekemisiä, mutta kysyn vielä uudestaan mitä SDP olisi tehnyt eri tavalla? Tunnin juna on turha, mutta samaa siltarumpupolitiikkaa muutkin puolueet tekee. Minulle se on sama mikä se kohde on mihin rahaa työnnetään. SDP olisi ottanut velkaa samalla tavalla ja leikannut samalla tavalla. Talouspolitiikassa ei ole juuri eroa.
Vierailija kirjoitti:
Itse lihaasyövänä nelikymppisenä työssäkäyvänä miehenä on itsestään selvää, että persuja tai kokkareita ei äänestetä. Sellaiset on sotkut nyt saatu siivottaviksi, että istuva hallitus tulisi saattaa vastuuseen tuhotöistään.
🤣 Olipa taas persutelu...
Toisaalta, kun katsoo perussuomalaisten kannatusta niin se ei tunnut vetoavan miehiin eikä naisiin.
Vierailija kirjoitti:
En puolustele tämän hallituksen tekemisiä, mutta kysyn vielä uudestaan mitä SDP olisi tehnyt eri tavalla? Tunnin juna on turha, mutta samaa siltarumpupolitiikkaa muutkin puolueet tekee. Minulle se on sama mikä se kohde on mihin rahaa työnnetään. SDP olisi ottanut velkaa samalla tavalla ja leikannut samalla tavalla. Talouspolitiikassa ei ole juuri eroa.
Jo se, että pidetään kansan luottoa tulevaan yllä esimerkiksi oikeudenmukaisella turvaverkolla ja työntekijän ei tarvitse pelätä potkuja pärstäkertoimensa perusteella auttaa siinä, että käytetään rahoja suomalaisiin palveluihin. Tällä päästäisiin jo pitkälle.
Käytännössä siis itseaiheutettu lama, jota yritetään hoitaa leikkaamalla lisää. Hölmöläisen peitonjatkoa.
Varjobudjetit ovat täpötäynnä vaihtoehtoja ja v-ministeriö on ehdottanut omiaan. Ongelma on, että hallitus ei niitä kuuntele ja tulos on tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se, että pidetään kansan luottoa tulevaan yllä esimerkiksi oikeudenmukaisella turvaverkolla ja työntekijän ei tarvitse pelätä potkuja pärstäkertoimensa perusteella auttaa siinä, että käytetään rahoja suomalaisiin palveluihin. Tällä päästäisiin jo pitkälle.
Käytännössä siis itseaiheutettu lama, jota yritetään hoitaa leikkaamalla lisää. Hölmöläisen peitonjatkoa.
Varjobudjetit ovat täpötäynnä vaihtoehtoja ja v-ministeriö on ehdottanut omiaan. Ongelma on, että hallitus ei niitä kuuntele ja tul
Yhtään realistista varjobudjettia ei ole julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin paska hallitus. Kokoomuksella aina ne itseään paremmiksi luulevat rikkaat äänestäjänsä. Sekä muu naurettava hienosto. SDP:n kannatus nousee tappiinsa vaaleihin mennessä.
Mikä tulee muuttumaan kun SDP on vallassa?
Jos Sanna on vallassa, hallitusmyönteinen propaganda lisääntyy eikä epäkohdista saa taaskaan puhua julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mittareilla mitattuna edellisen hallituksen aikaan asiat olivat paremmin. Pandemiasta, Ukrainan sodasta ja energiakriisistä huolimatta.
On se Antti kuitenkin niin helluunen, sitä kun saisi halata ja pussata, niin pelkästään sillä eläisi taas vuoden ilman miestä. Se Marin oli kuin noita-akka, silmät porautui katsojan sieluun ja istutti sinne pahoja asioita ja miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mittareilla mitattuna edellisen hallituksen aikaan asiat olivat paremmin. Pandemiasta, Ukrainan sodasta ja energiakriisistä huolimatta.
Varmasti oli paremmin, mutta on ihan sama mikä hallituspohja nyt olisi niin tilanne olisi sama. 15 vuotta tästä varoitettiin eikä kansaa kiinnostanut. Työttömyyden nousu alkoi jo edellisen hallituksen aikana ja on noussut siitä lähtien tasaisesti. Seuraava hallitus ei muuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, kun katsoo perussuomalaisten kannatusta niin se ei tunnut vetoavan miehiin eikä naisiin.
2x enemmän ku Vihreät kuitenki. Tai kommunistit
Naisista 16 prosenttia äänestäisi kokoomusta ja seitsemän prosenttia perussuomalaisia.
Naiset on ihan uskomattoman vasemmistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Laskivat verotustasi, mokomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on helposti vietävissä, ei mitään uutta rintamalla.
Naiset menevät tunteella.
Kun Vornanen ammuskelee kadulla se on silkkaa rationaalisuutta.
Kun mies tappaa ex-vaimonsa ja lapsensa, se mustasukkaisuus ja omistushaluisuus on puhdasta järkeä.