Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näittekö uutisotsikot (Tommi Liimatainen haaveilee omista lapsista ) ?

Vierailija
06.11.2025 |

Kaikki pilkkaavat Katri Helenan korkeaa ikää , mutta mieshän on itsekin jo 47 ja viimeisimpien tutkimusten mukaan isäksi tulo kypsällä iällä on riski lapselle ja odottajalle. Isän korkea ikä lisää lapsen riskiä sairastua skitsofreniaan, autismiin ja muihin kehityshäiriöihin. Hedelmällisyys miehillä alkaa heiketä noin 35 vuoden jälkeen. 

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Katri-Helenasta olla enää synnyttäjäksi, parasta ennen päiväys mennyt vanhaksi.

Vierailija
2/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo lausunto ole aikamoinen loukkaus Katri-Helenaa kohtaan kun he kai ovat kuitenkin yhä parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa viiskymppisenä hiekkalaatikon reunalle istuskelemaan. Kuuskymppisenä koulun joulujuhliin. Seitsenkymppisenä ylioppilasjuhliin puhumaan ylpeänä isänä.

Vierailija
4/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo, että odottaa Katrin kuolevan ensin. Toisaalta onhan nykyisin myös kumppanuusvanhemmuutta. Nuo muut ap:n horinat jätän omaan arvoonsa, moni vanhempi mies ja nainen on saanut ihan terveitä lapsia ja hedelmällisyyden laskiessa mahdollisuudet vaan pienenevät, mutta sen ymmärtää jokainen ihan itsekin.

Vierailija
5/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa parisuhteessa se äidin korkea ikä minua huolestuttaa silti enemmän kuin isän lapsien hankinnan kannalta.

Miettinyt, että mitenkähän normaaleissa pariskunnissa homma menisi, jossa molemmat olisivat viisikymppisiä ja mies ilmoittaisi, että hän haaveilee lapsista.

Vierailija
6/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 v. näyttää 67 v:lle, onkohan ollut kova elämä ?

Vierailija
7/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Katri-Helenasta olla enää synnyttäjäksi, parasta ennen päiväys mennyt vanhaksi.

No kuka niin edes väitti? Jos olet yhtään näitä uutisia nähnyt, niin kaikki pilkkaavat Katria kommenteissa, vaikka mies itsekin liian vanha. 

Vierailija
8/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa, että ovat eroamassa. 

Vierailija
9/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi on itsekin jo vaari-ikäinen joten heittäisi hullut haaveet nurkkaan. 

Vierailija
10/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka niin edes väitti? Jos olet yhtään näitä uutisia nähnyt, niin kaikki pilkkaavat Katria kommenteissa, vaikka mies itsekin liian vanha. 

Liian vanha mihin?

Vierailija
11/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa parisuhteessa se äidin korkea ikä minua huolestuttaa silti enemmän kuin isän lapsien hankinnan kannalta.

Miettinyt, että mitenkähän normaaleissa pariskunnissa homma menisi, jossa molemmat olisivat viisikymppisiä ja mies ilmoittaisi, että hän haaveilee lapsista.

Tiedän tapauksen jossa mies vaihtoi nuorempaan 50v iässä, ja kuinkas kävikään. Lapsi syntyi kehitysvammaisena. Tässä tapauksessa äiti 30v. 

Kehitysvamma voi johtua monesta syystä.

Vierailija
12/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen jossa mies vaihtoi nuorempaan 50v iässä, ja kuinkas kävikään. Lapsi syntyi kehitysvammaisena. Tässä tapauksessa äiti 30v. 

Taidat pelätä, että miehesi jättää sinut?

Vierailija
13/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukosta tulee sellainen kummelin perintö odotellessa fiilis

Vierailija
14/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa, että ovat eroamassa. 

Vierailija
15/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän 60-vuotiaan isän täysin terveen lapsen.

Vierailija
16/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvamma voi johtua monesta syystä.

Jaa, että kun toinenkin lapsi syntyy autistisena, niin sekin sitten varmaan lasketaan äidin syyksi tai vaikkapa rokotehaitaksi, vai mitä yrität sanoa?? Suomessa ja niin monissa muissakin maissa naisia pilkattu iät ja ajat mahoiksi, kun saavuttavat tietyn iän, mutta kyllä on hienoa, että miesten hedelmällisyyden tutkimiseen on panostettu enemmän ja siitä tiedetään enemmän.  

Vierailija
17/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muutakun Katrin selkään vaan.

Vierailija
18/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat pelätä, että miehesi jättää sinut?

Olen itse asiassa sinkku. Minua yritti painostaa vanhempi mies tekemään lapsia kanssaan, mutta se juttu jäi siihen, kun ei kiinnostanut olla nyrkin ja hellan välissä. Olen vain tehnyt tutkimukseni, enkä halua tulevalle lapselleni liian iäkästä isää, nyt vielä kun minulla on mahdollisuus löytää sopivampi isäehdokas. 

Vierailija
19/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata odotella Sauli Niinistön ikään asti. Elämä on arvaamatonta. Tommi voi itse sairastua vakavasti. Nykytrendi on älytöntä, miehet rupeavat haaveilemaan lapsista kun 50 alkaa lähestyä.

Vierailija
20/102 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata odotella Sauli Niinistön ikään asti. Elämä on arvaamatonta. Tommi voi itse sairastua vakavasti. Nykytrendi on älytöntä, miehet rupeavat haaveilemaan lapsista kun 50 alkaa lähestyä.

No tämä juuri! Minullekin uskotteli vanhempi mies, että nyt olisi sopiva aika asettua (45) mutta kun painostus parin vuoden seurustelun jälkeen, alkoi olla liiallista, niin jätin leikin kesken. Mies ei ensin halunnut lapsia ja hyväksyin tämän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän