Olen aidosti tasokas nainen ja ihmettelen kun mua lähestyy myös rumat miehet
Niin. Miehet, miksi näin? Sekä lähestyy myös vanhemmat miehet jotka voisivat olla mun isä ikänsä puolesta. Miksi? Tasokkaalle naiselle kuuluu tasokas mies.
Tämän voi jokainen nainen allekirjoittaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä ole tasokas: et osaa käyttää kieltä oikein. Se on yleensä huonon kouluttautumisen merkki. Taitaa siis olla koulut käymättä ja opiskelut opiskelematta.
Tiedän akateemisesti koulutetun, joka ei osaa kirjoittaa oikein.
Useimmat akateemiset ovat muutenkin tyhmiä, sen viimeistään nykyaika on tuonut esiin, kun kaikkein tyhmimmät usein hakeutuvat myös julkisuuteen. Toinen toistaan idiootimpia akateemisia on mm. ajankohtaisohjelmat täynnään.
Eihän akateemisuus suinkaan älystö kerro mitään, ainoastaan siitä että on opiskellut jotain. Kuka tahansa voi niin tehdä jos on rahaa ja elämä sellaista että voi niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kirkastakaa Henkenne ja
Sielunne; päivittäkää vibraationne.
Fyysinen on pelkkä kuori,
ruumis henkenne säilytyskotelo.
🙏
Vierailija kirjoitti:
Tasokas on jo saanut kokea ne korkeatasoiset. Ei tarvitse enää yrittää nostaa omaa tasoaan sillä tavalla. Samalla tavalla aidosti rikkaat osaa arvostaa ihan tavallisia tuotteita.
Naisena kiinnostaisi tietää, mikä on "korkeatasoinen" mies. Lol.
Rahan määrääkö nämä tasojankuttajat tarkottaa vai ulkonäköä. Ja jos, niin minkä näköinen on sellanen "korkeatasoinen" mies tai nainen? 🤔
Kyllä on nää tasojutut revitty jostain amerikasta taas selvästi. Voi hyvää päiväö teiän kanssanne.
Olen ruma, lyhyt ja kaljupäinen mies enkä kovin rikas. Lähestyin hyvän näköistä urhelullista donnaa.
Ja siitä asti oltu yksissä. Täysi-ikäiset lapset jo.
Ne on ne arvot ja huumorintaju ja sen sellaiset. Tajusin heti että nyt löytyi se oikea. .
Vierailija kirjoitti:
No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta. 🤷
Kaikilta? Et voisi olla enempää väärässä.
Tasokas sitä ja tasokas tätä. Kasvakaa nyt jumalauta jo aikuisiksi.
Elämä opettaa, toivottavasti vähän mieskunnan edustajaakin, mikä ap:kin on. En pidätä silti hengitystäni.