Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset toimivat näin? Tinder-suosio ja treffipyyntö

Vierailija
05.11.2025 |

Olimme viettämässä porukalla iltaa.

Kaksi naisista pätivät vertailla Tindereitä. Toinen heistä puhui kuinka paljon matcheja hänellä on, ja hihitteli kuinka eräskin pitkä, urheilullinen, komea ja hyvässä ammatissa oleva mies voisi vaikka olla potentiaalinen.

En liittynyt keskusteluun, koska minusta tuo kuulosti brassailulta. 

No puolen tunnin kuluttua tästä olimme kaikki lähdössä - ja tämä nainen kysyi, että lähtisinkö hänen kanssaan yömyssylle?

Niin, olen lyhyehkö, en sporttinen, en komea, ja nainen tiesi jo ammattini - jossa ei isoja rahoja tienaa.

Ja tämä ei ollut ainoa kerta. Yritetäänkö tällä jotenkin bluffata omaa ns. markkina-arvoa ylemmäs? "Katso kuinka monet laatumiehet tavoittelevat minua, olisin melkonen jättipotti tavalliselle miehelle kuten sinulle"? Vai mistä tässä on kyse?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota tehdään me miehetkin. Olen menossa viikon päästä treffeille naisen kanssa joka mätsäsi huhtikuussa ja on siitä lähtien kysellyt koska nähdään. Tässä välissä olen käynyt aika monta naista läpi ja aina tästä yhdestä ollut juurikin tuollainen ajatus, aika kova mimmi kyllä on ja tasokas. Täytyy se käydä katsomassa. Mies

Mutta brassailisitko tällä asialla naiselle jonka aiot tavata? Tuskin.

-ohis

No mitä tarkoittaa brassailu tällaisessa asiassa. Olen kait todella useinkin sanonut naiselle kun on alkanut tulla kauheasti niitä kehuja. "Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan jotka ajattelevat tuolla tavalla", nii olen sanonut naiselle että aika usein kuulen tuon saman ja että en ole ollenkaan helppo mies, että mua on odotettu treffeille puoli vuotta kuin kuuta nousevaa ja edelleen mietin mitä sellainen niin tasokas nainen minussa näkee. Lisäten perään että tiedän kyllä että ihan samaa kuin kaikki muutkin. Olen nyt sopinut hänen kanssaan treffit.

Vierailija
22/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen:

Jos naiset olivat nuoria, on se nuoruuden kepeyttä ja hauskanpitoa, avoimuutta kokemuksille ja joskus myös ymmärtämättömyyttä omista tarpeista.

On kivaa, kun miehet yrittää, on kivaa saada kehuja nuorena naisena.

t. Ei enää nuori nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kieltämättä hölmöä tuo Tinder-keskustelu, mutta ei se silti sitä tarkoita, että jos siellä joku pitkä, hyvänväköinen ja hyvässä ammatissa oleva olisi "potentiaalinen", että sitten vain nämä ominaisuudet ratkaisevat. On minullakin ollut pitkä, komea ja hyvässä ammatissa oleva seurustelukumppani, mutta en häntä noiden ominaisuuksien takia alunperin valinnut edes treffeille. Et voi tietää, mitä asioita se nainen oikeasti painottaa kumppanivalinnassa - on täysin mahdollista, että hänelle on ihan yhtä potentiaalinen vaihtoehto joku lyhyt, vähemmän hyvännäköinen ja vähemmän hyvässä ammatissa oleva, jos ne tärkeät asiat osuvat kohdalleen - ja saattoivat ne tärkeät jutut tulla ilmi sen pitkänkin profiilissa.

Tai sitten sinä toteat, että Tinder-keskustelun perusteella et itse ole kiinnostunut, Mutta olisitko ollut kiinnostunut ilman sitä? Aina, kun joku pyytää jonnekin, ei tarvitse lähteä, eikä jokaisesta naisesta tarvitse olla kiinnostunut. On täysin ok myös sanoa "kiitos ei". 

Vierailija
24/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat miesten ajattelevan kuten he itse ajattelevat.

Naiselle yksi vetovoimatekijä miehessä on se kun muutkin naiset haluaisivat kyseisen miehen. 

Jaa. Omalla kohdalla pari kertaa käynyt tuota, että tapailema mies alkaa kertoa miten olisi vientiä. Vienyt mielenkiinnon lähes välittömästi, koska miksi ihmeessä minulle tuollaista kertottaisiin, jos haluttaisiin minut pitää. Koen siinä kohtaa olevani jossain kaverin asemassa potentiaalisen tyttöystävän sijasta.

Vierailija
25/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
26/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen:

Jos naiset olivat nuoria, on se nuoruuden kepeyttä ja hauskanpitoa, avoimuutta kokemuksille ja joskus myös ymmärtämättömyyttä omista tarpeista.

On kivaa, kun miehet yrittää, on kivaa saada kehuja nuorena naisena.

t. Ei enää nuori nainen

Näinhän se.

Vierailija
27/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista

Vierailija
28/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemasi nainen toimi näin.

Vierailija
29/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo lähinnä sun huonosta itsetunnosta. Ei kaikki naiset ole noin pinnallisia. Itse pyydän miestä ulos ja kiinnostun, jos hän on mukava, huumorintajuinen ja vaikuttaa luonteeltaan hyvältä tyypiltä. Luonne ja ihmisyys merkitsee, ei raha, status ja ulkonäkö. Miehet ajattelevat liikaa että naisia kiinnostaa VAIN ulkoiset asiat. Älkää yleistäkö, vaan tutustukaa siihen naiseen sellaisena kuin hän on.

N39v.

Vierailija
30/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole noin putkiaivoja , että pitää olla juuri se tietynnäköinen ja -tuloinen komistus. Jos sinussa oli jotain mukavaa, vaikka huumorintaju (tosin kirjoittamasi perusteella sitä kyllä epäilen) ja ennen kaikkea olet oikea ihminen jonka tämä nainen on nähnyt livenä. Se tindertyyppihän voi olla vaikka mikä valehteleva ja leuhka kusipää. Ja taas tämä sama juttu tulee mieleen, että jos mies nyt on niin mahtava niin miksi se on siellä Tinderissä..?

Toki hieman lapsellista siltä naiselta kehuskella jollain nettityypeillä, eiköhän ne laita oikealle kaikki naista muistuttavatkin.

Vierailija
31/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan hetkessä elämisestä. Se sporttimies ei ollut paikalla, sinä olit. 

Ajattelet ilmeisesti, että naisen pitäisi pitää sinua jonain lottovoittona, jotta uskaltaisit suhteeseen tämän kanssa? Ei kannata haaveilla tuollaisesta vaan keskittyä ennemminkin siihen, mitä itse haluat. Jos se on naapurintyttö, joka ei käytä tinderiä ja jolla ei ole vientiä, niin sitten pois kapakasta ja lähiseurakuntaan tutustumaan kiltteihin tyttöihin.

Vierailija
32/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin yömyssy ei ole mikään "alaks oleen" kutsu eikä välttämättä edes panokutsu, vaan toive siitä, että bileet eivät lopu kun baari niin päättää. Mies taas ylitulkitsemassa, että ehdotus on parittelukutsu...

Vierailija
33/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset eivät mieti tuollaisia tasoja. Eivätkä ota nettivonkaamisia tosissaan. Nainen tietää, että mies tuskin on mitä näyttää, ja muutenkin luultavasti vain seksiä vailla. Joten nainen ei brassaillut, häntä luultavasti lähinnä huvitti tilanne. Sinä olisit ollut oikea ihminen, ja ehkä nainen oli oikeasti kiinnostunut. Eikä ajatellut lainkaan, että olisit tavallinen. 

Mutta jos mies tulkitsee naista omien ennakkoluulojensa läpi, parisuhteita ei taida ikinä syntyä. 

Kyllä, just tämä! Lukekaa vika lause uudestaan. Miehet, olette omien ennakkoluulojenne vankeja. Älkää itse estäkö itseltänne parisuhdetta syntymästä. Olkaa avoimia ja tutustukaa siihen naiseen ihmisenä ja millainen HÄN on. Ennakkoluulot ja yleistykset eivät vie mihinkään kuin aina samaan lopputulokseen = ei parisuhdetta.

Vierailija
34/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota tehdään me miehetkin. Olen menossa viikon päästä treffeille naisen kanssa joka mätsäsi huhtikuussa ja on siitä lähtien kysellyt koska nähdään. Tässä välissä olen käynyt aika monta naista läpi ja aina tästä yhdestä ollut juurikin tuollainen ajatus, aika kova mimmi kyllä on ja tasokas. Täytyy se käydä katsomassa. Mies

-ohis

"Aiot tavata"? 

Tiedän useampia miehiä, jotka puhuvat koko ajan eksistään ja nyksistään ja silti haluavat naisen pöksyihin, joille näistä puhuvat. Eli kyllä, moni tekee näin. 

Lisäksi se, että jos on jo samassa seuruessa, kyse ei ole mistään "treffikutsusta" vaan yksinkertaisesti illan jatkamisesta, joita kutsutaan "jatkoiksi". Ei mistään "yhyy pankkiiriläkääri ei laittanutkaan minulle viestiä, kai minä nyt sitten tyydyn menemään naimisiin ja tekemään 5 lasta kanssasi." Haloo, kyseessä oli kutsu jatkaa bileitä kostean illan päätteeksi. 

Eihän miesten kanssa uskalla olla missään tekemisissä kun kuvittelevat, että jokainen ystävällisyyden osoitus on joku panokutsu :D

Vierailija
35/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en aio itsekään olla vaihtoehto, mielummin yksin ja onnellinen. Todella tökeröä ja huonoa käytöstä jos nainen oli sinusta kiinnostunut, mutta kuulostaa että etsi vain hupia ja penkinlämmittäjää.

Vierailija
36/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

"Aiot tavata"? 

Tiedän useampia miehiä, jotka puhuvat koko ajan eksistään ja nyksistään ja silti haluavat naisen pöksyihin, joille näistä puhuvat. Eli kyllä, moni tekee näin. 

Lisäksi se, että jos on jo samassa seuruessa, kyse ei ole mistään "treffikutsusta" vaan yksinkertaisesti illan jatkamisesta, joita kutsutaan "jatkoiksi". Ei mistään "yhyy pan

Miehet eivät yleensä etsi "kirjekavereita" jos on vastakkaisesta sukupuolesta kiinni. Varsinkin kun miehille kehittyy romanttisia tunteita jos on vastakkaisesta sukupuolesta kyse huomattavasti yleisemmin kuin naisille. Tämä on vain itsensä suojelua, ettei taas satuta itseään turhan takia.

Vierailija
37/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan korvaan kuulostaa aika bimbolta naiselta, jotain huomionhakua, itsensä pönkittämistä ja haluttavaksi tekemistä toisten silmissähän tuo on. Joka tapauksessa tökeröä ja huonoa käytöstä öyhöttää tindermatcheillä ja sitten pyytää samassa seurassa ollutta treffeille. 

Joskus miehetkin tekee tätä, eräs Tinderissä tapaamani tyyppi kyseli _minulta_ parien treffien jälkeen, pitäisikö hänen käydä muidenkin kanssa treffeillä kun kutsuja tulee ja ihan kadullakin naiset pysäyttelee. Tuli kyllä tosi typerä kuva ihmisestä, ei mun mielestä kuulu toiselle kertoa tuollaista, kun on tavattu pari kertaa eikä ole muutenkaan vielä sovittu mistään mitään.

Kiinnostaisi tietysti tietää, että lähtikö ap yömyssylle? 

Vierailija
38/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat miesten ajattelevan kuten he itse ajattelevat.

Naiselle yksi vetovoimatekijä miehessä on se kun muutkin naiset haluaisivat kyseisen miehen. 

Jaa. Omalla kohdalla pari kertaa käynyt tuota, että tapailema mies alkaa kertoa miten olisi vientiä. Vienyt mielenkiinnon lähes välittömästi, koska miksi ihmeessä minulle tuollaista kertottaisiin, jos haluttaisiin minut pitää. Koen siinä kohtaa olevani jossain kaverin asemassa potentiaalisen tyttöystävän sijasta.

Mutta nyt sinulta unohtuu eräs nyanssi.

Sinulle oli turn-off se kun mies brassaili viennillään. Ja kenties jopa epäilit, ettei mitään vientiä todellisuudessa ollutkaan.

Kyllä se vain on niin, että kun naisten päät kääntyvät ihailevasti miehen suuntaan, niin tämä mies on heti sinunkin silmissäsi kiinnostavampi kuin se mies pöydän toisessa päässä jota muut naiset eivät huomaa.

Vierailija
39/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin yömyssy ei ole mikään "alaks oleen" kutsu eikä välttämättä edes panokutsu, vaan toive siitä, että bileet eivät lopu kun baari niin päättää. Mies taas ylitulkitsemassa, että ehdotus on parittelukutsu...

Voihan se olla. Miten usein muuten itse kutsut sinä iltana tapaamasi miehen kotiisi "yömyssylle" ilman romanttisia aikeita?

ap

Vierailija
40/41 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi ollut toisin päin ja mies olisi kehunut nuorta, hoikkaa ja hyväpeppuista Tinder-matchiaan, 100% teistä naisista haukkuisi miehen pataluhaksi ettekä todellakaan lähtisi yömyssylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi