Kyselivät tänään tarkkaan tarvitsenko todella korona- ja influenssarokotusta
Katselivat tiedotkin tietokoneelta kuulunko riskiryhmään. Kyllä kuuluin ja sain rokotuksen. Ennen ei kyllä kyselty mitään vaan laitettiin ne piikit kyselemättä.
Kommentit (33)
Valittavat kun ei väkisin työnnetty piikkiä hihaan, eikös se oo hyvä, jos vähän kysellään. Ehtii siinä sitten pöllö piikin ottajakin, vähän miettimän, että kanattaako. Katsokaapas pöllöt kaikkiin lääkinnällisiin toimenpiteisiin olipa se sitten piikki, leikkaus tai jotain muuta, liittyy aina riski ja riski voi olla välillä aika kova .
Vierailija kirjoitti:
Valittavat kun ei väkisin työnnetty piikkiä hihaan, eikös se oo hyvä, jos vähän kysellään. Ehtii siinä sitten pöllö piikin ottajakin, vähän miettimän, että kanattaako. Katsokaapas pöllöt kaikkiin lääkinnällisiin toimenpiteisiin olipa se sitten piikki, leikkaus tai jotain muuta, liittyy aina riski ja riski voi olla välillä aika kova .
Eli haluat, että sairaammat yksilöt kuolevat pois? Ja lapset saavat polion. Olet kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyselivät minullakin. Oli varmaan ohjeistettu varmistamaan etteivät anna koronarokotetta kenellekään jolle se ei kuulu.
Kaverini kertoi samaa että häntäkin tentattiin. Olemme molemmat syöpäpotilaita ja kuulumme riskiryhmään.
Eikös se ajanvaraaja tarkista koneeltaan, ei enää rokottaja.
Näkyvät taas pelkäävän että lapsensa rokotetaan salaa koulussa tai hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut niin, että en ota rokotteita sotkemaan nähtävästi hyvää immuniteettiani flunssille ja influenssille
olen ollut viimeksi 14 vuotta sitten kipeänä.
En siis ole ottanut koskaan korona- ja influenssarokotetta
Vierailija kirjoitti:
Niin kyselivät minullakin. Oli varmaan ohjeistettu varmistamaan etteivät anna koronarokotetta kenellekään jolle se ei kuulu.
Kaverini kertoi samaa että häntäkin tentattiin. Olemme molemmat syöpäpotilaita ja kuulumme riskiryhmään.
Ei meillä ainakaan pääse kuin ajanvarauksella rokotukseen ja silloin pitää kuulua siihen ryhmään, jolle niitä annetaan (nyt ekana 75-vuotiaat plus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ajanvaraaja tarkista koneeltaan, ei enää rokottaja.
Näkyvät taas pelkäävän että lapsensa rokotetaan salaa koulussa tai hammaslääkärissä.
Ajan voi varata itse älylaitteella. Ei tarvitse välttämättä soittaa varatakseen rokotusaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut niin, että en ota rokotteita sotkemaan nähtävästi hyvää immuniteettiani flunssille ja influenssille
No miksi sä niitä piikkejä ottaisitkaan jos et kuulu riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä niitä piikkejä ottaisitkaan jos et kuulu riskiryhmään.
Jaa no silloin vaadittiin jopa työpaikkaan, jota hain, että koronarokotukset pitää olla.
En ottanut rokotteita enkä sitä työtä.
Että ehkä siksi olisin ehkä ottanut kun siihen painostettiin ihan joka suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu niin paljon piikittäjistä.
Niinpä! Samasta virheestä yks poliisi antaa turpaan, toinen antaa sakon ja kolmas molemmat, ihan riippuu henkilöstä!
Luulisin, että riskiryhmään kuulumisesta kysyminen on selkeä oikotie kysyä asian kannalta oleelliset terveystiedot - ei niinkään toimia rokotteiden saamista rajaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli muistisairaat, autistit ja muut hiljaiset pärjätkööt ilman. Kansallissosialistinen Suomi ei haaskaa varojaan heidän pitämiseensä elävien kirjoissa.
Tilastot kertovat faktat:
YLE alkuvuonna 2021:
Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020
https://yle.fi/uutiset/3-11731896
Sitten alkoivat koronarokotukset 2021 ja sen myötä eri ikäisten kuolemat.
Molemmat korona- ja influenssarokotus viime viikolla.